четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим 2017-м роком

«2017 рік вже на порозі»
2017-й вже на порозі,
Ще трохи- настане Новий рік!
Залишимо всі проблеми, прикрості, тривоги,
Нехай кожен лише хороше візьме!

Нехай Новий рік все краще трапиться,
Хай буде щастя, мир і благодать.
Нехай найзаповітніша мрія здійсниться,
І буде все життя лише на «п'ять»!


«Привіт і відразу вітаю!»
Привіт! І відразу вітаю,
Всього тобі бажаю,
Що побажаєш ти іншим,
Щоб Новий рік щасливим був!

Удача щоб не проходила повз,
Здоров'я міцним було, не шалило,
З грошима теж не було проблем,
Ну а проблем щоб не було зовсім!



«Привітання для друзів»
Найбільш надійних, вірних і близьких,
Найрідніших і улюблених друзів
Зі святом ніжним, світлим і чистим
Поспішаю я привітати швидше!

Хочу, щоб Ви ніколи не хворіли,
Не знали проблем і турбот.
Нехай тільки радість, велике везіння
Супроводжують Вас цілий рік.

Нехай у домі оселиться щастя,
Успіх і удача в справах.
І нехай ваше життя стане казкою,
Про яку завжди мріяли!


«2017-й вже в дорозі»
Дві тисячі сімнадцятий в дорозі –
Недовго до нас йому вже йти.
Так нехай же він урочисто пройде,
І всім з нас принесе удачу.

Рік Півня – рік посмішок і любові,
Так нехай же плани збудуться твої,
Нехай всі мрії здійсняться негайно,
Коли проб'ють куранти головний годину!


«Побажання для дочки»
Бажаю доньці в Новий рік
Я відпочити від всіх турбот,
Нехай все краще трапиться,
Мрія здійсниться твоя,

Бажаю я не клопотати –
Душею і тілом відпочивати.
Працювати будеш ти потім,
Зараз – впусти ти свято в дім!


«Вас сьогодні вітаю»
Вітаю Вас сьогодні
З найкращим святом на світі!
Новий рік всі обожнюють,
Будь то дорослі чи діти!

Ви загадайте бажання,
Щоб виповнилося швидше!
І в році прийдешньому знайте –
Стане ваше життя світліше!


«З новим роком, мій коханий!»
На вулиці мороз некволий,
А на душі вже тепло!
З новим роком, мій коханий,
Мені з тобою пощастило!

Я тобі в коханні признаюсь,
Побажаю, щоб з тобою
Тільки найкращі траплялося,
А погане взяло вічний вихідний!


«Бажаємо Вам частіше посміхатися»
Рік Півня, дві тисячі сімнадцять –
Тут магію чисел не складно розпізнати,
Ми бажаємо вам частіше посміхатись,
І зовсім неприємностей не знати.

Удачі вам, добра і натхнення,
На життєвому загадковому шляху,
Бажаємо, спираючись на везіння,
До намічених своїм мріям прийти!


«Ціную за дружбу та поради»
Під мелодійний дзвін келихів
І шум веселих голосів
Прийми, подруга люба,
Трохи важливих, ніжних слів.

Ціную за дружбу і поради,
За твої смачні обіди.
За мудрість, гумор, красу —
Їх збережи і в майбутньому році.

Вогнем любові, багатством, щастям,
Удачею і везінням обдарує тебе,
Вбереже від всіх проблем, негод
І хай щасливою буде вся твоя сім'я!


«Улюбленої»
Бажаю я неймовірних чудес
Від усієї душі, кохана моя!
Нехай легко живеться і приємно!
Нехай Новий рік удача чекає на тебе!


«Тебе щастя чекає!»
У цей Новий рік
Тебе щастя чекає!
На роботі - повышенье,
В житті - натхнення,
Загалом, щоб усе було
У тебе красиво!


«Начальнику»
В цей казковий, святковий вечір,
У передчутті дива,
Не підходять помпезні промови,
Тут доречніше прості слова:

Ось вже скоро прийде Новий рік,
Обіцяємо ми в ньому не лінуватися,
Колектив наш залишиться гордий
Кожен день поруч з Вами працювати!

Незважаючи на рутину життя,
Знайшли ми другу сім'ю!
І впевнені, що колективу
Ви потрібні як штурвал корабля!


«Дорогий племінниці»
Моя улюблена племінник,
Ось Новий рік стукає у вікно,
І Півень в новорічній шапці
Тобі приносить лише добро.

Хай рік дві тисячі сімнадцять
Твої надії втілить.
А якщо важко, - не здавайся,
Нехай чекає успіх тебе в дорозі!


«Вітаємо Вас з Новим роком!»
Привіт! Вітаємо Вас з Новим роком!
І всім передаємо великий привіт!
І сильно бажаємо ми вам, щоб
У рік Півня не знали б ви бід.

Щоб усе погане в Новий рік не перейшло,
А от гарного нехай стане тільки більше!
Здоров'я, радості, успіхів і всього-всього,
І нехай це буде все не рік, а довше!


«Чоловікові»
Вітаю з Новим роком!
Нехай улюбленому щастить!
Нехай в будь-який час року
Тільки щастя в житті чекає!


«Коханій дружині»
Дружину поспішаю привітати,
Сьогодні – Новий рік,
Хай радість і удачу
Тобі він принесе!

Нехай краще трапиться,
Ти будь такою завжди,
Бажаю веселитися,
І щастя – на роки!


«Дорогій сестрі»
У 2017-му році
Бажаю я сестрі турбот не знати,
Але якщо що – я завжди допоможу,
Можу тобі я це обіцяти.

Удачі побажати хочу тобі,
І радості величезною всією душею,
Везіння величезного в долі,
Нехай успіх прийде скоріше великий!


«Колеги по роботі»
Що несе прийдешній рік
Для тебе, колего?
Багато сміху, багато снігу
І любові вир!

Щастя, радість, повазі,
В думках – море позитиву,
І підтримку колективу,
І у всіх справах везіння!


«З новим роком для мами»
Що побажати під Новий рік
Моїй любій мамі?
Хай щастя йде поряд
Спільно з чудесами!

Бажань – збуватися надалі,
Міцного здоров'я!
І все зуміти, і все встигнути,
З надією і любов'ю!


«Тебе я вітаю»
Тебе я вітаю,
І в Новий рік бажаю,
Щоб всі мрії збулися,
Хай щастя дарує життя!
Українська вітальна відкритка з Новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий