четверг, 22 сентября 2016 г.

Привітання на Дерев'яну весілля (5 років) у віршах

Поспішаю я пару рядків написати,
Хотілося багато чого сказати вам.
Боюся, що слів не вистачає на планеті,
Сказати, що краще всіх же ви на світі.
Вітаю вас і щастя побажаю,
Воно і так само є у вас, я знаю.
Так само щоб жили ви в любові, злагоді,
Щоб не було сварок і розбіжностей.
З п'ятиріччям подружнього життя, дорогі,
Залишайтеся назавжди для нас рідними.


Промайнуло п'ять років непомітно,
З моєю донькою ви виглядаєте чудово.
Ви вже знаєте один одного добре,
Але в серцях любов горить ще і ще.
Хай ніжність і полум'я пристрасті
Не гасне, а розгорається з роками.
Бажаю вашій родині добробуту і розуміння,
Хай буде завжди затишок і добробут.


З дерев'яним весіллям пару
Ми привітаємо, подарувавши
Дерев'яні сюрпризи
І віршами нагородивши!
Щоб ваша човен життя
Не гойдалася від проблем,
Не черпала б негаразди,
Щоб тонути від них потім.
Щоб пливла легко і просто,
Досягаючи берегів!
Що Ви задумали разом
Без будь-яких боргів!


З тобою разом ми п'ять років,
Але для мене ти — радість і яскраве світло.
З тобою готова по життю йти завжди,
Ти — мій ангел, захисник і дороговказна зірка.


Добра, бажана
Весілля дерев'яна!
Дошки, ложки, коновки -
Розписний візерунок!
Радості вам, милі,
Щоб з новою силою
У нову п'ятирічку
Спрямовували погляд.
Щоб жили пісенно,
Сонячно і весело.
В ногу йшли з часом
(стало бути - в струмінь!),
Щоб збувалося головне,
І слова заздоровні
Вшановували ласкаво
Дружну сім'ю!


Точку соприкосновенья
Відшукали ви не дарма.
Сьогодні п'ятий день веселощів,
Тобто хороша сім'я.
Зневіри нехай завжди обминають,
Надія нехай все життя горить,
Розлуки хай не буде зовсім.
У вас сім'я міцніше, ніж граніт.


Пройшло зовсім небагато — п'ять років,
Коли дала ти на найголовніше питання відповідь.
Я радий, що ми рука об руку будемо по життю йти,
Хай буде тільки любов і щастя у нас попереду.


З пятилетьем! У цей славний день
Постукаємо по дереву від пристріту:
Нехай ваш будинок не затьмарює тінь
І не палять запальчивые фрази!
Нехай живуть у глибинах двох сердець
Щирі почуття, що не в'януть!
Нехай почне свій відлік нарешті
Нескінченність річних кілець
У річницю весілля дерев'яної!


У день дерев'яної весілля, дорогі,
Хочу вам багато щастя побажати,
щоб вас не осягали дні лихі,
Цінувати один одного, вірити, поважати!
П'ять років разом прожили ви чимало,
Але мінімум ще десяток разів
Прожити стільки потрібно для початку,
Бажаю вам удачі без прикрас!


Я мужа милого привітаю,
З весіллям дерев'яної і бажаю
Я бути щасливим багато років,
Тобі готую святковий обід.
Я побажаю тут великої любові,
Хочу прожити з тобою дві весілля.
Прийми мій ніжний ангелок,
Такий прекрасний поздравок.


Дерев'яною ложкою по столу ми постукаємо,
Подарунок до річниці ми вручимо.
Впевнені, сім'я вже стала міцною,
На ній же з'явилася дитинка — гілка.
І далі міцніє хай сім'я,
Бажаємо, щоб не було в ній брехні.
Один одного щоб з півслова розуміли,
І прохання ви миттєво всі слухали.


Сонце раніше встало,
І для вас же заблистало.
Воно так привітало,
Промінець вам направило.
Ми принесли подарунки,
І веселощі вам запалили.
Ювілей ваш дерев'яний
Став зовсім-зовсім багряним.
І посмішки заблищали,
Гості веселіше сталі.
Побажаємо яскравого життя,
Тільки ти її притисни.


Ти мила і ніжна,
Така лише одна.
Зовсім-зовсім не шкідлива,
Моя улюблена дружина.
Привітаю з життям я сімейної,
Наш голубонько вже летить увись.
І це наче виграти в лотерею,
Скоріше, рідна, посміхнися.
Дивись, там, у небі, ангелок,
Вже летить на крилах щастя.
Поспішає віддати мій поздравок,
І вітає з дерев'яним весіллям.


Фортеця в отношеньях проявилася,
Ваші почуття дуже закріпилися.
Вмієте ви сварки швидко обходити,
Щоб всі рани в душі не поглибити.
Вітаємо з дерев'яним весіллям,
Благополуччя нехай оселиться в садибі.
Щоб всі ваші бажання вдавалися,
І ніколи даремно не хвилювалися.




В цей день такий гарний,
Теща зятеві шле привіт.
Щоб Ваш союз щасливий,
Тривав багато років.
Щоб не тільки «дерев'яний»,
«Діамантовий» вінець,
Вас зв'язав на віки щастям
І стуком двох сердець.
І п'ять років, що цікаво,
Не такий вже малий термін.
Тому і посилаю,
Вам, коханим, поздравок.


Знайомі всі з символом життя природним,
Не даремно звуть дерев'яної
Державшуюся 5 років весілля в народі.
Ми вважаємо її бажаною.
Як життя, розвиваються коріння дерев.
Сім'я розвивається теж.
Ми вас вітаємо, бажаємо веселощів,
І віримо – господь вам допоможе!


Наші милі друзі,
Вас забути ніяк не можна.
Ось Ви прожили п'ять років,
«Дерев'яний» шолом привіт.
Ми Вас любимо, як завжди,
Всі минулі роки.
І союз ваших сердець!
Знову весільний вінець!
І живіть багато років,
Щоб не знали горя, бід.
Адже сто років для вас не термін,
Приймайте поздравок.


Ваш свято веселе, як п'ять років тому
Ви щасливі разом, так всі говорять.
Але всі бажають вам друзі
Здоров'я, удачі – адже без них не можна,
Що б далі вам дружно по життю крокувати,
Один одного любити, розуміти і прощати
І нехай в унісон б'ються серця
І щастя, любові, нехай не буде кінця!


З п'ятиріччям сім'ю ми вітаємо,
Ніжно чоловіка і дружину ми восславляем.
Незважаючи на молодість свою,
Не впустили в будинок, звичайно, ви біду.
Річницю весело ми відзначаємо,
Вашу ніжну любов вінчаємо.
Дерев'яну ви покладіть ложку,
І в кишені цілий день її носите.
Вашій же родині бажаємо тільки щастя,
Щоб не відвідало будинок негода.
Цікаво було тільки вам вдвох,
Ми вам цікаву пісню заспіваємо.


Бажаю чоловікові щастя і везіння,
Бажаю відпочинку від турбот,
Сьогодні накриваю стіл великий,
П'ять років ми будемо святкувати з тобою,
Хочу щоб ми завжди були разом,
І щоб не торкнулася нас біда,
Хочу, щоб щастя поруч з нами йшло,
І тільки все добре прийшло!

Комментариев нет:

Отправить комментарий