среда, 14 сентября 2016 г.

Оригінальні Привітання з Ювілеєм 50 років у віршах

Складу я подарунки у полотняний мішок
І вивчу довгий, великий поздравок!
Півстоліття — не жарти! Не можна ювілей
Справляти поодинці, зовсім без друзів.
Ти довго не думай, зніми ресторан
І п'янку-гулянку устрій тут і там,
Щоб милі гості несли подарунки,
Адже багато сюрпризів вони припасли!


"Гарні вірші на 50 річний ювілей"

Ти півстоліття живеш на землі,
Проживи ж ще половину.
Я бажаю тобі сьогодні
Ясний розум і міцну спину.
Нехай тебе оточує сім'я,
Від біди тебе оберігає.
Дуже сильно кохаю я тебе,
І добра для тебе лиш бажаю!


Будь у полтинник як квітка —
Без шипів і без колючок!
Шлю тобі я поздравок,
Поцілунків ніжних купу!
Побажаю я внучат
Бешкетних і неслухняних.
Нехай на шиї посидять,
Ніколи не буде нудно!
У п'ятдесят знову расцвети,
Як колись у вісімнадцять...
Нехай на життєвому шляху
Будуть радості зустрічатися!


"Сучасні привітання з днем народження 50 років"

Корисно в душу лити бальзам,
А серце поливати єлеєм,
Тому сьогодні вам
Шолом привітання з ювілеєм.
При цьому дату пом'янути
Ми не вважаємо за потрібне справою,
Оскільки ж не в даті суть,
А щоб свята хотілося.
Щоб настрій спричиняло
До веселощів, незважаючи на роки,
І щоб сонце з небозводу
Дарувало світле тепло.
Щоб тільки радісні обличчя
Вас оточували цим днем...
Хочете поділитися щастям —
Кличте нас, і ми прийдемо.


На світі ти живеш півстоліття,
І це дуже довгий термін!
Жахливий термін для людини!
Але ти прийми мій поздравок.
Бажаю жити в два рази довше,
Розумнішати бажаю кожен рік,
Мудрішати і ставати товстішим
І жити без усіляких турбот!


"Побажання на 50 років жінці, чоловікові"

Є у влучних французів
Золоті слова:
"Якщо б молодість знала,
Якби старість могла"
Але буває ділянку
У середині шляху,
Коли досвід і сила
Можуть йти поруч.
Цей вік щасливий
Поєднує в собі
Два гарненьких слова:
"Ще" і "вже".
Так що жити в цей час
І легко і приємно.
Якщо життя запропонує Вам
Важких ребусів ряд,
То вирішуйте їх сміливо -
Вам вже п'ятдесят!
Якщо юність покличе,
Ставайте з нею в ряд.
Ставайте, не бійтеся -
Вам ще п'ятдесят


У п'ятдесят ти — Афродіта:
І красива, і розумна!
Ти богиня, ти еліта,
Мати, бабуся і дружина.
Стільки різних поєднань,
Багатоликих, добрих рис.
У світі багато випробувань,
Ти по життю — екстраверт!
Побажати тобі общенья
Я хочу. Вручити квітка.
З ювілеєм! З Днем народження!
Бери мій поздравок!


"Прикольні і жартівливі привітання з днем народження на 50 років"

Ювіляр і іменинник –
Всі несуть тобі квіти:
Перший новенький полтинник
Розміняв сьогодні ти!
Тільки колиска качали...
Той малюк – беззубий і сед.
Був синок, внучок спочатку,
Сам тепер – батько і дід.
Але і все ж, та – ж само,
Хоч всі роки напоказ:
Всіх стрункішим, розумнішою, молодше,
Сексапильней ти з нас!
Як у двадцять років у общенье легкий, простий.
Таким до ста щоб був!!! За цей тост!


Відзначаємо 50 років.
До вас від нас летить привіт.
Разом з ним прибуде в строк
Наш величезний поздравок.
Що нам дядькові побажати?
Мати друзів велику рать.
Здоров'я море — океан
І грошей був повний кишеню.


Півсотні – опівдні, середина життя,
Не варто сумувати і засмучуватися;
Залишся молодим(ой) і некапризным(ой),
Готовим(ой) з нами кожен день зустрічатися.


Наша донечка рідна,
Ти для нас завжди дитя.
50 у двері постукало —
Роки так швидко летять.
Ми присвячуємо поздравок
В твій ювілейний день.
Нехай пара ніжних, добрих рядків
Прожене смутку тінь.
Ти молода і така красива,
Ще стоїш на півдорозі.
Ти залишайся такою сильною,
І краше троянд завжди квітни.


Ось і тобі виповнилося півста,
Але журитися було б марно.
Не жалкуй, що молодість пройшла,
Адже життя у всякому віці прекрасне!
Коли-то днів таких ми не цінували,
Вважали, що їх багато попереду.
І пили й гуляли, - не сумували, -
Нам було далеко до тридцяти.
Тепер би подовжити інтервали,
І дні народження відзначати пореже,
Та тільки неможливо повернути
Все те, чого ми не цінували раніше.
А все ж, і ці віхи гарні,
І я кажу так, щоб відзначити
Твій розум, твою енергію душі,
І я хочу, щоб на білому світі
Ти до ста років ще гуляв і пив!
Гріши, мій друг! Гріши


(ім'я), у тебе сьогодні ювілей,
Клич гостей, будемо відзначати його скоріше.
50 років — чудово і прекрасно,
Розум твій поміркований і ясний.
Врівноважений ти людина,
З тобою друзі, звичайно ж, навік.
Мені дуже подобається з тобою перебувати,
І не здумай занадто рано стомитися.
І як маленький, смішний клубочок,
Прикатится до тебе мій поздравочек.


Сьогодні свято в домі цьому.
Ах, як же мама хороша!
Вірші прості — ми не поети,
Але нехай від них співає душа!
Настав такий прекрасний привід,
Тобі сьогодні п'ятдесят!
А роки вишикувалися рівне,
Як намистини на нитці в ряд!
Нехай підвищується зарплата,
І гроші в твою кишеню течуть.
Не по знайомству, не по блату,
А за старанна, чесна праця.
Є у долі свої примхи,
Але ми бажаємо від душі,
Щоб були всі її сюрпризи
І всі гарні подарунки.
Нехай здоров'я буде міцним,
І фарбують нехай тебе року.
Вино в келиху солодко–терпким.
І привід святкувати завжди.



Ювілей зустрічає тесть,
Я поспішаю йому прочитати
До Дня народження поздравок,
З почуттям створений листок!
Побажаю від себе —
Будь таким, як знаю я:
Ти опора для сім'ї,
Добрі справи твої
Дарують щастя і спокій,
Позитивний настрій!
Частіше в гості приходь
І зі мною ти говори...


Ви хороша, струнка, красива
Та хіба даси Вам п'ятдесят?
Волосся хвиля і грайливий погляд
Як двадцять, тридцять років тому.
Ми Вам бажаємо в день народження
Всього - на-всього на довгий термін,
Нехай все чоловіче населенье
Уваги чекає біля Ваших ніг!


Рідна наша донька
Ти — найкраще, що у нас є!
Красиві ніжки, фігурка
І тут недоречно про лестощі!
Ми хочемо, щоб твій день народження
Приніс радість, щастя тобі!
І ніколи не думай з сожаленьем,
Що все-то 50 тобі!


Якщо юність покличе,
Ставай з нею в ряд.
Ставайте, не бійтеся —
Вам ще п'ятдесят!
Адже 50 — зовсім не дата,
Коли в запасі стільки сил.
Бажаємо, щоб рік прийдешній
Успіх і радість приносив.
Удачі вам на довгі роки,
Нехай здоров'я буде відмінним,
Не буде горя ніколи,
А щастя буде безмежним!


Тітонька рідна,
Серцем золота.
В цей день бажаємо
Щастя вам без краю.
Шолом і поздравок,
Щоб вас берег.
Сил просимо у Бога,
Удачі біля порога.
Радості і сміху,
Дитячої вам втіхи.
Близьких завжди поруч
Із добрим, милим поглядом.
Виконання бажань,
Багато нових в життя знань!

Комментариев нет:

Отправить комментарий