понедельник, 26 сентября 2016 г.

Привітання з Новим Роком у віршах

Залишивши позаду всі дати
Яких ми остерігалися,
Погуляємо ж, ребяты,
Ми зустрічати рік Змії зібралися.
Змія нас мудрості навчить,
Вкотре розставивши мети.
Тільки б вітер був попутний
І наш корабель не сів на мілині.


Друже, вітаю
Тебе я з Новим роком!
Бажаю кохання великого,
Була щоб серіалом,
А не епізодом!
Нехай Новий рік Змії
Лише щастя принесе!
Нехай збудуться мрії
І нехай завжди щастить!


Прощай Дракошка, і привіт Змія!
Проходить час яскравих фарб і тусовок,
І настає благодатна пора,
Для життя якісних перебудов!
Пора вкласти грошенята добре,
Мета високу збирати Змія допоможе,
Весь непотріб потрібно відправити до прабатьків,
І непотріб душі, щоб серце не турбувати!
І в оновлений будинок покликати гостей!
Не шумно посидіти в колі близьких,
Пробачити всі образи рідним, друзям,
І з побажаннями роздати записки!


Рік Зміїний, таточку, настав!
Що б він віщував такого?
Нехай він тобі радість принесе,
Думок, справ і радості політ.
Нехай удача поруч – назавжди,
І успіх – на довгі роки,
Я бажаю жити і процвітати,
Я бажаю смутку не знати!


хочу, щоб все збувалося,
Щоб вам завжди щастило,
Щоб мрії здійснювалися,
Багато щастя всім на зло!
У Новий рік бажаю щастя,
Нехай подарує вам змія
Багато радощів вабливої,
Буде дружною сім'я!


Хочу я братові побажати,
Щоб все хороше сталося,
І в Рік Зміїний точно знати –
Погане все зупинилося!
Мені хочеться добра бажати,
І не сумувати, а посміхатися!
І багато щастя побажати,
І в кращих дівчат закохуватися!


Моя улюблена сім'я!
Рідні, близькі, друзі!
Нехай добрим буде рік прийдешній,
І прихильною до вас Змія!
Нехай мудрість переможе чвари,
І принесе прибуток розрахунок,
Надією і будьте опорою,
Тоді вас всіх достаток чекає,
Ми дуже дружна сімейка,
Нехай Бог нам всім удачі дасть,
І, може, маленька Змійка
В сім'ї додасться у нас!


Моїй подрузі дорогою
Бажаю щастя всією душею,
Ти у рік Змії розважся,
Щоб здавалася казкою життя.
Ні, не здавалася – а була,
Бажаю я тобі тепла,
Турботу, радість даруєш ти,
Так хай же збудуться мрії!


З тенденцією до всяких «етно»,
В наше життя, як до себе додому,
Заповз Новий рік до нас непомітно
Східно-гибкою змією,
Причин до застілля додаючи;
І я в честь святкового дня
Вас з Новим роком вітаю!
Але не шипите на мене!


З роком Змії вітаю!
Що ж вона, друг, принесе?
Кращого я побажаю
В цей тобі Новий рік.
В житті твоїм мріям збутися,
Смутку зовсім не знати,
Краще тільки трапиться!
Щастя своє не втрачати!


Настає рік Змії,
Встань, Змія, на сторожі!
Нехай звичаї свої
Змії нам покажуть.
Новий рік під знаком Змій
Потрібно зустріти славно.
На рідних шипіти не смій,
На друзів — поготів.
Ти вчися у мудрих змій
Поводилися гідно.
Проживеш ти з нею
Гордо і спокійно!


Просто зроби крок вперед
У зміїний цей Новий рік!
Там тебе, повір мені, чекає
Щастя, радість, новий зліт.
Не соромся бути собою -
Рік Змії нехай буде твій!


Граціозна і некваплива
Чорна водяна Змія,
Щоб новий рік прожити щасливим –
Догоджати її зобов'язаний я,
Не поспішати, обдумувати деталі,
Розрахувати свій кожен новий хід,
Не сидіти в унынье і печалі,
І вона принесе удачу.
Добрими іграшками з дитинства
Ялинку уберу я у Рік Змії,
Ну, а як на Новий Рік одягнутися –
Нехай буде сюрпризом для сім'ї!


Настає рік Змії,
Цей рік цілком твій!
Хай всі збудуться мрії,
У тебе, ти мій рідний!
Ми з тобою дві половинки,
Дві чарівні сніжинки,
Що, сплетясь в обіймах ніжних,
Не помітять сніжної бурі.
Новий рік несе нам щастя,
Море сміху, доброти,
Нехай йдуть геть негоди
Будемо разом - я і ти.





За східним повір'ям
Рік змії приходить до нас.
Станемо ми всі на рік старше
І мудрей, не по роках.
Але зустрічаючи це свято,
Ви не здумайте знову,
Щоб змія не повзати,
Горілку пивом запивати.


Дзвін будильника не чути,
Лунає солодкий хропіння,
Стіл едою смачною пишний,
Цуцик спить без задніх лап.
Під листям зеленої ялинки,
З яскравими бантами навряд,
Чекають своїх хлопців подарунки -
Всіх вони їх здивують.
Новий рік вже на порозі,
Так нехай Зміїний рік
Буде щедрим і не суворим,
Всім удачу принесе!


З новим роком вас вітаю
Я улюблену сімейку!
Хай любов і щастя дарує
Вам у році прийдешньому Змійка!
Нехай колечком Змійка ляже,
Мудрість вам даруючи,
І весь рік вогнище зберігає ваш,
Нехай минуть біди!


У цей новий рік Змії
Вас привітати ми хочемо,
Щастя побажати, любові
І величезний лімузин!
Нехай кар'єрний ріст, звичайно,
Вгору прагне – до небес,
Щоб трудяги нескінченно
Не знімали двері з завіс.
Настрій щоб тільки
Було кращим і цвіло
І здоров'я для Вас стільки
Скільки немає ні в кого!


Що подрузі побажати?
Рік змії — відзначати,
Подруг — не забувати!
Радощів — бути!
Прикрості — забути!
Зарплати — рости,
Кохання — цвісти!
Мріям — збуватися,
А самій — не розслаблятися!


Нехай твоя теща не шипить,
Дружина нехай тебе не картає!
Сьогодні нам випити не гріх,
Настав рік зміїних утіх.
Коли в ніч куранти проб'ють,
Коли Дід Морози заспівають,
Візьми свій келих немов щит,
Змія нехай тебе захистить!
Коли президент скаже мова,
І горілка почне в горло текти,
Тримай свій келих, як обладунок,
Змія нехай подарує успіх!
Коли вона зметнеться вгору салют,
Коли всі закусять, зап'ють,
Задумай бажання скоріше,
Змія все виконає! Повір!

Комментариев нет:

Отправить комментарий