четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим Роком 2017 Племінниці у віршах

Настане скоро Новий Рік!
Племінниця тобі бажаю
Щоб щастя настала черга,
Щоб воно лилося без краю,
Що було гладко все в сім'ї,
Здоров'я щоб не підводило,
Щоб щастило у всьому тобі,
Щоб цвіла ти всім на диво!


З Новим Роком вас вітаю
Я племінницю.
Щастя, радості бажаю,
Дуже я тебе люблю.
Побажати хочу тобі я
Не бути сумною ніколи
Адже ти - маленька фея,
Залишайся завжди!


Племінник ти наша рідна,
З Новим роком тебе вітаємо.
Бажаємо, щоб мрії твої збувались,
Хлопчаки за тебе щоб билися.
А ти давай вчися, дорослішим,
Будь розумницею і не болів.
Нехай буде життя твоє щасливою,
Завжди вдалою і гарною!


Улюблена племінниця,
Нехай все, що чекаєш, з'явиться!
Мрії завжди збуваються,
І бути красивою подобається!
Нехай світ лежить у ніг твоїх,
І сонце світить лагідно!
Успіхів, радощів великих,
Здорова будь і щаслива!


У новорічну ніч засвітять вогні -
Це найяскравіші зірки на небі...
Нехай по життю вкажуть дорогу вони,
Щоб тебе не збивали ні щастя, ні біди.
Нехай поквапиться дід Мороз з бородою
В червоній шубі і з посохом яскравим, блискучим
Багато радості він приведе за собою
І подарує посмішку красивою племяшке!


Племінниця моя рідна,
Вже на порозі Новий рік!
Все, що тобі зараз бажаю,
Впевнена, відбудеться!
В сім'ї - любові і розуміння,
В роботі - творчості, старання,
З друзями - зустрічей, не розставань
І виконання бажань!





З Новим роком, рідна племінниця!
Нехай удача на весь цей рік
Неодмінно з тобою залишиться,
І лише радість принесе тобі!
Хай мрії твої терміново здійсняться!
І нехай Новорічна ніч
Назавжди в твоєму серці запам'ятається!
Адже я люблю тебе, немов дочка!


Дорога племінник моя!
Вітаю тебе з Новим Роком!
Ти рости, маму з татом люблячи,
І мене не забудь без сумніву!
Я бажаю тобі лише добра,
Щоб збувалися всі твої бажання,
І рости ти красива, мудра,
Нехай не будуть відомі страждання!
Побажання у віршованій формі на Новий рік 2017 на листівці

Комментариев нет:

Отправить комментарий