среда, 14 сентября 2016 г.

Щиросердечні Вітання з Ювілеєм 50 років у віршах

"Гарні вірші на день народження, 50 років"

Ювілей у тітки в будинку —
Сама іменинниця.
Вік значний, вагомий
Зустріне радісно вона.
Нехай вважає цю дату
На везіння багатою,
Нехай повірить, що прийде
Щастя точно в цей рік.
Ми з радістю привітаємо
І листок їй свій залишимо.
В ньому бажаний поздравок,
Так що хай береже листок!


Улюблений татко і чоловік,
Наш добрий і великий ботанік,
Для нас у всіх справах досуж,
Наш друг, помічник та наставник!
Тобі всього лише п'ятдесят.
Все попереду! Які роки!
Є що сказати і написати
Сім'ї, науці і народу.
Так що Мічурін і Лінней!
Для нас - лише ти великий учений,
Талановитіший всіх, розумнішою
І до безум'я захоплений!
Любимо друзями. Ну, а ми,
Тебе ми просто обожнюємо,
І, серед життєвої метушні,
Від всяких стресів охороняємо!
Бажаємо щастя, наш герой,
З друзями частіше відпочивати,
Успіхів в житті ділової,
Але, і про нас не забувати!
Нехай мудрий розум твій не старіє,
На дачі буде лад і лад.
І нехай любов в душі посіє
Лише добрих справ могутній сад!


"Привітання ювіляру на 50 років"

Просимо трішки уваги!
Наша черга! Повні старанья
Вас привітати з круглою датою...
Краще б з посадою, з зарплатою?
Ювіляр, ти — не поспішай,
Ми від усієї ж, від душі,
Хіба не гідний привід
Випити чинно і спокійно
Ти ж полтинник відмотав!
Що, знову не так сказав...?
Ну, коротше, — поздравок:
Ти ще — ого! Будь спок!


Мене ти обдурила
На моє запитання у відповідь:
Лише двадцять п'ять минуло
Сьогодні тобі років.
Сказала мені: «Стара –
Ось нині... П'ятдесят!»
А ноги – від вуха,
А грудей – не висять!
Так будь такою ж славної
На світі всім – однією,
А в моєму житті головної
Ти стала. І – рідний!


Дорогий, коханий тесть!
У тебе все в житті є!
Щастя, радість і успіх —
Ти хороший приклад для всіх.
Ось тобі наш поздравок:
Хай порветься гаманець
Від великої кількості купюр.
І одяг від кутюр
Ломиться з шаф.
Багато я приємних слів
В цей день сказати готовий!


Як у природи немає поганої погоди,
Так і в житті немає пори непогожою.
Гарні й дитинство і молоді роки,
Все ж зрілість осені – прекрасніше.
Роки швидкоплинні, швидкоплинні,
Всяке бувало за півстоліття.
Тільки п'ятдесят – зовсім не вечір,
А швидше опівдні людини.
Так триватиме вічно мить зеніту
Вашій зрілості, здоров'я і успіху.
Нехай доля добротно буде зшита,
Адже для щастя вік не перешкода.


Добре бути (ім'я),
Коли дуже багато знаєш.
У нас на фірмі він один,
Він переможець, володар.
Поставити мету — її досягне,
І від невдач зовсім не знітиться.
З тебе завжди беремо приклад,
До того ж дуже ти і щедрий.
З 50-річчям привітаємо, (ім'я),
Чого захочеш, то і забажай.
А наш веселий поздравок
Прийми, як колективний наш кивок.


"Вірші на день народження, 50 років"

Сьогодні свято в дім приходить.
Ти святкуєш свій ювілей.
Рік круглу цифру виводить,
Під радість близьких і друзів.
Має бажаний даріться.
Лежить у конверті сума та,
Що неодмінно стане в нагоді –
Нехай здійсниться мрія!
Я вітаю з ювілеєм –
Адже за плечима п'ятдесят.
Бажаю, серцем не старіючи,
Всі також радувати мій погляд!
Те, як людей ти залучаєш,
Зрозуміти ніяк не можна розумом,
Один твій погляд - і забуває
Твій співрозмовник про всіх!
Тобі я рядки присвячую,
Все це, папа, для тебе.
Нехай яскравим сонцем висвітлює,
Все життя тобі твоя сім'я.


Ми з 50-річчям (ім'я),
Привітаємо з невеликою мораллю.
Повинна бути щаслива ти багато років,
І щоб твій життєвий амулет,
Оберігав тебе від різних бід,
І приносив великих перемог.
Приніс тобі удачу і везіння у строк,
А ти поки прочитай наш поздравок.
Мораль там всю свою запишемо,
Залишимо в куточку в тому нижньому.
Мораль всього, звичайно ж, проста,
Ти проживи, як мінімум, до ста.


"Привітання ювілярці на 50 років"

Золота середина –
ось вже і п'ятдесят,
Все тобі під силу,
Хоч і є пара внучат.
Хоч і першою сивиною
Вже покрилася голова,
Як і раніше ти красива,
З ювілеєм тебе!


Ти, (ім'я), лідер серед нас,
Запал запалу твій ще не згас.
Ти ідеями сповнена і думками,
Всі наповнені вони-то смислами.
Свята завжди ти влаштуєш,
Немає межі для твоєю-то щедроти.
Але сьогодні наш прийшла черга,
Кожен пісню про тебе заспіває.
Сьогодні ти наш ювіляр,
Запустимо в небо журавля,
Щоб він повідав всьому світу,
Як у 50 років розумна, красива.
А наш веселий поздравок
Тобі додасть пустощі.


Вас вшановуємо і просто вітаємо!
Здивовані ми, щиро зізнатися,
Завжди бадьорі і юні, скільки знаємо,
І віку Вам нема чого боятися!
Чоловікові ухищренья не потрібні,
Вам п'ятдесят – і треба тим пишатися!
Ми любимо Вас, Ви нам дуже потрібні,
Навколо, щоб доброта і сміх на обличчях!


У тебе, (ім'я), ювілей.
50 років виповнилося моєї красуні.
(ім'я), з тобою так легко,
А на душі комфортно і тепло.
Ти світлом вся осяяна,
Природною красою обдарована.
І нехай мій ніжний поздравок
Пушинкой ляже на твоє плече.


Що 50 років? Не року,
Коли горять вогнем очі,
Коли душею ще джигіт,
Коли в руках справу кипить!
І ніяких сумнівів немає:
Пів століття для чоловіка — колір!
І нехай сивіє голова,
Це така нісенітниця!
Коли все той же стрункий зростання,
І сильний богатирський торс,
І гострий соколине око —
Все це з Вами, все при Вас!
Бажаємо, щоб до ста років
Не змінювався Ваш портрет!



Сьогодні наша (ім'я) — ювіляр,
Їй богом дано найцінніший дар.
Проблеми все погасить тихо,
І не допустить ніякої галасу.
Все зробить і тільки з світом,
Недарма ж вона (ім'я).
Привітаємо ми її все з ювілеєм,
Нехай життя твоє лише буде веселіше.
І нехай позбавить від тривог,
Прийми наш світлий поздравок.


Лічильник років так хвацько крутиться —
Ось настав твій ювілей.
Що не вийшло — то вийде,
Танцюй, подруга, веселіше!
Ти себе іншим дарувала,
Добрих слів не берегла.
Все, що було — серцю мило...
Значить, правильно жила!!!
Ось польоту і подкатилось —
Час геть від нас прагне.
Багато в житті ти трудилася,
Щоб висот своїх домогтися.
50 для життя малюка
І для людини не межа.
Рано підбивати тобі підсумки —
Попереду ще п'ять сотень справ!


Ти практично святая,
(ім'я) — наша золота.
Що ти зробиш, то круто,
Іноді виходить навіть диво.
П'ятдесят виповнилося тобі,
А серцевий запал не загрубіла.
Ми з ювілеєм всі привітаємо,
При цьому зовсім не злукавимо.
Завжди ти будь такою ж ніжною,
А на роботі лише успішною.
А в перерву підемо ми в кабачок,
І там подаруємо наш тобі ми поздравок.


Ювілей, як медаль,
І як орден заслужений,
Наше життя прикрашає
І дуже всім потрібен!
В цей день ти — посудина,
Нехай любов до тебе лине,
Нехай вона, як вино,
Переллється Через край!
Будь по-як і раніше тим,
Ким тебе ми всі знаємо,
В ювілей — і завжди -
Тільки щастя бажаємо!
Нехай збувається все,
Що ти собі бажаєш,
У чудовій формі
Ювілей ти зустрічаєш!

Комментариев нет:

Отправить комментарий