воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Привітання з Розлученням у віршах

Тебе хочу привітати я,
Звичайно, не з розлученням!
Сумний він, хоч попереду
Омріяна свобода.
Привітаю краще я тебе
З початком нового життя,
З початком нового шляху!
Развеселись! Не кисни!
Подружка, вище ніс тримай,
Все до кращого трапляється,
Хай щастя скоріше прийде
І більше не кінчається!


Життя твоє сімейне закінчена,
І вже відсутня дружина,
Але зате ти тепер точно знаєш,
Що свобода-то тобі потрібна.
Поздравок тобі на цей день
Підготував я від серця, від душі,
Якщо знову раптом тобі не лінь
Від свободи втекти — шукай.


Звичайно, дорога,
Тобі трохи сумно,
Що ти розійшлася з чоловіком.
І де колишні почуття?
Але я тобі нагадаю,
Що він не стоїть смутку
і сліз твоїх не варто:
Тебе скоро відпустить.
Так, я хочу привітати
Тебе з цим розлученням.
Життя почнеться нова
І буде солодше меду.
З попелу відносин
Ти немов Фенікс-птах
Народишся заново і скоро
Знайдеш свого принца!


Розлучилися з дружиною ви своєю,
Хоч і не зрозуміло, чому,
Ну да ладно — справа старих днів,
Я тебе, друже, завжди зрозумію.
Я бажаю бути бадьорим душею,
Щоб настрій — на всі сто!
Мій Поздравок, хоч і невеликий,
Впустить свіже повітря нехай в вікно.


Іноді згадуйте
Ви прожиті роки,
Не шкодуйте, те, що було,
Раз вже любов охолола!
Вас з розлученням я привітаю,
Від образи не визволю,
Але бажаю жити без бід,
Хоч і нарізно, але багато років!


Розлучення – не завжди це сльози, скандали,
Буває і святом навіть розлучення!
Коли ви намучилися разом чимало,
З радістю до вас розставання йде!
Вам «гірко» на весіллі кричали колись,
Сьогодні вам «солодко», жартома прокричимо!
Свобода від всіх обіцянок, хлопці!
Розтанули узи сім'ї, наче дим!


Мій дорогий!!!
З розлученням, милий!!!
Вільний, веселий, радісний!
Йдеш по життю ти тепер
Граючи в флірт вільний!!!
Бажаю я тобі успіху у вільному плаванні тепер
Трохи вина і багато сміху!
Цілу милий разочеков п'ять!


Поспішаю привітати вас з розлученням!
Я вірю, що там, за поворотом,
У кожного доля своя!
Нехай буде нова сім'я,
Помилки ваші ви врахуйте,
І довго, щасливо живіть,
Один одного не судіть строго,
Нехай буде щастя в житті багато!


Розколи в інституті шлюбу
Трапляються з року в рік;
Не затіваючи більше бійку,
Ви раптом затіяли розлучення!
Що ж, можна крила вам розправити:
Те, що прагнули отримати,
Ви отримали; нехай ославят –
Хочу з розлученням вас привітати,
Хоч це й смішно звучить!


Не сумуй, старий, розлучення -
Це може навіть до щастя,
Всі життєві напасті
Розігнав ти наперед.
Якщо життя не вдалася
З цією жінкою красивою,
Не чеши тоскно гриву,
Разводись, старий, сміючись.
І не лізь від дурі в бруд.


Нехай розлучення вам принесе спокій!
Що ж, видно так накреслено долею,
Щоб ваші дороги розійшлися!
Я бажаю кожному, щоб життя,
Вам подарувала нову любов,
І щасливі ви були щоб знову!
Удача буде чекати за поворотом,
Я вітаю вас друзі з розлученням!


Я тебе з розірванням шлюбу
Вітаю! Не варто сумувати!
Нехай розлучення для тебе стане знаком,
Що пора вже забути про минуле!
І назустріч зробити крок до змін,
Повним пристрасті і нових ідей!
Дуже скоро знайдеш ти заміну –
У світі багато хороших людей!


У кожного тепер своя дорога,
У кожного тепер своя доля!
Нехай же до щасливого порогу
Вас приведе надійна стежка.
З розлученням вас! Я щастя вам бажаю!
НЕ важливо, що не разом ви тепер,
Я кожного окремо вітаю,
В життя нову відкрита для вас двері!


Опустимо мінуси розлучення,
Дивись, подруга, веселіше!
Адже довгоочікувана свобода
Тебе зустрічає біля дверей!
Можливо, на краще, що так все вийшло!
Ти подивися з надією вперед!
Напевно, щастя просто десь заблукало,
І хтось зустрічі з тобою дуже чекає!



Будь в розлученні мудрішим
І сексапільний вигляд знов,
Нехай чоловіки стає дурним,
Нехай закипає їх кров.
На повідку їх тримай,
Ситно довіку не годуй,
І дресирує їх, граючи,
Спритно серця їх кидаючи!


Послала ... І правильно!
Не муч себе!
І нехай розлучення не радує,
Але тільки не тебе!
З ним стільки ти намучилася,
Навіщо його терпіти?
Все ти правильно зробила!
І не про що шкодувати!
Тебе з новою епохою
Привітати я поспішаю,
Будь щаслива, подруженька,
І не сумуй, прошу!


З долгожданною свободою
Вітаю! Не сумуйте!
Неприємності розлучення
Немов птаха відпустіть!
Пощастило вам в цей раз –
Це воля випадку.
Головне, що потрібно запам'ятати –
Все приходить до кращого!


Бажаємо стати розумнішою в розлученні,
І для себе ще пожити,
Любов адже можна і купити,
Як відпочинок на природі.
Безцінною буде лише одна свобода,
Я вітаю вас з розлученням!


Вже бурі відшуміли,
Вже пристрасті відгриміли.
Відбувся твій розлучення
І далі життя йде.
Привітаємо – знову вільний,
Долею будь задоволений,
І почуттів новим двері
Ти розплющ тепер.


Знай! Все робиться до щастя!
Не сумуйте, друже, ти,
Ти вільний від напастей
Своєї колишньої дружини вже.
І хоч з цим, право, дивно
Мені трохи вітати,
Але "З розлученням, друг!" - скажу я,
Може, вип'ємо по 0,5? :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий