четверг, 17 ноября 2016 г.

смс привітання з новим роком 2017

«Нехай виконуються желанья»
Нехай виконуються бажання,
Нехай збуваються мрії,
Не буде разочарованья,
А буде багато краси.

Бажаю в Новий рік вам щастя,
Любові й миру всією душею,
І якщо успіх – то справжній,
І якщо свято – то великий!


«Нехай вас щастя зігріває»
Нехай веселий Новий рік
Ваше життя переверне,
Її в казку перетворивши
І додавши позитив!

Нехай вас щастя зігріває,
І надії, що окрилюють,
Буде до вас доля добра
І на радість щедра!


«Рік дві тисячі сімнадцять»
Рік дві тисячі сімнадцять
До нас приходить на поріг,
Я бажаю посміхатися,
Щоб добитися зміг,

Я везіння бажаю,
Веселитися що є сил!
З Новим роком вас вітаю,
Щоб збулося, про що просив!


«Нехай рік прийдешній не розчарує»
Нехай рік прийдешній не розчарує,
Не підведе ні в чому і ніколи!
Все те, до чого прагнути будеш,
Виповниться впевнено і назавжди!


«Дочки»
Сніжинки за вікном танцюють,
Кружляють у вальсі неземне.
Візерунки на склі малює
Морозець ясним зимовим днем.

Півня рік настає,
І знову ти веселишся.
Тобі, донечка, я бажаю,
Нехай дійсністю стануть всі мрії!


«Синові»
Стрімко йде старий рік,
Рік Півня в двері стукає до нас.
І я бажаю тобі, мій синок:
Нехай в цю ніч все краще трапиться.

Не постукає в будинок до тебе лихо,
І з невдачею, син, ти не зіткнешся.
Погане хай зникне назавжди,
Хороше хай назавжди повернеться!


«Мамі»
Настає рік дві тисячі сімнадцять,
Дід Мороз з мішком стукає у вікно.
Він тобі несе здоров'я років на 20,
П'ємо ми з келихів смачне вино!

Матуся, нехай цей рік приносить тобі
Лише тепло, успіхи і любов.
Рік Півня нехай погане все забирає,
Щоб воно твою не хвилювало кров!


«Смску новорічну я тобі пишу»
Смску новорічну я тобі пишу,
Щастя і удачі побажати хочу!
Радістю і сміхом
Нехай цей рік сповниться,
І те, про що мріється,
Швидше за все здійсниться!


«Кожен точно знає»
Кожен точно знає –
У свято все буває!
У Новий рік бажання –
Це обіцянки,

Нехай же все станеться,
Що вам часто сниться!
У новий рік прекрасний
Почуттів вам найбільш пристрасних!


«Братові»
Ти в Новий рік швидше загадай бажання,
Закінчаться навіки всі твої страждання.
Півень нехай тобі приносить тільки щастя,
І вогненною стрілою спалює всі негоди!


«Коханому»
Що ж нам, коханий, принесе,
Йде 2017-й рік?
Він нас обдарує добром, натхненням
І не забуде про насолоди!

Тебе вітаю, коханий, бажаю
Всі блага Землі на собі відчути,
І більше здоров'я, адже це, то головне,
Що за будь-які гроші не купити!


«Є багато свят особливих»
Є багато свят особливих,
Але новий рік – прекрасніше всіх,
Я від душі бажаю, щоб
Завжди супроводжував успіх,

Я багато щастя вам бажаю –
Вистачило щоб на цілий рік,
Від усієї душі вас вітаю,
Нехай любов скоріше прийде.


«Одного»
Мій друг, не бійся кінця світу,
Його ми пережили, повір.
Ти в Новий рік візьми квитки
В країну небачених ідей.

Ти будь здоровим і щасливим,
Своїх друзів не забувай.
І не журися, друже коханий,
Погане швидко забувай!


«Папі»
Півень біжить, щоб принести удачу,
І щоб спалити все погане навіки.
І нехай не буде, таточку, інакше,
Адже для мене рідна ти людина.

Нехай цей Новий рік мрії виконає,
Нехай збудуться всі прекрасні сни.
Чудес нехай дуже багато відбувається,
І буде все лише так, як хочеш ти!


«Моя крихітка»
Зірочка моя, крихітко моя!
З 2017 роком я хочу привітати тебе.
Нехай свято буде веселим і сніжним,
І весь новий рік в цілому буде успішним.

Нехай снігову напис на білому снігу
Залишить заметіль: вітаю, люблю.
Бажаю тобі не боятися морозів.
З любов'ю дарую тобі ніжні троянди!


«Смска з привітанням до тебе прийшла!»
Смска з привітанням до тебе прийшла!
Багато щастя і везіння принесла!
Відмінного здоров'я, успіхів і любові!
Бажаю тільки кращого на життєвому шляху!
Відкритка з новим роком 2017 - роком Півня

Комментариев нет:

Отправить комментарий