среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження на 50 років у віршах

"Привітання з днем народження 50 років"

Сьогодні ювілей у тестя,
Ми спечемо пиріг з тіста.
Він буде самим ніжним, смачним.
А свято вже зовсім не сумним.
Виповнилося Вам п'ятдесят сьогодні,
Хоч день народження відзначаємо щороку.
Така дата в житті може бути лише раз,
А, значить, і гуляти повинні ми, як зараз.
Ми будемо веселитися просто до ранку,
Бажаю Вам, щоб Ваші справи йшли на «ура».
Прийміть від мене Ви скромний поздравок,
І нехай береже Вас Ваш сімейний куточок.


У це світле та радісне свято,
Я бажаю забути про смуток,
Нехай душа наповнюється щастям,
Ну, а серця бажаю любити!
50 – Ваш ювілей сьогодні!
Я хочу Вам щиро сказати,
Ви, начальниця, найкраща в світі!
Ви повинні це пам'ятати і знати!


"Вітання з днем народження синові на 50 років"

Ось і ювілей настав,
Побачилися ми знову.
Синочок, ти мій дорогий,
Привітати я зараз тебе готова.
З п'ятдесятиріччям, рідний,
Щоб ти, мій хлопчик, не сумував,
І, щоб з дружиною ти вік прожив,
Любові тобі бажаю я,
Здоров'я більше для тебе.
І нехай мій особистий поздравок,
Принесе величезний грошовий мішок.


Вам п'ятдесят. І нині дружно
Вітаємо Вас у цей годину,
Ми під початком Вашим служимо
І цінуємо, поважаємо Вас!
Хай дні течуть завжди з любов'ю,
І позитив нехай життя несе,
Будьте щасливі, здорові
На багато років вперед!


А сьогодні юбилейчик,
Буде дуже класний вечір.
Будемо співати і танцювати,
Будемо в «кулачки» грати.
Адже тобі п'ятдесят,
Братик, будемо вітати тебе знову.
І подарунки подарували,
І веселощі розпалили,
І тепер воно в розпалі,
Пий, бесись, танцюй, танцюй.
А поздравок я висилаю,
Ти міцно тримайся за нього.


"Вітання з днем народження начальниці на 50 років"

Нехай це нікого не дивує:
На обличчях наших радість неспроста –
Свій ювілей начальниця справляє,
Щоб завтра взяти старт з чистого аркуша!
Характер Ваш нітрохи не змінили
Півсотні зим за стільки славних років –
Півсотні весен шлях Ваш осіняли,
Даруючи Вам сил і розуму розквіт;
Ми з Вами пройдемо всі і все зуміємо:
Адже пол Ваш – далеко не межа
Ми всі вітаємо Вас з ювілеєм!
Нехай будуть до Вас щедрі доля і Бог!


У тебе сьогодні ювілей,
Ми з татком поспішаємо привітати мерщій.
Доцюня, щастя ми тобі бажаємо,
І дуже ніжно тебе ми обіймаємо.
Хоч тобі п'ятдесят,
Вони тебе ні краплі не старять.
І свято ми хочемо з тобою зазначити,
І червоним цей день у календарі позначити..
І з татом надішлемо поздравок,
На додачу кілограм цукерок кульок.


"Привітання з днем народження мамі на 50 років"

Сьогодні ювілей – 50 років!
Тебе я з цим, мама, вітаю!
Нехай доля подарує кохання браслет,
А юність з кожним роком доганяє!
Нехай несе стрімкою рікою,
Те щастя, про яке ти мрієш!
І доторкнеться смелою рукою,
Емоція, яку не знаєш!


Ось і стукнуло тобі сьогодні п'ятдесят.
І повір — вони тебе не старять.
Ми з тобою так довго дружимо,
Знаю одне: ніколи один одного не забудемо.
Подруга, ти мені як сестра,
За ці роки все ж стала.
І за твій новий ювілей
Я подарую подарунок мерщій.
Напишу тобі я в рядку
І в поздравке я вкажу.
Я люблю тебе, подруга
І міцно-міцно обійму.


Матусі завжди коханою,
Ми хотіли б побажати:
Бути для всіх неповторною,
Не хворіти, не втомлюватися.
Бути бажаною і красивою
Немов багато років тому,
Що б на все вистачало сили
Адже не вік – п'ятдесят!


"Вітання з днем народження вчителя на 50 років"

А вам сьогодні п'ятдесят,
І ми подарунки принесли знову.
Ви нас вчили і любили,
І як своїх дітей цінували.
Вчитель, дорогий ви мій,
Ми поздравок пошлемо такий.
Щоб очі ваші не сльозилися,
А тільки-тільки веселилися.
І ніколи ви не сумували,
Ви щастя багатьом подарували.
Ми стали освіченими,
І все для Вас рідними стали.
Ми любимо дуже сильно Вас.
Вчитель, дорогий Ви наш.


Роки йдуть, а ти все молодшаєш,
І хоч ми виросли, але адже ти не старієш,
Красива, хоч тобі й п'ятдесят,
Ти вічно молода, хоч роки і летять.
Сьогодні в ювілей хочу я побажати
Здоров'я і любові, біди не знати.
Ти, матусю, адже найкраща на світі,
Немає жінки добріші, красивіше на планеті.


Сестричка мила моя,
Тебе сердечно вітаю.
Я від душі тобі бажаю,
Щоб ти ніколи не сумувала,
А роки тільки молодили.
Тобі сьогодні п'ятдесят,
Давай потішимо тебе знову.
Друзів скоріше ми зберемо,
На тортик в гості покличемо.
А потім підніме тост
Якийсь милий в домі гість.
Я поздравок тебе пошлю,
І там подарунок заверну.


За твоїми плечима, матусю,
Вмістилося півсотні років.
Звідки взялися вони, не зрозумію я,
Красивіше, тебе, мамо, просто немає.
Хочу тебе привітати з ювілеєм,
Тепла бажаю, радості, любові!
Спасибі тобі, мамо, за все,
Цілую руки, мила, твої!


Улюблений дідусь ти мій,
Я поздравок пошлю такий,
Щоб ти, дідусю, не старіли,
А тільки-тільки молодів.
І щоб деньжишек було багато,
І жив ти дуже-дуже довго.
І будь щасливим, мій дедулька,
З моєї любименькой бабулька.
А п'ятдесят тебе лише фарбують,
І з цим кожен вже згоден.
Але якщо треба, життя прикрасить,
Подарунками тебе, рідний, обдарує.


Радістю полнясь незмірну,
Нехай герольди світу оголосять:
Нашій славній і коханої
Матусі сьогодні п'ятдесят!
Якось несподівано, неждано
П'ятдесят виповнилося тобі –
Матусі моєї, мені Богом даній,
Вдалину мене веде по долі...
Нехай дійдуть небес мої моління
Давши тобі всю легкість буття,
А сьогодні будуть привітання!
З ювілеєм, матуся моя!



В професію Ви за покликанням прийшли,
І щастя Ви своє тут знайшли.
Ви кожній дитині частинку серця віддаєте,
І нічого Ви не попросите, натомість ніщо Ви не візьмете.
Біля дошки з указкою в руці
Доступно тему пояснюєте цілком.
І пояснювати готові хоч тисячу Ви раз,
Лише б вогонь в очах хлопців ніяк би не згас.
Сьогодні Вам вже п'ятдесят,
І Вас привітають безліч хлопців,
І їх батьки, і бабусі, і тітки,
Адже Ви у всіх у них у величезній пошані.
Ми шлемо Вам цей скромний поздравок,
Щоб таким же класним був кожен ваш урок


Сьогодні свято твій, моя подруга,
50-річний ювілей!
Візьмемо сьогодні за руки один одного,
Щоб в юність зануритися мерщій.
З тобою були в радощах і бідах,
Так нехай сьогодні збудуться мрії!
Нехай з дороги всі підуть перешкоди,
Щоб щастям, світилася красою ти!


Зайка моя, тобі п'ятдесят,
І я так радію знову.
Хочу привітати тебе милу,
І подарувати кольє з сапфірами.
Але відразу я тобі скажу.
Що я люблю тебе, люблю.
І тут же ніжно поцілую
І відразу міцно обійму.
А в поздравке тобі вкажуть
І навіть багато підкажуть.
Щоб ти завжди счастливою була.
І всюди в теплій ніжності пливла.


Така дата – п'ятдесят!
Тобі стільки років бути не може
Ти, всі подруги кажуть,
З роками виглядаєш молодше.
Здоров'я, щастя на роки,
(Адже ти така молода)
І триває нехай це завжди
Тобі, подруга, я бажаю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий