понедельник, 26 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Парашутиста

Стрибок, політ і приземлення,
Вільного падіння миті,
Знайоме це так парашутистові,
Чиє покликання — паренье в чистому небі.
Страх висоти йому зовсім невідомий,
Йому б тільки насолоджуватися небом,
Йому б у повітрі літати, як птах,
Свободи повної повітря напитися.
Бажаємо, щоб стропи були міцні,
Щоб не чіплявся парашут за гілки,
Стрибків ще сто тисяч вчинити,
І сотню років на світі вам прожити!


День парашутиста славне свято,
І хочу тобі я побажати.
Міцного здоров'я і м'якої посадки,
Ніколи і ні за що не сумувати.


День парашутиста відзначаємо,
Від душі хлопців відважних вітаємо.
Ми бажаємо Вам: літайте, немов птахи,
Тільки м'якше постарайтеся приземлитися.
Вирушайте в небо з літаком,
Насолоджуйтеся висотою, польотом!
Нехай в обличчя Вам дме свіжий вітер,
Будьте найщасливішими на світі!


Я хочу тебе привітати з днем парашутиста,
Побажати здоров'я, щастя і добра.
Хай удачу принесуть на крилах птахи,
Адже ти з ними в небі зустрічаєшся не дарма.




Сьогодні, в День парашутиста,
Тебе привітати мені дозволь!
Ти наче янгол в небі чистому!
Тобі підходить ця роль!
Холодне повітря розрізаючи,
Ширяєш над світом високо!
Так нехай і в житті допомагає
Тобі твій ангел жити легко!


Сьогодні свято всіх парашутистів,
І я вітаю тебе від усієї душі.
Бажаю щастя і стрибків відмінних,
Таким же сміливим і витривалим років живи 100.


Сьогодні всіх парашутистів
Ми вітаємо від душі!
Ви літаєте подібно птахам,
І висота вас не лякає!
Бажаємо вам під небом чистим
Польоту радісних хвилин!
І щоб завжди, парашутисти,
Ваш розкривався парашут!


З днем парашутиста тебе я вітаю,
І стрибків вдалих я тобі бажаю.
Нехай успіх і радість на шляху зустрічаються,
А негаразди і печалі швидко вбираються.

Комментариев нет:

Отправить комментарий