четверг, 22 сентября 2016 г.

Привітання на Дерев'яну весілля (5 років) у віршах

Хай щастя будинок не покидає,
Очі рідних людей сяють,
Любов зігріє вас теплом,
І роки будуть дарма.
Нехай ваші почуття лише міцнішають,
Улюблені - не засмучують.
Ми з річницею, в п'ятий раз,
Сердечно вітаємо вас.


Друзі, ми дуже-дуже раді,
Привітати з ювілеєм Вашого весілля.
П'ять років у любові, злагоді живете,
Ви ведете спільне господарство.
І в дерев'яний ювілей вже весілля
Подаруємо табурет для майбутньої садиби.
Нехай буде багато місця в ній,
А у вашому житті лише кохання сильніше.
Читайте наш пророчий, звичайно, поздравок.
Тримайтеся ви на хвилях життя, як кращий поплавок.


Дерев'яних ложок сьогодні надарували,
Про весілля дерев'яну, звичайно, не забули.
Нехай підростає міцним синочок,
Бажаємо народити ще вам і дочок.
До один одному завжди будьте терплячими,
І про друзів через рік не забудьте.
Щастя, здоров'я, любові і турботи,
Щоб ви бігли додому з роботи.


Без коріння дерево зовсім засохне,
Сім'я ж теж так затихне.
Так нехай же коріння будуть всі міцні,
А відносини теплі, ніжні.
Нехай дерево сім'ю зберігає,
І від проблем надійно затулить.
У дерев'яний ювілей вам наша шана,
І успіху вам не на перерахунок.


Любимо на дерева милуватися,
Тихою насолоджуватися природою.
Посидимо сьогодні разом з вами,
День прикрасимо мереживами.
Сьогодні ваш щасливий ювілей
5 років сімейного життя всіх миліше.
Бажаємо вам ми дерев'яної сили,
Щоб доля вам легко не підходили.
І відношення нехай будуть міцнішими,
Любов ваша буде яскравою, вічного.
Нехай міцними ростуть і ваші діти,
Та будьте ви щасливіше всіх на світі.


Моя ти половинка,
Ну що я без тебе?
П'ять років з тобою в обнімку
Прожили ми люблячи.
П'ять років таких щасливих,
Наче солодкий сон.
Закоханої прокидаюся,
Земний уклін тобі.
І в цей «дерев'яний»,
Але радісний день
До тебе з моєю любов'ю,
Примчиться поздравок.


Весілля сьогодні дерев'яна,
Хай буде ваше життя міцна,
Нехай буде зустріч долгожданною,
Тепло рідного вогнища
Нехай зігріває вас і радує,
Бажаю щастя всією душею,
Нехай життя вас радостями балує
В сімейне свято ваш великий!


П'ять років тому
У моїй родині з'явився зять.
Сьогодні з дерев'яним весіллям вітаю,
І усіляких я благ тобі бажаю.
Ти добрий, лагідний та ніжний.
Ти, безумовно, зять старанний.
Бажаю тобі залишатися таким же,
Ні на кого не ображатися.
Успішним буде кожен крок в житті,
Зумій вирішити проблеми різної сили.
Прийми ти від мене ти поздравок,
І мій подаруночок — мішок.


Дерев'яної фортеці сім'я набралася,
І сьогодні у свято розігралася.
П'ять славних років прожили разом,
Коли-то ти наречений, вона — наречена.
Бажаємо вам вічно молодими,
Кар'єрою і успіхом володіти крутими.
Нехай будинок ваш стане повною чашею,
І милуватися стануть всі вашою сім'єю.


Вітаю я дружину,
І люблю її одну.
Краще в світі немає,
Це буде моя відповідь.
Напишу я їй любові признанье,
З дерев'яним весіллям пожеланье.
Життя прожити бажаю довго,
Щастя теж дуже багато.
І великого настрою,
І величезного везіння.
Мій улюблений ангелок,
Отримуй ти ніжний поздравок.


В день весілля дерев'яної
Подрузі дорогою
Бажаю – довгоочікуваний
Нехай прийде спокій.
Щоб чоловіка ти любила,
Карнавал була,
Щоб все було чудово,
Щоб ти знайшла!


Любов з роками ваша міцніє,
Але чи не стає вона ж терпкою.
І дерев'яний ваш ювілей відзначаємо,
І разом з вами ми його зустрічаємо.
Нехай буде так, як ви хочете,
Але тільки один одного ви любите.
Йдіть разом ви по життєвій стежині,
Тоді не страшно буде в долі.


У вас сьогодні свято невеликий.
І він світлий, трохи і земної.
З весіллям дерев'яної вас, друзі, ми вітаємо,
І від чистого серця любові великий бажаємо.
Щоб було багато вам везіння,
І гарного, приємного вам настроенья.
Приймайте від друзів ви поздравок,
Нехай по життю поряд буде ваш сімейний куточок.


Серйозний весілля ювілей!
П'ять років – скажіть, жарт ль справа?!
Тепер ви ближче і рідніше,
Любов глибокої стала, стиглої!
Але скільки б ні було років,
Ви тримаєтеся за руки,
Один з одним шепчетесь без слів,
Ні сварок не знаючи, ні розлуки!


Хоч прожили мало років,
Але весь час на обід,
Я готувала, старалася,
Чоловікові ніжно усміхалася.
Ми — щаслива родина,
Вітаю я тебе,
І цілую ніжно-ніжно,
Я хочу жити, як і раніше!
Дорогий, люблю тебе,
Ти — мій чоловік, моя сім'я!
Нехай у нас все буде в строк,
Ось мій ніжний поздравок!




Щодня тобою захоплююся,
І живу одну тебе люблячи,
Я тебе сьогодні поздоровляю,
Дорога, мила дружина.
Ось вже 5 років з тобою разом,
А люблю я тебе все сильніше,
Ти як в той день прекрасна наречена,
Сяєш щастям, красою своєю.
І я дарую сьогодні день щасливий,
Від усієї душі коханої поздравок,
Бути може він і не такий красивий,
Але від душі, я написав як зміг.


Вже 5 років прекрасних разом,
Траплялися суперечки і сварки...
Але, як у нареченого і нареченої,
Любов'ю світяться погляди!
Завжди ж хай світяться щастям
Очі дружини, очі чоловіка,
Минуть вас нехай негоди,
Зрад не торкнеться холоднеча...


Дорога, є річ, що я хочу сказати,
І це не пов'язано зі світом.
Стосується це лише нас. Показати
Хочу, хто був моїм кумиром
До весілля – була їм лише ти.
П'ять років ми вже разом, команда:
Дружина золотий краси
І чоловік, що стоїть біля штурвалу


Урочистості причина –
Весілля річниця!
Ювілей сім'ї! 5 років!
І прекрасніше пари немає!
Щасливі вас вітати
І здоров'я вам бажати!
Разом жити, не знаючи бід,
Вам ще сто тисяч років!!!


З п'ятирічною дерев'яним весіллям,
Вітаємо ми тебе зятьок,
І прийми від нас у подарунок,
Цей милий, ніжний поздравок.
Побажаємо багато, багато, щастя,
Довгих років, посмішок і любові,
І на радість всім на здивування,
Привітання ти від нас прийми.


Дерев'яне весілля –
Це свято сім'ї!
Адже п'ять років ви прожили
І в злагоді, в любові!
Щастя, миру, здоров'я
І горя не знати!
І завжди з поцілунку
Новий день починати!

Комментариев нет:

Отправить комментарий