четверг, 17 ноября 2016 г.

Прикольні привітання з Новим роком 2017

«Ви уже не дітлахи - зросли давно»
Рік 2017 вже ось-ось прийде!
І багато-багато радості дітворі принесе!
А ви уже не дітлахи, ви давно виросли,
Але ці побажання скажу я все одно:

Бажаю, щоб вас любили,
Щоб скарб у лісі відрили.
Щоб пити і не хворіти,
Щоб їсти і не товстіти,

Щоб грошики - рікою,
Щоб снідати ікрою.
Щоб кар'єра - строго вгору,
Щоб скрізь суцільний успіх!



«З Новим роком вітаю!»
Я тобі хочу бажати
Багато грошей отримувати,
Все погане забути,
І завжди здоровим бути!
Щастя щиро бажаю,
З Новим роком вітаю!


«У Новому році тобі пощастить!»
У Новому році тобі пощастить!
Кар'єра раптом піде на зліт,
І грошей буде просто морок,
А в особистому житті — все ніштяк!

Все так і буде, точно знаю,
Адже Новий рік! Я вітаю!
Нехай цей рік дві тисячі сімнадцять
Дозволить всім твоїм мріям збуватися!


«Кращій подрузі»
Рік Мавпи ми успішно пережили
І знову зустрічаємо Новий рік!
І поки у нас ще є сили,
Треба всіх привітати. Ось!

Я тебе, подружка, вітаю
З Новим роком! Щастя і любові,
Щоб все збулося - бажаю,
Якщо що, я, дзвони!


«Побажання для друга»
В Новий рік, друже мій,
Тост скажу тобі такий.
Нехай не зупинить мент.
Нехай Снегурка дасть презент.

Нехай біжить грайливо.
Нехай дружина приносить пиво.
Нехай поруч будуть друзі -
Всі хороші, як я! :)



«З Новим роком, подруга!»
З Новим роком, подруга!
Нехай у ньому буде у тебе
І пентхаус, і прислуга,
Яхта особиста своя!

Принц на білому лімузині
Нехай під вікнами співає,
В самому модному магазині
Супер-знижка тебе чекає.

У центрі – особиста квартира,
Одягайся в бутиках,
І бесись лише тільки з жиру,
І живи ти, як в мріях!



«З Новим Роком, мій синочок!»
З Новим Роком, мій синочку,
З Новим роком, дорогий,
Побажати хочу веселощів,
Ну, і не хворіти з похмілля.
У рік Півня – не хворіти,
Грошей отримати море,
Всі бажання виконати,
Дівчину не прогавити,
Приятеля – дівицю,
Може бути, пора одружитися?


«Двоюрідній сестрі»
Під сосною пушистою
Я кузині дорогою
Поруч з дідусем Морозом
І Снігуркою молодий
Хочу побажати успіхів,
Щастя, радості і сміху,
Залицяльників цілий стрій.
У Новий рік щоб бенкет горою!
Танців, жартів до світанку.
Вип'ємо, мила, за це!
Исполненья всіх бажань,
Палких, трепетних зізнань
Я тобі, сестро, бажаю.
Все здійсниться – я знаю!


«Будеш в розкоші купатися»
Один! Прийдешній Новий рік
Буде найкращим! Ось!
Будеш в розкоші купатися,
І з міс Світу цілуватися,
І на Бентлі роз'їжджати,
Ну про що ще мріяти!?
Ну а якщо ненароком
Життя раптом перетвориться в рай,
Ти вже, друже мій любий,
Про мене мені не забувай! ;)


«Улюбленої сестричці»
Сестричка, в Новий рік бажаю,
Щоб якщо радість, то велика,
Щоб якщо гроші, то мішками,
Щоб якщо друг, то завжди з нами.

Щоб якщо тачка, то крута,
Щоб якщо ланцюг, то золота,
Щоб якщо хлопець, то герой
Щоб якщо зло, то не з тобою!



«Побажання для сестри»
Настає новий рік,
Що сестрі він принесе?
Олігарха зустрів,
На Мальдіви з ним їдь,

Нехай подарує Бентлі він,
Скаже, що в тебе закоханий.
Серце, руку, гаманець –
Щоб пожертвував, що зміг!


«Коханому»
Дві тисячі сімнадцятий рік на носі!
Коханий, тебе я поспішаю привітати!
Хай буде весела й чарівна ніч.
Я тобі допоможу.

Хай з неба летять конфетті, серпантин.
Не будеш сидіти біля ялинки ти один.
Бажаю нам разом злітати на Канари.
За це швидше піднімемо келихи!


«Начальнику»
Управлінець наш рідний,
Вітаємо всією юрбою!
Свято славний Новий рік
Хай удачу принесе!

Хай зникнуть конкуренти,
А шпигунські агенти
Не розкусять ніколи
Секрет фірми. Так, так, так!

Нехай приходить до Вас клієнт.
Нехай привітає президент.
Ну і головне, звичайно,
Щоб щастя було вічно!



«Друже, з Новим роком!»
Бажаю бути щасливим,
Багатим, справедливим,
Закохуватися і любити -
На всю котушку жити!

Ще друзів хороших,
Деньків завжди погожих,
Тримати удачу поруч,
Друже, з Новим роком!


«Дорогій сестрі»
Сестра, я вітаю з Новим роком!
Адже сума цифр його дорівнює восьми!
А це означає, що написано природою:
У році 17-му мало тобі везти!

І в іншому нехай буде все на «п'ять»:
У навчанні, у відносинах і в житті,
Долю, звичайно, неможливо передбачити,
Але програмувати її не буде зайвим!


«Друже, скоро Новий рік!»
Друг мій, скоро Новий рік!
Нехай він принесе тобі
Повышенье, лаври, кубки,
Секретарку в міні-спідниці!

У гаражі нехай Lexus буде.
І удача не забуде.
А по життєвій дорозі
Хай легко несуться ноги!


«Коханій людині»
Я тобі, моя любов,
У новий рік бажаю знову
Справжнім бути чоловіком,
Розбурхувати мою кров!

Кожен рік щоб приносив
Бадьорості, здоров'я, сил.
Для того щоб мене ти,
Милий, на руках носив.

Щоб тугим був гаманець,
І мене ти, милий, міг
Вранці, вдень і навіть вночі
З голови одягнути до ніг.

Щоб дідусь Мороз
Сексуальності приніс.
Для того щоб ти, коханий,
Цілував мене взасос!



«Дорогий племінниці»
Я бажаю, щоб ти
Незабаром зробила мрії
Не легендами і снами,
А реальними справами!

Щоб ти стала зіркою.
Щоб золотий браслетик
З'явився на руці.
І п'ятірки в щоденнику!

Нехай тебе всі поважають,
Просто так не наїжджають,
Радують подарунком кльовим.
Ну, племінник, з роком Новим!
Віршована вітальна листівка з новим роком 2017, роком Півня

Комментариев нет:

Отправить комментарий