среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 45 років у віршах

Прикольні привітання з днем народження на 45 років"

Тамада причмокнув смачно
Мова намагається штовхати —
Найкращий однозначно
Це вік сорок п'ять!
Але його ніхто не чує,
Що діється на столі?
Хтось п'яний, майже не дихає,
Хто то носом в олів'є!
Гість один поки що у формі.
Ящик горілки приволік.
І на біс для всіх виконав
Дуже стильний поздравок!


Ти квіточка і цукерочка,
Три 15 – сорок п'ять,
Стиглої гроздочкой на гілці,
Солодка ягідка знову!


"Вітання з днем народження 45 років"

Знаю, істинна цінність –
Це ті, хто дорогий мені.
Не зневажили за відвертість:
Тут причина не у вині.
Просто рідко, нажаль,
Говоримо слова любові.
Але сьогодні, в день варення,
Я скажу, ти прийми.
Сорок п'ять твої прекрасні,
Мій про це поздравок.
Нехай сонце світить ясно
І не будь ти самотній!


Твої 45 — прекрасний вік.
Тут всі одно: мудрість, краса.
Тут розум і сила, обаянье, бадьорість.
Живи ... многії літа!


"Привітання на ювілей 45 років"

У ясному погляді – пустощі,
Приклад у вчинках до подражанью,
І, безсумнівно, більшість
Тих, хто таїть спогади
Про добрих днями з тобою,
Про радості общенья.
Але до справи: ми прийшли юрбою
Тебе привітати з Днем Народження!
Присядемо дружно всі за стіл,
Гітари чіпатимемо струни.
Твій свято нас до тебе привів, —
До улюбленцю фортуни.
Бажаємо радість в житті особистому,
Томленья дам, всю ласку їх, любов,
Бажаємо пристрасті грішній, безмежної,
Такий, щоб закипіла кров!
Бажаємо дружно ювілей
У день сорокап'ятиріччя
За столом бачити особи улюблених людей
І з ними дожити до сторіччя!


Вже п'ять дев'яток накрутило,
Але це на щастя, панове,
Додасть Вам здоров'я, сили,
І смуток зникне без сліду!


"Привітання з днем народження чоловікові на 45 років"

Милий чоловік, вітаю тебе,
45 –це диво! Люблячи,
Я дарую від душі поздравок,
Приймай же його, чоловіче!
Наші душі поруч летять,
Я ловлю твій коханий погляд,
День народження твій – це свято,
Мій улюблений і вірний пустун.
Добре, що ми поруч з тобою!
Мій любий, коханий, рідний!


Сьогодні тости тільки для тебе,
Адже сорок п'ятий рік ти відзначаєш.
Так нехай тебе підступна доля
Вже ніколи тепер не ображає.
Бажаю тобі грошей цілий банк!
Здоров'я, щоби на всю сім'ю вистачило.
І нехай тобі заздрить твій ворог,
А один нехай допомагає, що є сили!


Друже, тобі сьогодні 45,
А ти молодий і щасливий знову.
Бери і читай поздравок,
Просочений щастям листок.
Нехай тебе не торкнуться негаразди,
Ти Пронеси посмішку крізь роки.
Пронеси через роки любов,
Нехай вона повторюється знову!
Нехай тебе оточують друзі,
І твоя дорога родина!


"Привітання з днем народження дружині на 45 років"

Кохана! Тебе я вітаю!
Сьогодні твій ювілей – 45.
Але назавжди залишишся, я знаю,
Красоткою, що очей не відірвати!
Добра, успіхів, радості бажаю,
І що б не сталося – не сумувати.
Урочисто тобі я обіцяю
Всі-всі твої мрії здійснити!


Дружина! З тобою все чудово,
І цей славний ювілей,
45 тобі – і це щастя,
І ніколи ти не болів.
Бережи сім'ю, як ти берегла,
З тобою поруч – тільки сила
Прокинеться в нас через довгий термін,
Писав тобі я поздравок!
Люблю, ціную і люблю,
Щасливою, бути світлою бажаю.


Я вам бажаю в день народження
Любові на довгі роки,
Неймовірного везіння,
Щасливим бути, як ніколи,
Ви не сумуйте, посміхайтеся,
Я хочу дати пораду простий –
На дурниці не ображайтеся,
Нехай на душі панує спокій!


Ідеальний чоловік, мрія,
Про якого складають легенди,
І інша краса твоя
Має право сперечатися за «Містер Всесвіт».
Сорок п'ять на сьогодні тобі,
Життя спочатку починаєш писати,
І такий короткий поздравок
Від друзів і гостей приймаєш.


Батько! Прийми слова любові
І пожеланья радості,
Ти молодий і гарний собою,
Здоровий, далекий від старості.
Свою турботу ти дарував
Нам з перших наших днів,
Ти душу в нас вклав,
І немає того важливіше.
Ми позбавлення від тривог,
Сумних дум, суне
Вклали в цей поздравок,
І в сорок шість — квиток.


Вітаю тебе з 45-летьем!
Нехай душа буде щастям навіки зігріта!
Щоб біда обминала завжди стороною,
Двері в будинок перед ворогом ти швидше закрий!
Не стихає нехай спів птахів на душі,
Міцніше здоров'я стало вдвічі, ні, втричі!
Я бажаю успіху, везіння, у справах,
Щоб забув ти навіки, що є слово «страх»!


Дружина, ти щастя моє дороге,
І радий, що знайшов тебе сто років тому,
І нас не зможе розлучити будь
Подія. Зчеплені ми, немов краб
У корали вчепився. Тобі сорок п'ять,
Тримай поздравок і подарунок дивись,
А після поїдемо швидше відзначати
І будемо з тобою гуляти до зорі.


З 45-річчям! Мирне небо
Нехай же буде завжди над твоєю головою!
Нехай воно зігріває тебе світлом сонця,
Окрилює прозорою своєю синявою!
Нехай мрії, надії, задумки будь-які
Втілюються в життя — не встигнеш моргнути!
Щоб все в цьому житті — будь-які перешкоди
Можна було легко здолати, обігнути!



Дорогий, коханий чоловіче,
Ти – прекрасний, ти моя опора,
І настав той радісний день,
Щоб сім'єю тебе привітати хором:
Сорок п'ять – живи і радій!
Сповнений сил і щасливий бути батьком.
Поздравок нехай прикрасить життя,
Ти по життю постійно – молодець!


Крутить життя карусель.
На душі часом заметіль -
Не сховатися, не заснути.
Варто простягнути руку,
Взяти і одному подзвонити,
І слабшає нервів нитка:
Південний м'який говорок,
Як по серцю струмочок!
Заспокоїть, підбадьорить,
Дасть пораду, звільнить,
Думки тяжкі зніме,
Всю тугу перекреслить!
Для мене ти промінь сонця,
Що майне раптом з-за хмар.
І думаєш мені:
Добре жити на землі!
Ніжний, задушевний друг,
Славна і мила,
Ти з усіх моїх подруг
Найкрасивіша!
Шкода, що в житті тим важче,
Хто щедріший і розумніший:
Все душевне тепло
Самим близьким віддано!
З днем народження, дорога.
І я хочу побажати:
Будь счастливою, рідна,
У сорок п'ять, як у двадцять п'ять!


Сонце прокидається,
Гріє нас променями.
А холодна місяць
Зникла за плечима.
В домі нашому весело,
Святково, затишно,
З цим віршиком пісеньку
Тобі виконаємо чудно.
Матуся рідна,
Милий чоловік!
Прикрості не знаючи,
Поруч будь навік!
Нехай же твій ювілей,
В рівно сорок п'ять,
Як у молодості минулого
Ти зацветешь знову!


Сладка ягода малина
Солодше ягід не знайти
У 45 моя улюблена
Баба-ягідка знову.
Ми з тобою — дві половини,
Стали цілим немов раптом.
Ти любов моя (ім'я),
Ти мій найкращий друг.
У нашому світі щастя хистке
І я хочу одного,
Щоб груба помилка
Не зруйнувала його.
Щоб фатальна випадковість
Нас з тобою не розвела,
Щоб ти, моя рідна
Вічно ягідкою була!

Комментариев нет:

Отправить комментарий