воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання з Легким Паром у віршах

Я ласки не стану,
Знаю – все одно я прав:
Я пошлю Вас прямо в лазню,
Імпульс віником надавши;
В баню шлють нас все недарма
І ми з радістю поспішаємо...
Вітаю з легким паром!
Не втрачайте запал душі!


Затопили лазню славно,
Все працює справно!
Рушник, тазик, віник
У лазні всім дорожче грошей!
Добре ти, друже, помився,
Немов заново народився!
А тепер пора додому,
З легким паром, дорогий!


З легким паром, з легким паром!
Організм палає жаром
Вийшло все в парильні задушливій
Ти став ніби, як повітряний
Вітаємо з легким паром
В баню ти прийшов не задарма
Будь завжди здоровий і чистий
І витривалий, як штангіст


Прискакав я як-то в баню,
Взяв з собою сусідку Таню,
Ми з нею парилися удвох,
Раптом заходить чоловік Семен.
Подивився на нас усмішкою,
І сказав:" А я - з пляшкою!
Після баньки - я перший!"
Чим не шведська сім'я?
Були всі задоволені троє,
Але моя дружина Оля
Нам влаштувала рознос:
Кулаком мені прямо в ніс,
Чоловікові Танькиному - в око,
Запустила в Таньку таз...
Ось така вийшла драма.
Ледь живі!
З ЛЕГКИМ ПАРОМ!!!


З легким паром вітаю,
Відпочив ти від душі!
У Пітер втім, не поїхав,
Так що тихенько шаруди.
Вранці раннім після лазні
Пий розсіл - лікуйся скоріше.
З чистою совістю і тілом
На роботу дуй швидше.
Якщо пам'ятаєш всю картину -
Отже, лазня вдалася.
Вранці тільки щоб від болю
Голова не вибухнула!


Раз, два, три
Хлестает банний віник!
Смаження піддали камені!
І понеслася пора благоуханья!
Душа чиста, і тіло з нею!
З легким паром, милий!


Прийшов раз в голову народу,
Як краще проводити суботу,
Тому з року в рік
На відпочинок в баню люд йде.
Зимою вогником зігріті
Знову відпочивають люди десь.
Там угольки грають жаром
Тобі шлю теж – з легким паром!

Якщо хочеш добре паритися в парильні,
Треба щоб пар валив, наче джин з пляшки.
Шлейку відразу приготуй і дубовий віник.
І на це не шкодуй ніяких ти грошей.
Лазня здавна у нас цінується недарма,
Ми потім привітаємо вас, з легким паром!


З легким паром, наче мантра,
З дитинства знає, старий і молодий.
Немов сакура японцю,
Як дитині шоколад.
- З легким паром, - з легким паром,
Відразу стало легше жити,
Ходимо в лазню ми недарма,
Зі здоров'ям щоб дружити!


Вітаю з вихідним,
Вдень душевним і парним,
З віником запашним,
Банним, жарким, чистим.
Так нехай же пиво піниться,
Нехай відпочине душа,
І тіло нехай прогріється-
Так банька хороша!
І солодше повітря здається,
Адже не дарма кажуть,
Хто в лазні славно париться -
Хлопці, з легким паром!



Банька нас зустрічає жаром,
Насолодитись цим всмак.
Пожеланье з легким паром -
Постараясь виправдати.
Пар густий стоїть в парильні,
Пахне м'ятою і відваром.
Хльостають віником по спинці,
З пожеланьем – з легким паром.
Я під душ лечу холодний,
Схвалений - роздягненим залом.
Банщик мені кричить задоволений
Привітання з легким паром.


Диво – лазня, заходьте прямо в жар,
Тіло на полиць складіть...Самий пар!
Танцює віник з берези, не вгамувати,
Краплі поту немов сльози витирати.
Скинь заслінку, ще пущі поддавай,
Ллється гуща в кухоль з квасом через край.
Відкрийте двері, прямо до річки побіжу,
Голяка з ганочка сміливо занырну.
Подивляться з сусідської лавки мужики,
Тікаю без оглядки, напрямки,
До хати по городах далеко,
Від безсоромних поглядів жарко і легко.
З чистим тілом і душею прямо в рай,
Про печалі і хвороби забувай.
Приходьте в нашу лазню, проводжу,
«З легким паром!» для здоров'я Вам скажу!


Скажи-ка, дядя, адже недарма
Тобі бажаємо: З легким паром!
Із дубовим віником напару
Ти класно час скоротал.
Адже ти не лише помився
А заодно омолодився
І організм оздоровився,
На пару років молодший став!


З легким паром, з міцним духом,
З промитим мозком, чистим вухом,
З битою спинкою і ногами,
З червоним носом й очима.
Загалом, з новим очищенням,
Ніби з новим днем народження,
Нових віників і зграй,
Пісень і чудових банек.


Я розтоплю лазню жарко.
Краще в світі немає подарунка,
Чим гарячий пар і віник!
Разморим себе до ліні!
А потім з розгону – в воду
На морозі! І народу
Побажаємо: "З легким паром!"
Хвороби проганяємо жаром!


Змити всі смертні гріхи,
Немов гори нісенітниці,
Можна в жаркій російській лазні
З ключовою водою в крані.
У російській лазні пар клубочиться.
Давши душі своєї відмитися
Твоє тіло пашить жаром.
Вітаємо з легким паром!

Комментариев нет:

Отправить комментарий