четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим Роком 2017 Племіннику у віршах

Години до дванадцяти поспішають,
Бажаючи зустріти Новий рік.
Сподіваюся, ти ситий і радий,
Набивши смачним салатом рот!
Поки мовчиш, хочу тобі
Великої удачі побажати
Без прикростей або нещасть,
І щастя, що не потрібно чекати!


Тобі на Новий Рік, племінник,
Хочу я щастя побажати,
Щоб більше радості і сміху,
Бути здоровим і біди не знати,
На молодецькі потіхи,
Щоб сил вистачило у тебе,
Ну, а виниклі перешкоди,
Єдиним махом усував!


З Новим роком, мій коханий,
Мій племінник дорогий,
Будь же у житті ти щасливим,
І будь задоволений собою.
Нехай спокійно вдома,
На роботі хай щастить,
Дід Мороз нехай вночі темною
В дім подарунки принесе.


Нехай кожен день племіннику
Удача посміхається!
А все, за що він береться,
Миттєво виходить!
Нехай кожне бажання
З часом виповниться,
А Новий Рік успіхами
І наповниться радістю!


Племінник милий, дорогий,
Адже ти у нас один такий.
З Новим роком тебе вітаємо,
У всьому першим тобі бути бажаємо.
Будь веселим, жвавим,
Стань нафтовим магнатом.
Нехай буде життя твоє вдалою,
Прийми подаруночок на додачу!


Бажаю тобі, мій племінник,
Бути міцним і сильним чоловіком!
Намагатися тримати своє слово,
Прагнути до високих вершин!
Вміти досягати нових цілей
І радувати близьких все частіше!
Нехай будуть любов і здоров'я,
Успіх і особисте щастя!





Вітаю тебе, мій племінник,
З Новим роком, як сина, люблячи!
Нехай небесний посланник чарівний
Захищає всюди тебе!
Нехай весь рік він кружляє над тобою,
Виконуючи бажання, мрії!
Всі дороги тобі хай відкриє!
Будь веселим і радісним ти!


Нехай племінника
Чекає щастя,
Труднощі загартовують,
Осягаються науки
І любові премудрості!
Нехай удачі і успіхи
Назавжди запам'ятаються!
Загадай хоч 100 бажань,
Кожне виповниться!
Унікальна листівка з вітальним віршом на Новий рік 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий