воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Гарного Вихідного Дня, з П'ятницею у віршах

Ось п'ятниця настала – щастя є!
Романтики-друзі мене зрозуміють.
І нехай переваг всіх не перелічити,
А люди вигукують – баламут,
Але я відповім людям – не такий,
Ви даремно мені приміряєте ярлик,
Я п'ятницю люблю без дурнів,
Хвалити її не втомлюється мову!


З окончаньем будніх днів
Я хочу тебе привітати,
І прошу тебе швидше
Офіс від себе позбавити!
Ми з тобою підемо в кафе,
Де по вищому розряду
Вечір проведемо удвох -
Розважатися теж треба!


Вже звалили все з роботи
І навіть ті, хто трудиться в суботу
Тепер лише відпочинок, розваги,
Які продовжить неділю!


День останній на тижні
Непомітно до нас іде
Чекав його, і кожен вірив -
Неодмінно доповзе!
Доповзе, а як інакше!
Щастя тут не передати:
Хто в більярд, а хто на дачу,
З цікавістю так сказати.
П'ятий день тижня славний!
На порозі вихідний!
Я кричу від щастя пъяный -
Відпочиваю!!!! Хто зі мною?


Може наш мозок трохи розслабитися
Вже робота зовсім не пре,
Очевидно сьогодні пятницо,
Вихідних настає черга!
Буде вечір, огірочки, горілочка,
І в тарілку мій фейс впаде,
Буде час по повній розслабитися,
Годину його все швидше настає!
Вихідні зі сміхом прокотяться,
І тиждень по тихій пройде,
А потім підійде знову п'ятниця,
Її так чекає народ!
Футболіст нехай під допінгом пасе,
Наркомана від курива гасить,
А мене вражає лише пятницо,
Від неї мене просто ковбасить!
Про одному мені завжди лише мріється
Вірю цей день скоро прийде,
Що у всі дні тижня стануть п'ятницею
І тоді все буде по мені....


До кінця наблизилася робочий тиждень,
І знову не віриться, що завтра – вихідний!
Ми трудові будні з честю здолали,
Друже, з П'ятницею тебе черговий!
Сьогодні можна нам трохи відтягнутися,
Трохи розслабитися і трохи погуляти!
Але так, щоб змогли вчасно зупинитися,
І в понеділок на роботу не проспати!


Ось і п'ятниця прийшла,
Вихідні привела!
Ти кінчай скоріше роботу,
Веселитися нам охота!
Вітаю всіх, друзі,
До чого ж щасливий я,
Що два дні я відпочину,
Свободи вдихну повітря!


Вичерпалися сили, нерви на межі,
Настав той самий момент істини:
Закінчилася важкий тиждень,
Але, слава Богу, завтра вікенд:
Спати можна в неділю, пити – в суботу,
З чим я тебе привітати і хочу!
Не викликали б тільки на роботу...
Не треба битися – я вже мовчу!


Всіх з п'ятницею сьогодні вітаю!
Ми дочекалися! Трохи – і вихідний!
Швидше допрацювати я бажаю,
І з чистою совістю йти скоріше додому!
А вдома – радіти й сміятися,
Жартувати, кіно дивитися і відпочивати,
Іль просто на дивані повалятися,
Адже завтра на роботу не вставати!


У кожного радості в життя свої:
Коли отримуємо в конверті рублі,
Коли відзначаємо великий ювілей,
Коли запалюємо з коханою...
Коли в новий рік випиваємо чимало...
Сусідові дорожче хороше сало...
Комусь тепло, що зберігають батареї,
Іншому джек-пот золотий лотереї!
Бідняк буде радий навіть скоринці хліба,
А хто оступився – безкрайньому небу,
Дітлахи белесому сніговику,
Будівельник красивому стелі...
Механік гарчання автомобіля,
Сантехнік діаметрам труб достатку,
Але є одна радість доступна всім:
За вікнами п'ятниця! Немає проблем!


Ось і п'ятниця настала,
Вітаємо всіх, друзі!
На душі тепліше стало
Та засмучуватися не можна!
Адже тепер два дні свободи,
Веселися і відпочивай!
Хоч в кафе, хоч на природу
Можеш їхати – вибирай!


За воріт падає сніжок,
А вдома чекає тебе друже.
Яка, до біса, тут робота?!
Який завтра день? -СУБОТА!


Дивлюся за вікно, а хмари пливуть як дим
Але проблиски в них, заповнені блакитним небом
От би погода, відчула прихід вихідних
І дала б на час, осені задній хід
Нехай холодно, і сонце не дає тепла
Достатнього, щоб не відчувати вітру зла
Але так затишно стало на душі
Коли я зрозуміла, що вже П'ЯТНИЦЯ


П'ятниця! Я рада їй!
Метушитися стало ліньки.
Ти з роботи мерщій
Тікаєш в цей день!
Вдома чекає тебе сім'я,
Щоб сісти за загальний стіл.
Вітаю я тебе -
Вихідним черга прийшла!


Колеги, товариші по службі,
Товариші, друзі,
Вас з чудовим святом
Зараз я привітаю.
Тиждень ви працювали,
Ні скільки не лінувалися,
Здійснили разом багато справ,
Але все ж, є межа.
Кінець тижня трудовий!
З п'ятницею, друзі! Додому!


Все навколо можуть брехати старанно,
Лише один календар не збреше,
Буде обов'язково п'ятниця
І ніхто її не відбере!!!


Без турбот і без сумнівів
Зустрінемо П'ятницю, друзі
Пережити б тільки зміну
Адже не можна відлучитися
А потім як вечір настане
Розбіжимося по домівках
Ховаючи щастя по кишенях
Щоб потім відкрити друзям
Завтра будуть вихідні
Знову дача, шашлики
У понеділок ніякі
Будемо чекати вже п'ятниці.



Понеділок - день важкий
Вівторок...теж не вспешке весь
В середу знову ми всі мріємо
Опинитися в четвер
Пролетить швидко тиждень
Понеділок - мить - четвер
Тільки п'ятниця нам снилася
І настав момент її!


Ну, ось і п'ятниця. "Ура!" -
Кричить простий робочий люд
Гуляти ми можемо до ранку
Інші люди п'ють
На ранок можна не поспішати
Бігти не треба на роботу
І розумієш - класно жити!
І відразу жити вже так хочеться!
А тим, кому не щастить,
Хто буде працювати в суботу
Ми можемо дружно побажати,
Щоб не було в той день турботи!


Не вірою єдиною живе людина!
Не вижив би він у темний кам'яний вік!
Не зміг би полювати, ловити рибу,
Дерева садити і сигари крутити.
Не будував храми, палаци і чертоги,
Паркування, заправки і навіть дороги.
Не став би він зовсім ходити на роботу,
Не знаючи, що п'ятницю змінить субота!


Злими буднями час котиться.
І нехай мені удача не пре,
ОБОВ'ЯЗКОВО БУДЕ П'ЯТНИЦЯ,
І ніхто її не відбере.
Телевізор мені бреше старанно,
Лише один календар не збреше:
БУДЕ П'ЯТНИЦЯ ОБОВ'ЯЗКОВО,
І ніхто її не відбере.
Наколю я огірочок на вилочку
І на стіл, немов на п'єдестал,
Я, як статую, ставлю пляшку
Чудової фірми "Кристал".
І нехай мені говорять, що я п'яниця,
І нехай несуть інший вз3.14дор,
ОБОВ'ЯЗКОВО БУДЕ П'ЯТНИЦЯ
Всім начальникам наперекір!
На чужій біді руки греете,
Апетит мені ваш не вгамувати...
Ви у нас забрати ВСІ зумієте,
ТІЛЬКИ П'ЯТНИЦЮ ВАМ НЕ ВІДНЯТИ!


Монітор, стіл і папери,
Замусолился від вас,
І вже мене дістали,
Бачу вас не першу годину,
Весь в поту і в кресленнях,
У фарбах чорних бачу сни,
І роботи нескінченно,
А зарплати адже одні,
Як мене, ви всі дістали,
Отвалите, думати лінь,
Адже сьогодні настає,
П'ятниця, улюблений день!

Комментариев нет:

Отправить комментарий