четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з нови роком півня

«Тебе я вітаю з Новим роком!»
Тебе я вітаю з Новим роком!
Так повелося, традиція у нас –
Безмірно шанований у народу
Чарівний вечір, безмежна влада

Чудес! Адже кожен хоче вірити в диво!
Так нехай з тобою трапляється воно!
Нехай залишаться в минулому всі втрати,
І буде життя прекрасної, як у кіно!


«Мрії»
У Новий рік збуваються
Нехай твої мрії!
І нехай виходить
Жити без суєти!


«Новорічні побажання для друга»
Сьогодні одного вітаю!
Адже Новий рік вже прийшов,
Так що тобі він обіцяє?
Щоб ти придбав удачу

Я щиро тобі бажаю,
Щоб ти всього домогтися зміг,
Щоб жив чудово, лиха не знаючи,
Відчуй Тепло цих рядків!


«Новорічні побажання для брата»
Дві тисячі сімнадцять разів
Вже люди свято відзначали,
Сьогодні знову зводить нас!
Забудь проблеми та печалі,

Улюблений брат, не знай тривог,
Нехай тільки краще трапиться,
Щоб в житті не був самотній,
Будь мрію – швидше збутися!


«Новорічні побажання для дядька»
У 2017-му році
Хочу удачі дядькові побажати,
І ніколи не потрапляти в халепу,
Та в житті все добре зустрічати!

Бажаю я, щоб не було турбот!
Щоб, як чоловік, ти всього добився!
Нехай новий рік принесе удачу,
Щоб кожен міг щасливішою ставав!


«Новий рік стоїть на порозі»
Настає рік - дві тисячі сімнадцять,
Цифра та про що говорить,
Але я бажаю тобі тільки щастя,
Нехай тебе доля береже від бід.

Нехай сніжинки запорошат горі,
Хай удачу принесе заметіль.
Новий рік стоїть вже на порозі,
Зустрінь його гідно ти тепер!


«Улюбленому папі»
Папуля милий, мій рідний,
На всі біди махни рукою.
З Півнем, тато, подружися,
І щоб ти жив щасливим.

Нехай Новий рік подарує сміх,
У всіх справах твоїх успіху.
А Дід Мороз нехай принесе
Тобі грошенят великий мішок!


«Дорогий свекрухи»
Моя дорога свекруха!
Вас з Новим роком вітаю!
І хочеться сказати пару слів,
Як я вас поважаю.

Нехай 2017-й буде без проблем,
Без смутку і без напастей,
Нехай будуть здоровими зовсім,
І буде багато-багато щастя!


«Коханій мамі»
2017-й настав.
Сьогодні вся планета відзначає,
Нехай життя нагадує карнавал,
Нехай світло на серце мами стане!

Хочу тобі побажати удачі,
Ще бажаю частіше веселитися,
Щасливою бути і смутку не знати,
Нехай оточують тільки близьких обличчя!


«Вітаю подругу мою!»
У цю ніч під бій курантів
Вітаю мою подругу!
І бажаю серед мільярдів
Знайти свою половинку!

Щоб ви з ним на двох поділили
Багато радісних Нових років!
Щоб один одному себе подарували!
Щоб в будинку панувала Любов!


«Улюбленої бабусі»
Дві тисячі вже сімнадцятий рік
На наш поріг так сміливо настає.
Здоров'я, бабуся, тебе несе,
Півень нехай оберігає від бід.

Бажаю тобі, бабуся моя,
Забути, що означає слово Доктор.
Нехай радує тебе твоя родина,
І настрій ніхто не псує.


«Побажання для чоловіка»
У Новий Рік дві тисячі сімнадцять
Пожеланья прийми від дружини:
Буде фортуна тобі посміхатися,
Будь весь час на гребені хвилі!

Море сонця, любові і удачі
Принесе наступний рік!
Я люблю тебе дуже – а значить,
Неодмінно тобі пощастить!


«Побажання для мами»
Новий Рік ми знову зустрічаємо,
І хочемо ми, щоб він
Краще, мріємо про те,
Щоб він був найкращий сон!

Матусю, тобі бажаю:
Добрим рік нехай буде новий,
Буде все, як ти мрієш,
Будь веселою і здоровою!


«Дорогий племіннику»
З неба на землю зірка впаде,
Ти загадаєш бажання.
Нехай все погане навіки піде,
І не повернеться випадково.

Ти, мій племінник, з посмішкою живи,
Милий, від серця бажаю,
Щоб тобі новий рік подарував
Осуществленье мрій!


«Серця дівчачі підкорюй»
Нехай в 17-му році
Не впізнаєш ти біду!
Будеш тільки посміхатися,
Радіти й сміятися,

На роботі чекай нагороди,
Повышенье вже поруч!
Серця дівчачі підкорюй
І друзів не забувай!


«З новим роком для бабусі»
Скоро ми вступимо в майбутній рік!
Що він, рідна, тобі принесе?
Я побажаю здоров'я сповна,
Щастя і миру, любові і добра!

Щоб ти, бабуся, смутку не знала,
Щоб доля тобі дарувала:
Те, що ти хочеш, хай збудеться!
А все погане – забудеться!


«З новим роком для чоловіка»
Коханий, бути твоєю дружиною –
Подарунок найкращий для мене!
Бажаю в Новий рік, рідний,
Тобі добра і щастя я!

Щоб збулися мрії скоріше,
Нехай не доведеться сумувати!
Тобі щасливих, яскравих днів,
Здоров'я! І проблем не знати!


«Бабусі»
Бабуся, під Новий рік
Хай мрії здійсняться!
І нехай до тебе прийде
Яскраве, велике щастя!


«Одного»
Друже, хай збуваються бажання,
І нехай у всьому завжди тобі щастить!
Успіхів і взаєморозуміння
Бажаю від душі під Новий рік!


«Синові»
Я буду сина мого
Сьогодні вітати!
На Новий рік хочу всього
Прекрасного бажати!


«Новий рік – велике щастя»
Новий рік – велике щастя,
Час, повне надії!
Вам - успіхів справжніх!
Буде краще, ніж раніше!
Вітальна листівка з роком Півня 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий