среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження на 50 років

"Вітання з днем народження дядька на 50 років"

Тобі сьогодні п'ятдесят,
З тобою зустрінусь я знову.
Тебе привітаю з днем народження,
І з днем сімейного веселощів.
Завжди ти був дуже веселий,
Турботливий і ніжний теж втім.
Бажаю, дядьку, я тобі,
Щасливим бути по долі.
Здоров'я міцного, як сталь.
Вчинків, щоб потім не було шкода.
Читай мій поздравок,
І якби сьогодні веселок.


"Привітання з днем народження колезі на 50 років"

В 50-річний ювілей,
Тобі, колега, радості бажаю!
Бажаю вірних, відданих друзів,
Ну, а вороги хай, струсів, тікають!
В роботі лише успіхів і перемог,
А в житті особистому лише кохання та щастя!
Щоб красу дарувала багато років,
Щоб ангели зберігали від негоди!


"Вітання з днем народження хрещеному на 50 років"

Хресний, дорогий ти мій,
Я так сумувала за тобою.
Ти мені, як тато став,
Я відразу ж тебе впізнав.
Тобі сьогодні п'ятдесят
І я дарую подарунок тобі знову.
Щоб ти завжди був милим,
А до життя був щасливим.
Щоб з дружиною вам жилося солодко,
І не плакав ніколи крадькома.
Я висилаю поздравок
Щоб веселим був деньок.


Гряде полтинник на поріг,
З срібним трезвоном,
Щасливим бути з року в рік,
Змінив щоб крісло троном!


"Вітання з днем народження тещі на 50 років"

Про такий тещі як Ви, можна тільки помріяти
І про це, звичайно, Ви повинні скоріше ж знати.
У Вас сьогодні ювілей,
Кличте ви своїх друзів швидше.
Вам сьогодні п'ятдесят,
Свято будемо відзначати.
Будемо співати й веселитися з Вами,
Будемо у всілякі ігри грати з гостями.
Цей день не буде нудним,
А в житті Вашої найкращим.
Я висилаю поздравочек,
Нехай буде миленьким денечек.


Коли дізналися, скільки років,
Як було нам не здивуватися!
Ти виглядаєш – сумнівів немає –
Ніяк не більше, ніж на тридцять!
Перераховувати твої заслуги
Мабуть, сенсу немає:
Ти – майстер «золоті руки»,
В сім'ю несеш тепло і світло.
Ти і надійний, спокійний,
У проблему вникнеш – і вирішиш,
Уваги жінок удостоєний –
Як в квітнику ти тут сидиш!
Але, як ні хороші дівчата,
Часом робота нелегка!
Бажаємо ми тобі зарплату
Ніяк не менше сорока (тищ баксів)
Два рази не нам увійти в річку,
Про те, що було – не шкодуй!
І запроси через півстоліття
На славний сотий ювілей


"Вітання з днем народження тітки на 50 років"

Моя рідна тітка,
Весь час ти хлопочешь.
Про чоловіка, сина і про доньку
Печешься ти майже, що в поодинці.
Турботлива мама ти і тітка,
І на роботі у величезному ти пошані.
Сьогодні ж працювати не дозволимо,
Зусилля свої всі ми докладемо.
І за календарем не вихідний,
Але свято сьогодні точно вже великий.
Зазначимо, тітка, твій ювілей ми,
Ти будь, ласка, трошки веселіше.
Тобі ми шолом ось цей поздравок.
Читаючи зовсім невеликий віршик,
Зрозумій, як сильно тебе любимо
І п'ятдесят разів сильно приголубим.


Дорогий мій чоловік коханий,
Для мене ти єдиний.
Я з днем народження привітаю,
Тобі, любов моя, бажаю.
Прожити, як мінімум, сто років,
Не знати горя, смутку і біди.
У свої роки ти виглядаєш прекрасно,
І в житті вже нічого тобі не страшно.
Прийми же від мене швидше поздравок,
І 50 свічок у свій іменинний торт.


Вам п'ятдесят. Як час пролетів!
Але були Ви завжди і є зараз-
Краса і гордість нашого відділу,
Ми з ювілеєм вітаємо Вас!
І побажаємо в житті залишатися
Вам віртуозом справи свого,
Дітей ростити, любити і посміхатися
Коротше, всього, всього, всього!


Я з ювілеєм свого дядька,
Привітати дуже-дуже рада.
Йому сьогодні побажаю я
Бути щасливим. Точно знаю,
У Вас все вийде і вийде,
І не доведеться більше «мучиться».
Ще я бажаю здоров'я,
І бути коханим — головна умова.
Прийми ти в 50 мій поздравок,
І чи вже кращим, мій друже.


"Вітання з днем народження невістці на 50 років"

Прекрасніше немає людини
На нашій сонячній Землі...
Невестушка, тобі - півстоліття!
Дозволь тебе привітати мені.
Бажаю тобі життя прапор
Нести вперед все веселіше,
В здоров'ї щоб
зустріти з нами
І свій сторічний ювілей!!!


"Вітання з днем народження дочки на 50 років"

Ми з днем народження нашу доньку,
Привітаємо з мамою. І веселою буде нічка.
Влаштуємо бал ми маскарад,
Яким будь прийшов буде радий.
І хоч і п'ятдесят тобі,
Для нас завжди будеш дитиною,
Якого ми любимо, прямо з пелюшок.
Рідна наша, мила,
Гарна, вродлива.
Живи ти ще дуже довго,
І щоб щастя було багато.
Летить до тебе наш поздравок,
Який ніс зберігач-ангелок.


У перший день правління Стрільця
Голова йде від щастя колом:
Вшановуємо чоловіка і батька,
Діда, брата, відданого друга.
Адже сьогодні славний ювілей –
Опівдні життя, середина століття!
Вдячна долі своєї
За тебе, рідну людину.
Твій характер, розум, умілість рук,
Широту душі і суму знань
Цінують все, особливо твій онук,
За твою турботу та увагу.
Нехай додасться щасливих років
Від любові всіх тих, кому ти доріг.
Бережи душі прекрасний світ
І сухим – в порохівницях порох.
Головне – будь бадьорий і сповнений сил,
Позабудь тонометр і таблетки.
Залишайся ставний та гарний
І плекай улюблених гілки яблунь.
Гріє душу, серце молодить,
І хай буде так на віки вічні!
Нехай знайдеться час поудить
Рибку в очереті на тихій річці.
Нехай збуваються твої мрії,
Роблячи долю добрішим і красивішим.
Ми хочемо, щоб був щасливим ти,
Тому що в цьому наше щастя.



Красива, імпозантна, благородна –
Як ніби зі старовинного полотна...
Так, нашій ювілярці ні сьогодні,
Ні завтра не дадуть її півста!
Ми з Вами разом їли сіль пудами,
І наше мненье поділяють всі:
В такої, як Ви у нас, прекрасній дамі
Чудово все, і вік у тому числі!
Не дарма ми всі Вас любимо і плекаємо,
Ні в життя не перестанемо поважати;
Сердечно вітаємо з ювілеєм
І від душі бажаємо: так тримати!


Привітати з днем народження
З прекрасним святом і з ювілеєм,
І побажати великої удачі
Хотів я тещі. Це означає,
Тепер щасливими мають бути Ви,
І життя своє прожити без всякої там ігри.
Адже Вам сьогодні п'ятдесят,
Бажаю жити я Вам до ста.
А може навіть до двохсот,
І в двісті з'їздити на курорт.
Адже це цікаво, незвично,
Бажаю життя прожити Вам на «відмінно».
Дарую я Вам зараз квітка,
І мій чудовий поздравок.


Ріж, фермер, смачних поросят,
Лабай, маестро, фуги-гами:
Сьогодні тещі - п'ятдесят!
Прекрасний ювілей у мами!
Цілу золотий поріг
Улюбленої дорогою молодички:
Нас чекає, як материк, пиріг
І океан вина і горілки!
А побажання одне,
Але немає його довшою і простіше:
Тобі не бачити життя дно!
Так - багато милих онуків тещі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий