вторник, 13 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження Тетяні

Таня, Танечка, Танюша,
Я прошу мене послухати:
Тетянин День настає,
Сніг у долоні насипає,
Вітаю я тебе,
Захоплюючись і люблячи,
І бажаю бути завжди
Променистою, як зірка.


Тетяна, побажаю я тобі,
Триматися, як завжди, на висоті,
Любити і поважати від усієї душі,
Усіх, хто тобі шалено дорогі.
З днем Ангела, Тетяно, вітаю!
Добра і оптимізму побажаю,
Вирішувати свої проблеми без остраху,
І обходити стороною спокуси!


Запам'ятай, крутиться земля,
Тетяна, тільки для тебе,
Лише для тебе квіти в росі,
Що так любиш ти.
Собою ти світло сонця затмишь,
Чоловікам голови кружишь,
І голоси чарівний звук
Перетворює всі навколо.


З днем Ангела, мила Таня!
Нехай в житті не буде обману,
А тільки побільше добра,
Яким рада душа!
Хай щастя тебе понесе
В свій самий прекрасний політ,
Квітами стежки прикрасить,
В твій радісний, сонячний свято.





Танюшка мила моя,
Рідний мій чоловік
Тобі зізнаюся, не тая,
Ти - життя моє навіки!
Тобі бажаю світлих років
І солодкою любові.
А якщо щастя поруч немає,
Я тут, лише поклич!


Струнка, витончена,
Богиня справжня,
Тендітна і ніжна,
Зовні спокійна.
Тетяна, ось красуня,
І всім чоловікам подобається,
Завжди, як лебідь ніжна,
Свіжа, як ранок вешнее.


Інший такий, Танюша, більше немає
Хоч обійди по колу білий світ.
Хочемо тебе привітати з днем народження
І побажати удачі і перемог.
Хай твій дім буде повною чашею
І радістю душа сповнена.
І за твої успіхи та здоров'я
Піднімемо келих терпкого вина.


Нехай, Тетяна, виконуються бажання
В день Ангела, призначений долею!
Скажи своїм образам «до побачення»
І насолоджуйтесь прекрасною порою.
Хай щастя не має закінчення,
У справах завжди супроводжує успіх,
Чоловіки дарують ласку і увагу,
Не замовкає твій веселий сміх!

Комментариев нет:

Отправить комментарий