четверг, 17 ноября 2016 г.

Прикольні поздоровлення на новий рік 2017

«Двоюрідному братові»
Я двоюрідному братові
Побажаю бути багатим.
На руках нехай тебе носять.
Гори зрушити не просять.

У понеділок нехай і середу
Роблять тобі обіди.
А в четвер або у вівторок
Нехай тобі готують полуденок.

Загалом, бути тобі царем,
Президентом, королем -
Скажеш промову перед народом...
Ну, братику, з Новим роком!


«Дефолт і кризу пережили»
Дефолт і кризу пережили,
А, значить, все переживемо!
Бажаю вам, щоб не тужили!
Щоб Новий рік прийшов з добром!


«Коханій мамі»
Летить до нас 2017-й рік!
Усипаний сніжинками весь небосхил!
Мамуся свою я поспішаю привітати,
Побажання їй з любов'ю пишу:

Нехай у Новому році будуть жарти й сміх!
Хай крокують поруч запал і успіх!
Нехай тони помади і літри духів
Везе Дід Мороз тобі з далеких снігів!


«Я побажаю здоров'я чоловіка»
Негода і зимова холоднеча,
Ну а ми зібралися за столом,
Побажаю здоров'я я чоловікові,
Нехай і виє завірюха за вікном,

Ти даруй мені частіше подарунки,
І рад ти не відкидай,
Твоє життя буду робити я яскравою,
Ти частіше обіймай мене!


«Бажаю братові в Новий рік»
Бажаю братові в Новий рік –
Не буде в житті нехай турбот,
Дівчата в ЗАГС не тягнуть нехай,
Але з радістю розвіють смуток,

Ти, головне, в удачу вір,
І обійдешся без втрат,
Друзі нехай йдуть поряд,
Тобі удачу принесуть!


«Племінниці»
Сніжок над містом літає,
Морозець м'яко щипає носа.
Племінниці ми побажаємо
Півня щоб рік приніс:

Подарунків в життя доленосні,
Любові, що прекрасніше немає,
Не зустрічати людей нестерпних,
Здоров'я і безбідних довгих років!


«Сьогодні ми п'ємо та гуляємо»
Сьогодні ми п'ємо та гуляємо,
І всі один одного вітаємо!
І вам бажаю у новому році
Бути щасливим і здоровим!


«Що побажати чоловікові на Новий рік?»
Що побажати чоловікові на Новий рік?
Побільше корисних ділових зустрічей,
Любові, вир пристрастей
І не пізнати хвороб статевих...

Удача щоб тебе любила теж,
Бажано - по кілька разів на день!
Здоров'я міцного - воно все дорожче,
І буде рік відмінний, ти вже мені повір!


«З Новим роком, дорогий!»
З сокирою сходила в ліс.
Ялинка – диво з див!
Мішурою прикрашений будинок,
Дощику распутан ком.

Підлога помита, протерта пил.
І пляшку шампанського.
Олів'є в тазу горою.
З Новим роком, дорогий!


«Що братові в Новий рік бажати?»
Що братові в Новий рік бажати?
Та не простий, а наче півнячий?
Бажаю задоволення від життя отримувати,
Щоб казали дівчата - який Чоловік!

Бажаю бути завжди здоровим, не хворіти,
Вчитися добре, дружити з удачею,
І не тому, вперед дивитися!
І будеш ти успішнішим і багатшим!


«Улюбленої тещі»
Новий Рік біля самого порога!
Олів'є давно очі муляє.
Треба б його злегка «помацати»,
Якщо теща це нам дозволить!

Так наллємо ж брют в келих до краю
І за стіл наш святковий сядемо!
Від душі я, мамо, Вам бажаю,
Щоб я був Вашим улюбленим зятем!


«Побажання для сина»
У новий рік бажаю сину,
Щоб смутку без причини
Ніколи не випробував,
Багато дівчат зустрічав,

Але одружуватися – не поспішай,
Кажу я від душі,
Краще довше вибирай,
І настане в житті рай!


«Коханій дружині»
Скоро «півнячий» новий рік,
Ялинки спилювати рветься народ.
Скуповують подарунки рідним і коханим,
Щоб зробити святковий день неповторним!

Рік 2017 рік буде не гірше,
Рік Мавпи пережили, віддихатися потрібно!
Бажаю тобі, люба дружина,
Здоров'я і щастя щоб було сповна!


«Нехай збуваються мрії!»
Нехай збуваються мрії!
Нехай начальник будеш ти,
На шосе - зелене світло
І в Італію квиток!

Теща хай накриє стіл,
Скаже: «Зять, дивись футбол!»
Дівки танцюють нехай навколо.
Загалом, з Новим роком, друже!


«Дорогому дядькові»
У це свято новорічне,
Накупивши подарунків вооз,
Бороду і надівши шапку,
Знову дядько – дід Мороз.

Він приносить нам іграшки.
Дарує щедрою рукою
Мандарини і хлопавки.
Дядько – він у нас такий!

Ми давно вже не діти.
І за дядька ми горою.
Адже він краще за всіх на світі.
З Новим роком, дорогий!


«Улюбленої свекрухи»
Свекрухи щастя побажаю
Адже Я в ній душі не чаю.
Нехай вона не втомлюється
Посміхатися цілий рік!

Нехай на дачі все зростає.
Попелиця не псує город.
Ріпа, огірки, морква
Тільки радують свекруха!

Нехай соління і варення,
Пироги, узвар, печиво
Також радують всіх нас.
Адже рецепти – просто клас!

З Новим роком вас вітаю
І від усієї душі бажаю
Свекровушке моїй рідній
Тільки радості суцільний!
Картинка з новим роком 2017, роком Півня

Комментариев нет:

Отправить комментарий