воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Одужання у віршах

Ти захворіла, і немає мені спокою,
Серцем і думками поруч з тобою я,
Скоріше одужуй, слізно прошу,
Любов, як ліки тобі я несу.


Одужуй скоріше,
Геть нудьгу і нудьгу,
І фразу "більше не болів",
Запам'ятай, як науку!


Не болів, я прошу,
Ніколи не болів!
Для душі буду я
Панацеєю твоєї.
Поруч буду, даруючи
Душевний спокій.
Заспокою люблячи,
Заспокою собою.


Ти лежиш, хворієш сильно,
Але ліки п'єш рясно.
Так що хлопець - не бійся!
Одужуй швидше!


Одужуй скоріше,
Та не слухай ти лікарів,
Мало що говорять,
Адже вболівати – не варіант!
Випий ти трохи травички,
Зроби різні припарки,
І нехай поставлять за раз
Вітамінів штучок п'ять!
І ти поправишся швидко,
І забудеш про лікарні!


Колектив по Вас сумує
І бажає поправитися.
Молоко і мед Ви пийте,
Дуже просимо - не хворійте!


Видужуй рідна,
Одужуй скоріше,
Приходь до мене швидше!
Тебе я вилікувати зумію.
Чуєш? Більше не хворій!!!


Одужуй мій милий,
Не болів мій дорогий,
Нехай моя любов зігріє,
Кашель, нежить – всі геть


Милий, одужуй швидше.
Я переживаю за тебе і дуже чекаю.
Ти уяви - до тебе прийду я, пошкодую,
День з тобою сьогодні проведу,
Покладу в ліжко, укрою пледом,
Молока зігрію, принесу,
Поцілую, підтримаю радою -
Від хвороби я тебе врятую.
Посиджу до сутінків з тобою.
Вранці ти прокинешся - живий, здоровий.


Не болів, така "шняга",
Жалкую я, бідолаха.
Хочеш, соку принесу,
Може краще ковбасу,
Ну а до неї і горілочки
За тебе по чарочці


Став примочки на височки
І горчичку щоб у шкарпетки,
Соплі частіше витирай,
Одним словом, не хворів.


Дуже раді ми, що знову
Ти знову вже здорова!
Вогник горить в очах
І рум'янець на щоках.
Помахай ручкою лікарні,
Де довелося тобі лікуватися.
І, звичайно, ніколи
Знову не потрапляй туди!


Покажи мова хвороби,
На ноги вставай швидше!
Бути здоровим і корисніше,
І набагато веселіше!


Так прикро в день такий -
Сонячний, прекрасний,
Лежати з хворої голови
І як рак весь червоний!
Одужуй швидше!
Даю пару днів!


Дружина! Рідна, не болів.
Хворів, але без великих затій
Не віддавай ти душу Богові:
Поставимо з допомогою дітей
Тебе на ноги потроху!
Ну, загалом, довго не валяйся —
Всім нам на радість видужуй!!!


Що за поклади соплів?
Хмуриться особа тривожно...
Одужуй швидше!
Кашляти вічно неможливо!


Здоров'я восстанавливай швидше,
Не пропускай погожих ти днів,
Здоровим бути значно веселіше,
Ніж жити серед пігулок і бутыльков.


Мій милий захворів, і мені не спиться –
Мені дуже самотньо без тебе.
Коханий мій, пообіцяй лікуватися.
Переживає дівчинка твоя.



Що з тобою знову сталося?
Напиши мені, зроби милість!
Одужуй, мій друг!
Без тебе ми, як без рук!


Нехай підуть твої недуги
В годину, коли ти тихо спиш.
Одужуй, мій солодкий,
Видужуй, мій малюк!


Ходив ти в дощ майже роздягнений,
А на дворі вже не літо!
Поради слухай докторів
І будеш ти, як бик, здоровий!


Для твого якнайшвидшого одужання,
Я б зварила таз з малиною варення.
І зібрала б мед з усіх квіток.
Коханий, будь завжди здоровий!


Ти застудилася? Шкодую!
Ну, давай лікуйся швидше!
Набирайся терміново сил!
Все, що потрібно, я купив.


Ніс закладений і сльози струмком?
Налягай на бабулины кошти.
А таблетки нехай п'є дурачье,
Якщо печінка у них із заліза.


Одужуй скоріше,
Посміхайся, не болів!
Без тебе сумую я,
Тільки ти – Любов моя!


Отлежался ти трохи,
А тепер – в робочий лад!
Адже у нас з лікарняними строго,
Видужав – відразу в бій.


Нехай всі хвороби підуть,
І очиститься душа.
Всі друзі тебе так чекають!
Адже ти нам дуже потрібна!

Комментариев нет:

Отправить комментарий