четверг, 17 ноября 2016 г.

Побажання на новий рік 2017 Півня

«Бажаю Вам посміхатися!»
Дозвольте вам в рік Півня
Лише везіння побажати,
Життя хай буде непогана,
Бід та смутку не знати.

А ще бажаю сміху
І гігантського успіху.
Нехай 17-й вам рік
Багато щастя принесе!


«Рік Півня настає»
Півня рік наступає
І приносить щастя в дім,
Життя хай казкою заграє,
Буде яскравіше з кожним днем!

Знак «Півень» - він означає щастя:
Весь успішним буде рік,
Залишимо у минулому всі негоди,
А 17-й хай радість принесе!


«Усміхнись і не сумуй»
Посміхнись не сумуй,
Свято у серці ти впусти,
З новорічним поздоровленням
Повідомлення прочитай!

Хай по-новому все буде
У наступаючому році,
Смуга удач настане,
Радістю зігрівши долю!


«Вас з Новим роком вас вітаю»
Вас з Новим роком вас вітаю,
Від усієї душі я вам бажаю,
Щоб все завжди було відмінно,
І щоб доля благоволила!


«Як зустрінеш, так і проведеш!»
Куранти б'ють 12 разів,
І рік – дві тисячі сімнадцять,
А значить, всім мріям у нас
Належить збуватися!

Бажаємо вам не сумувати,
І рік з усмішкою зустрічати.
Недарма кожен знає все ж –
Як зустрінеш, так і проведеш!


«Щастя відчиняйте двері»
Скоріше беріть
З Новим роком вітання,
Щастя двері відчиняйте
І впускайте в будинок везіння!

Нехай хвилею нахлине радість,
Буднів скрасив череду,
Нехай вам не загрожує втому
У наступаючому році!


«Рік пройшов, а де результати?»
Побажати хочу я багато,
Рік пройшов, а де результати?
Хай хороше, що було,
У Новий рік прийти вирішило,
А погане, що траплялося,
У минулому році б залишилося!
Хай здоров'я не підводить,
Все погане йде геть!
Життя хай буде непогана
У Новий рік - рік Півня!


«Бажаю в Новий рік успіху»
Бажаю в Новий рік успіху,
Побільше радості і сміху!
Тобі – у всьому процвітати,
Чудово жити і процвітати!


«Фортуна – вірна подруга»
Новий рік дві тисячі сімнадцять
Ось вже до нас у двері стукає,
Нехай тобі давно не вісімнадцять,
Голову нехай любов закрутить!

Як конфетті кольорова завірюха,
Тебе нехай радість оточить!
Фортуна – вірна подруга
Везіння хай наворожит!


«Побажання для сина»
Бажаємо тобі в новорічну ніч:
Нехай цей рік буде вдалим, синку!
Щоб ти був щасливим, щоб здоровим був,
Про біди, проблеми навіки забув.

Бажаємо блискучих ідей і звершень,
Блискучих планів, великих досягнень,
Нехай твої думки будуть повні щастям,
Бажаємо завжди бути на гребені хвилі!


«Новорічні побажання для сестри»
У дві тисячі сімнадцятому році
Сестричка, найкращого бажаю –
Господь будь-яку відведе біду,
Желанья всі твої здійснюючи!

Красивою будь, і вір в успіх ти,
Щоб тобі все в житті вдавалося,
І нехай здійснюються мрії,
Щоб в житті ніколи не хвилювалася!


«Побажання для сина»
Бажаю синові море натхнення,
Бажаю ніколи не сумувати,
Удачі, безмежного везіння,
І Новий рік з гідністю зустрічати.

Адже як відомо – найкраща прикмета –
Як зустрінеш, так його і проведеш,
Бажаю, щоб в душі панувало літо,
Нехай все збувається, чого ти чекаєш!


«За тобою нехай ходить щастя»
Рік дві тисячі сімнадцять
Біля дверей, відкрий скоріше!
І поспішай впустити удачу,
Багато світлих, добрих днів.

За тобою нехай ходить щастя
По п'ятах, мій дорогий.
Исполненья всіх бажань
У рік Півня нам з тобою!


«У Новий рік всі прагнуть дива»
У Новий рік всі прагнуть дива,
Що прийде з нізвідки,
Не зникне в нікуди,
І здійсниться мрія!

Я тобі бажаю всього,
З Новим роком вітаю!
І в році дві тисячі сімнадцять
Я тобі бажаю частіше посміхатися!


«Кажуть, це свято чарівний»
Кажуть, це свято чарівний,
Кажуть, що він сповнений чудес!
І миттєвостей чимало безцінних
Побажаю тобі, щоб з небес

Сніг удачі, любові і успіху
Раптом засипав тебе! Не забудь –
Всі проблеми вирішуються сміхом!
З Новим роком тебе! В Добрий шлях!


«Коханій мамі»
Запрягає Дід Мороз оленів,
І подарунки він кладе в мішок.
Щоб привезти тобі швидше,
Щоб на серці стало добре.

Мамо, чи в Новий рік щасливою,
Щоб ніколи не сумувала.
Будь такою ж милою і красивою,
Збулося щоб все, про що мріяла!


«Коханому чоловікові»
Новий рік 2017
У наші двері сьогодні постукав,
Я бажаю чоловікові посміхатися,
Мій улюблений – вище всіх похвал!

Нехай твоє здоров'я не підводить,
Радості, терпіння і сил,
Нехай удача життям верховодить,
Щоб ти щасливим самим був!


«Моя подруга люба»
Моя подруга люба,
Я в Новий рік тобі бажаю,
Щоб ти карнавал була,
Домогтися свого могла,

Мрій твоїх – здійснитися,
І цілей усіх своїх добитися,
І ніколи не сумувати,
І багато щастя пізнавати!


«Новий рік – це нове щастя»
Новий рік – це нові сили.
Новий рік – це нове щастя.
Щоб ваші серця не охололи,
Я побажаю вам любові пристрасною.

Новорічне диво станеться.
І здійсняться ваші бажання.
Нехай у ваших очах радість іскриться,
Висвітлюючи дорогу до мечтаньям.


«У щастя і любові живіть!»
Прийміть поздоровлення
З Новим роком від мене!
В щасті і любові живіть,
Всіх емоцій не тая!

Нехай здійсниться все те,
Про що так мріяли ви!
До найкращого прагнути!
Вірити в радість і в мрії!


«Щастя щиро бажаю!»
Новий рік - шикарний свято!
Вас я з ним і вітаю,
Вам емоцій - самих різних,
Щастя щиро бажаю!


«Для мене рідний ти, мила людина!»
Два тисячоліття плюс сімнадцять років –
Ось яка дата на поріг ступає.
Для мене рідний ти, мила людина,
Я тобі здоров'я в Новий рік бажаю.

Буде бити дванадцять – сміливо загадай
Всі свої бажання і мрії швидше.
Все, що загадаєш, нехай збудеться,
За мрією слідом іди ж ти сміливіше!


«Дорогому братові»
Бажаю братові в Новий рік,
Нехай життя любов тобі несе,
Подарунків багато – не злічити,
Але зникне з життя лестощі.

Нехай багато щастя чекає завжди,
Щоб ти ніколи не сумував,
Щоб збувалися всі мрії,
І був щасливим самим ти!


«Коханому чоловіку»
Разом ми чимало років
Пережили багато бід,
Але і радісних миттєвостей
Було більше, без сумнівів!

І за святковим столом
Підніму келих кришталевий!
І скажу лише про одне:
З Новим роком, мій бажаний!!!


«На Новий рік ми всі – сім'я»
Бенгальські вогні мерехтять.
І з Новим роком вітають
Нас всі рідні і друзі.
На Новий рік ми всі – сім'я.

Шампанське рікою ллється.
І серце так радісно б'ється!
Нехай стане Новий рік для Вас
Періодом щасливих очей.


«У рік Півня бажаю я тобі»
У рік Півня бажаю я тобі,
Щоб оточували радісні обличчя,
Щастило щоб всюди і скрізь,
Чоловік був королем, коханець – принцом!

І грошей щоб трохи, ну, зовсім трохи,
Щоб на Lexus і на хату в центрі,
Щоб тільки більше ставала груди,
Любові ковточок, ну а щастя – центнер!


«З новим роком для коханої»
Коханий, Новий рік настав!
І побажань дуже багато!
Хочу, щоб ти крокував вперед
За вірно обраній дорозі!

Хочу, щоб цілий рік щастило,
Добра і радощів бажаю!
Нехай буде на душі тепло!
Під бій курантів вітаю!
Листівки з Новим Роком 2017 - роком Півня

Комментариев нет:

Отправить комментарий