среда, 14 сентября 2016 г.

Красиві Привітання з Ювілеєм 50 років у віршах

"Привітання на п'ятдесятиріччя"

У Вас п'ятдесятирічний ювілей,
Ми Вас сьогодні вітаємо.
Прийміть пожеланья від друзів,
Ми їх сьогодні Вам додаємо.
Так як бухгалтер Ви у нас,
Придумали ми вірш конторський:
Нехай життєвим буде баланс,
А заборгованість лише дебіторської.


Серйозний привід нас зібрав, друзі!
Полтинник - це вам не жарт.
Так чому ми жартуємо, веселимося,
Тут танці, музика і приказки!
Та тому, що милою ювілярці
Бог дав характер юний, енергійний.
Прийми наші подарунки, привітання,
Та наливай ще всім по одній!


"Привітання з днем народження чоловікові, жінці на 50 років"

Моїй колезі — п'ятдесят,
Всі чекали цей ювілей!
Про це тільки говорять,
У Ваших замкнених дверей!
Подруга днів моїх робітників,
Розслабся, свято у тебе!
Клич друзів і всяких інших,
Ми будемо вітати люблячи!


Я вітаю з ювілеєм Вас,
Вам 50! Ви прожили півстоліття,
Так нехай же не залишить Вас зараз
Любов, що в пристрасть і тремтливість одягнена!
Нехай мільярди ніжних білих лілій
В душі підтримають ніжність і тепло!
Бажань побажаю найсміливіших,
Завжди щоб серце було гаряче!


"Привітання з днем народження брату на 50 років"

П'ятдесят сьогодні братові —
Ювіляра це статус!
Посилаю поздравок,
На характер він натяк!
І в родині, і на роботі
Ти завжди у великій турботі.
І до тебе я за порадою
Приходжу. Іль за відповіддю
На спірне життєвий питання —
Скільки разів рятував від сліз!
Ти до всіх з великою душею —
Залишайся ти такий!


Тобі всього лише 50!
А скільки зроблено тобою!
Допоміг ти багатьом, не просячи
Собі ні слави, ні спокою.
Так будь ще сто років таким
Веселим, міцним і здоровим!
У справах удачею любимо!
І будь готовий до свершеньям новим!


В колективі нашому малому,
Товариша По Службі — Ювілей,
Ви сьогодні — генералом,
Приймаєте гостей,
Вам привітальні промови,
Підготували друзі,
П'ятдесят тостів за зустрічі!
Колектив-одна сім'я!


"Привітання на 50 років"

У 50 років — їй-їй —
Як тут не зауважити:
Цей славний ювілей
Треба відзначити!
Щоб випробувати коньяк
Так б піддати жару.
І сказати приблизно так:
«Слава ювіляру!»


Я привітати з ювілеєм
Бабулю милу хочу.
На світі немає її добрішою,
До неї в гості я завжди лечу.
І в ці славних п'ятдесят
Їй хочу побажати удачі,
Очі від щастя хай горять,
А серце від негараздів нехай не заплаче.


П'ятдесят — ще не осінь!
Яскравою життя серце просить,
Весело і сильно б'ється,
І над віком сміється!
Треба серцю довірятися
І років не піддаватися,
А горіти, мріяти, творити,
Посміхатися і любити!


Святкуємо ми ювілей
Улюбленої тітоньки моєї.
Доброї, ніжною, милою,
Веселою і красивою.
Побажаємо наперед,
Щоб і далі всякий рік
Життя твоє світилася!
Все у неї вийшло!
І сім'я, і діти,
Світ на білому світі!
Пишемо цей поздравок,
Він посмішок острівець!


У день славної дати – половини століття –
Наш невеликий і дружний колектив
Фахівцеві, дорогій людині
Бажає щастя і прекрасних перспектив.


Ти мені як мама стала,
І в душі ти немов розквітала.
50 років тобі сьогодні,
Але виглядаєш на 20 щорічно.
Тебе привітати з ювілеєм я поспішаю,
І свій подаруночок віддати тобі хочу.
Живи ще сто років
Та бери скоріше рада.
Я поздравок свій висилаю
І запрошую на чашечку чаю.


Сподіваємося, не будете Ви проти:
У свої неповторні «нуль п'ять»
Не треба сумувати! Зовсім навпаки –
Пора Вам до нового життя приступати!
А ми хороших слів не пошкодуємо:
Щоб тост наш став відомий всім,
Вас нині вітаючи з ювілеєм,
Бажаємо Вам як мінімум нуль сім!


Нещодавно стали кумами
І в нашій родині ми свято відзначали.
Ти кумом рідним до нас вписався
І щоб ніколи не соромився.
Я поздравочек посилаю,
І з ювілеєм привітаю
50 років — це занадто круто,
Отже, відзначаємо ми до ранку.


50 - така дата -
Кругла як не крути,
І біжать роки кудись,
Наздоганяти їх не поспішай.
Кожен рік дає небагато:
Мудрості, добра, тепла,
І удача нам від Бога,
У нього спитай дорогу.
Як нам щастя накопичити,
І як можна довше жити
Побажаємо, щоб відповіді
Ювіляр знайшов швидше
І тоді жилося на світі
Йому легше і веселіше!



Дорога моя теща,
Вас привітати треба солодше.
Щоб Вам солодко жилося
І ніколи щоб не тужилось.
Контакт у нас з Вами гарний,
А в житті завжди Вам допоможемо.
Адже у Вас сьогодні ювілей.
Так давайте відзначати його скоріше.
У 50 років виглядаєте круто.
І цього незрозуміла наука.
Я радий бути з Вами
І щоб Ви прожили ще 100 років з нами.


Щоб тебе, любий, весь народ чесної
Всі нахвалював, так пишаючись тобою!
Нехай у твоїй родині осередок щастя горить,
А з жінкою живи як голуб з голубкою.
І синки нехай твоєю будуть копією:
І сложеньем, і душенькой ясної!
50 років — що за термін тепер?
На порозі стоїмо століття нового,
Століття нового, незнайомого,
І великим справах він відкриє двері!
І нехай грошів не менше стає.
На погонах нехай зірки змінюються:
За кількістю будуть поменее,
А розмірами — в два рази більше!


Ось і тобі сьогодні 50,
Подарунок я дарую тобі знову.
Ти для мене кумою стала,
Надії все ти виправдала.
Ти людина шалено класний,
І робиш ти все по масті.
Ми допоможемо тобі завжди,
Якщо раптом трапиться біда.
Але я бажаю не старіти,
А тільки-тільки молодіти.
І біди в хату, щоб не входили,
А тільки стороною обходили.
Бажаю я тобі побільше.
І жити, звичайно ж, довше.
І ніколи не сумувати,
З посмішкою новий день зустрічати.
Я висилаю поздравочек,
І щастя цінного кульочок.


Наче новенький полтинник,
Що сяє і блищить,
Нині в будинку — іменинник,
Сліпучий на вигляд!
Тому що в тісному колі,
Як єдина родина,
Зібралися друзі, подруги,
Тому прийшов і я!
Щоб висловити участь,
Чим цілком душа горить, —
Побажати здоров'я, щастя,
Свій перевіривши апетит.
Щоб під знатні закуски
Повна Чарка вина
Була випита по-російськи —
Обов'язково до дна!
Щоб з нами іменинник
Побажав би зробити дубль.
Ставши схожий не на полтинник,
А вже на цілий рубль!

Комментариев нет:

Отправить комментарий