понедельник, 26 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Інтернету у віршах

Інформацію, навчання, різні поради -
Всі сьогодні отримують прямо з інтернету.
Вітаємо з цим днем, всіх хто любить мережу:
Програмістів, хакерів, ламерів і надалі
Всім провайдерам хочемо побажати успіху,
Щоб давали інтернет прямо – без перешкоди,
Всіх хто любить цифровий, віртуальний світ,
Вітаємо! Адже сьогодні свято – Інтернет.


Для нашої спільної павутини
День свята великий настав,
У Мережі молодики є і чоловіки,
Дівчата пишуть старим!
Привіт всім юзерам, адмінам,
Клієнтам, потужним серверів,
У день Нету всіх привітаємо чинно,
Здоров'я, щастя, браття, вам!


Ця супер павутина
Обплутала весь білий світ
І часом без інтернету
Не зварганити нам обід.
І не зробити всю домашку,
І потеревенити з друзями
Це супер річ століття
Що можу ще сказати.
І сьогодні в модний свято
Вітаю я тебе!
День всесвітньої сітки потрібно
Відзначати на світ сурмлячи-
Як ми раніше жили тихо
Не ходили не Ютьюб,
Однокласників не бачачи,
Кожен третій книголюб.
А тепер увесь світ в екрані
Клікнув тільки й дивись
З цим теж вітаю-
Так що пользуй і живи.


Що таке Інтернет?
Це в майбуття квиток!
Все, що хочеш, є в інеті,
Краще немає на білому світі!
Можна дізнатися новини,
Продавати і купувати,
Слухати музику, читати,
Можна качати відео!
Або запросто спілкуватися,
У кого хочеш перетворюватися!
Хто в мережі — всіх вітаю,
Розширення бажаю!





Я пам'ятаю дивну мить,
Мені підключили Інтернет,
Як неземне насолоду,
Як знань незгасима світло!
В одну хвилину, в мить єдиний
Був мною "реал" забутий з тих пір...
Які чудові картини
На мій були монітор!
Які сайти відкривалися,
Даруючи справжній Едем,
Які файли мною гойдалися
І день, і ніч!.. Але між тим
Кінчався трафік Розлючений...
Адмін мені вихід зарубав,
І я закрив "Нетс кейп" нікчемний
І комп з журбою відключив...
Як нікчемний раб в підземеллі,
Як лев відважний під замком,
Я жив без чату, без і-мейлі,
Без милих сайтів, без мережі!
Але час минав, і гнів на милість
Змінив Адмін мій, знявши заборону,
І диво дивне сталося –
Я був допущений в Інтернет!
Та серце б'ється знову, як треба,
Зі мною знову – гоп ца-ца! –
Мій Інтернет, моя відрада,
І комп, і трафік без кінця!


Нова реальність без обмежень.
Шолом один одному сотні яскравих повідомлень.
Блоги, форум, аська, сайти для душі.
Будь-які відомості, хочеш – пошукай.
В Інтернеті люблять і ведуть війну.
Багато заходять в нього, як у в'язниці.
Все добре в міру. І тобі бажаю,
Щоб віртуальність життя не заміняла.


Павутина - інтернет,
Забув я про обід,
І про обід, і про сон,
Думки з нетом в унісон.
Якщо гидоту фільтрувати,
Багато потрібного дізнатися
Він допоможе вам і мені,
День ЙОГО у нас в країні.


Як дізнатися, де є робота?
Новини та курс валют?
Фільми, пісні, анекдоти –
Інтернет дає нам все.
В цей день ми вам бажаємо
Бути таким, як інтернет:
Всюдисущий і популярний,
Ще багато-багато років.

Комментариев нет:

Отправить комментарий