понедельник, 26 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Фотографа у віршах

З днем фотографів привітати
Я хочу, колеги, вас!
Ми команда найкращих,
Кажу вам без прикрас.
Хай вам радість лиш приносить
Знімків різних череда.
Нехай фантазія вирує,
Не підводить ніколи.


У День фотографа хочу я побажати,
Щоб твій талант пробив собі дорогу!
Так чудово фотографії знімати,
Як знімаєш ти, дано зовсім трохи!
Нехай працює фантазія твоя!
І веде тебе лише до творчого злету!
Нехай на найкращих виставках стоять
Всі твої чудові роботи!


Володар фотоапарата,
Ти знімаєш кадри про людей.
Очікуючи святкову дату,
Не готуєшся до прийому ти гостей,
А готуєш техніку для зйомки,
Думаєш про знімальний сюжет,
Як емоції засунути в фото ємко,
Як зловити вдаліше момент.
Зі святом, фотограф дорогоцінний,
Будемо нових фото дуже чекати!
І сказати хотіли неодмінно -
Продовжуй і далі нас знімати!


У День фотографа бажаю
Кадрів тільки унікальних!
Ось викладаю віршами
Пару рядків ідеальних.
В честь тебе і об'єктива,
В честь бленди, різних примочок,
В честь звичайно ж штатива
І чохлів різноманітних.
Чує очей нехай кадр точно,
Смак тобі не зраджує,
На роботі понаднормово
Нехай начальство заохочує.
Щоб кар'єра вгору прагнула,
Щоб виставки манили,
Публіка вся здивувалася -
Щоб любили і цінували.




На фотосесію поспішаю до вас точно як на свято,
І з нетерпінням від вас я знімків чекаю прекрасних!
А в день фотографа поспішаю піднести віршик вам,
Нехай моє привітання для вас не буде шоком.
Я склав його для вас з нагоди такого,
І від душі я радий тому, що ми з вами знайомі.
Бажаю щодня знімати, любити свою роботу,
Слова визнання отримувати, нехай фотік не підводить!


Світ мистецтва закріплюючи
На шматках фотопаперу,
Ці люди додають
До нас в серця трохи відваги,
Краплю радості і сміху,
Грам любові і захоплень,
Дещицю тепла, потіхи
І трошки пригод.
Ми їх справа віримо свято,
З Днем фотографа, хлопці.


Завжди і в холод, і в заметіль,
У спеку та негоду,
Знімає життя карусель
У будь-який час року.
На шиї фотоапарат
І об'єктив величезний,
У вас зніматися кожен радий,
Ви суперський фотограф!


... І коли дано заданье
В потрібному ракурсі знімати;
І коли весь в очікуванні,
Щоб шикарний кадр зловити;
І коли з об'єктива
Вилітає пташка раптом –
Все ти робиш красиво!
З Днем фотографа, мій друг!

Комментариев нет:

Отправить комментарий