понедельник, 26 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Фотографа - вірші, короткі смс

Весілля, дні народження, різні «лав-сторі»,
Зберігає в знімках він сімейну історію.
У справі професіонал, знає все про фото,
В ліс часто він виходить на фотополювання.
У нього вже не злічити знімків самих різних,
І до роботи він готовий навіть в це свято!
З днем фотографа тебе дуже вітаю,
Ракурс потрібний знаходити я тобі бажаю!


Знімемо вас
У профіль чи анфас,
Хоч стоячи, хоч лежачи,
Все буде схоже.
Тільки не треба кліпати,
Жмуритися і позіхати.
Кашляти не можна і свербіти,
А тільки на всю посміхатися.
І буде у вас портрет,
Якого краще немає.


Це день ми всі вважаємо своїм святом!
І спасибі фотоапарату говоримо!
За моменти, що змогли зафіксувати,
Їх тепер не зможе пам'ять адже стерти.
Тому що є в альбомі фото у мене -
Всі друзі, коти, квіти, сім'я!
Все що цінне, що я хочу зберегти,
Я намагаюся в фотокартках зберігати.
Тому цей день - свято для мене,
З днем фотографа я радий привітати і тебе!


День фотографа прийшов
І тебе ми вітаємо!
І величезних успіхів
У фотографії бажаємо!
Натхнення тобі
Побажаємо ми сердечно,
Що любов свою знайшов
І залишився з нею навіки!
Щоб горе і біда
Ніколи не зустрілися,
А удача і любов
Від тебе не відлучалися!




Цей день я вважаю за правом своїм,
І хочу всім любителям я побажати,
Щоб день цей усіма був дуже любимо,
Побажаю прекрасне частіше знімати!
У повсякденних речах знаходити красу,
Щоб кадрами новими нас здивувати,
Фотографію як дар небесний любити,
Фантазувати частіше, і частіше творити!


Посміхніться, клац, так клац,
Здається, тут буде толк,
А тепер посмішку знову,
Три-чотири, все готово!
Вийшло фото клас,
Видно майстер — просто ас!
Любить він свою роботу
І міли йому турботи.


Так ось як кожна мить стає подією,
Залишивши свій слід на папері міцної!
Тут кожен відбиток пам'яті – відкриття;
Салон же - ключик в свердловині замкової!
Ми відкриємо для себе світ у спогади,
Віддавши в салон друку негативи.
А всім співробітникам залишимо побажання:
Нехай кожен день запам'ятається щасливим!


Ви життя знімаєте на фото,
Ви даруєте світу портрет,
Того, де хто-то кого-то
Любив і кого вже немає!
Бажаємо вам світла і фарб,
Бажаємо величезних перемог,
В яких ви відобразіть яскравість
Того, що було і немає!

Комментариев нет:

Отправить комментарий