вторник, 13 сентября 2016 г.

Привітання Тетяні з Днем Народження і Іменинами

Сама гарна, сама чудесна,
Ласкава, ніжна і завжди чарівна.
Танюша, ти сонечко в небі долі.
З сьогоднішнім святом ми вітаємо!
Іменини світлі будемо відзначати,
І з величезною радістю будемо вітати.
Щастя нескінченного, відданої любові,
І міцного здоров'я бажаємо ми!


Тетяно, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


У Тетяни сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


Танюша, сьогодні особлива дата.
Сьогодні тобі кожен буде бажати,
Щоб міцніло здоров'я, щоб зарплата зростала,
І нехай не доведеться тобі сумувати.
Хвилини повинні пролітати безтурботно.
З них складеш ти свого життя.
Погане все в минулому залишиш охоче,
Негаразди покинуть тебе назавжди.
Тетяна, адже нам з днем народження потрібно
З оберемком подарунків тебе вітати,
Що пам'ятала ти - без тебе неможливо
І будні, і свята нам проживати!





Ми, Тетяна, з іменинами хочемо тебе
Вітати, не сумнівайся, адже твій день!
І хоч самі знаємо ми деколи, що нам не можна
Сліпо слідувати за власною долею.
Вітаємо і бажаємо в настрої
Не відчувати негідний дефіцит!
І нехай в день іменин вірш
Сумувати і сльози лити всім заборонить!


Вітаємо, Тетяно, сьогодні!
Це свято іменин для Вас.
Вітаємо! Нехай лиходій негідний
Тікає, не піднявши і очей.
Вітаємо! Ангел Ваш всесильний
Хай витає поруч без перешкод.
Вітаємо! Хай доля щедро
Вас балує, шля успіхів град!


Пахощі садів,
Весни чудовою аромат!
Тобі - я готовий подарувати!
Привітати з Днем народження радий!
Нехай пелюстками ніжних троянд,
Тебе обсипле щастя раптом!
Любов подарує два крила,
І життя твоє зімкнеться в коло,
Де буде сповнений щастям світ!
Наш світ - де тільки ти і я!
Тебе люблю і вітаю,
Тетяна мила моя!


Бажаю бути п'яній від щастя
В день іменин тобі, Тетяна,
Красивою самої залишайся,
Люби і частіше усміхайся,
Май ти до життя апетит -
Хай буде шлях будь-відкритий
Такої красуні, як ти,
Хай здійснюються мрії!

Комментариев нет:

Отправить комментарий