четверг, 17 ноября 2016 г.

Кумедні привітання з новим роком 2017

«Пора настала відзначати!»
Бажаю тобі в році Півня
Запас в заначці поповнювати,
Щоб відпочивати - так на Гоа,
І в цьому житті не нудьгувати!

Удачі я тобі бажаю,
І завтра без похмілля встати!
Я з Новим роком вітаю!
Пора настала відзначати!


«Вогняний Півень»
Символ Нового року -
Вогненний Півень!
Він бажає вам
Щастя в Новий рік,
Грошей — мільйон
І життя без турбот!


«Коханій жінці»
Дорога, Новий рік
Нехай тобі завжди щастить.
Нехай заздрісниці плюються,
А друзі завжди сміються.

Премію нехай дасть начальник.
Нехай подарують тобі чайник.
Поважають нехай всерйоз.
Цілу. Чекаю. Твій дід Мороз.


«Один плюс сім дорівнює восьми»
Один плюс сім дорівнює восьми,
А вісім - щасливе число!
Тому бажати ми вам хочемо,
Щоб у Новий рік завжди щастило!

І нехай багато щастя, удачу
Рік Півня принесе у ваш дім,
Здоров'я, радості в додачу,
А всі біди скинеться хвостом!


«Мавпа лапками нам махає»
Мавпа лапками нам махає,
Ще трохи-і все піде.
Півень «Кукареку» нам скаже,
А що ж в рік його на нас чекає?

А чекає нас лише удача,
Тебе, мій друг, любов ще!
Удача адже чимало значить,
Зловиш ти за хвіст її!

Ще здоров'я! Зайвим не буває.
Усмішок море, щастя океан,
Нехай все завжди вистачає,
Але пам'ятай, що творець долі - ти сам!


«З Новим Роком усіх, друзі!»
Новий рік: веселощі, сміх!
Тостом ми привітаємо всіх!
Дітям всім сюрприз бажаний
В цей довгоочікуваний свято!

І ви - дорослі, як діти,
У диво свята повірте!
Щоб робота в кайф була,
А зарплата все росла!

Щоб щасливі всі стали,
Ніколи не сумували!
Кожному своя стезя!
З Новим Роком усіх, друзі!


«Побажання для дочки»
Бажаю доньці дорогою
Я в Новий рік кохання великий,
Надійний хлопець хай прийде,
І під вінець тебе веде,

Не будемо йому заважати,
Ще хочу я побажати,
Щоб здійснилися твої мрії,
Щасливою самій стала ти!



«Дівчині»
Нехай до тебе під Новий рік
Дід Мороз з мішком прийде.
Нехай знайде в своїй кишені
Сукні від Армані.

Та й краще, аби він
Виглядав як Апполон.
Загалом, мила моя,
Вітаю я тебе!


«Подружка, з Новим роком!»
Бажаю оптимізму,
Любові і магнетизму,
Успіху і багатства,
З мрією не розлучатися!

Йти своєю дорогою,
Друзів хороших багато,
Виру пристрастей,
Подружка, з Новим роком!


«Любій матусі»
Новий рік дві тисячі сімнадцять,
Мамо, твою стукає у двері,
Я бажаю частіше посміхатися
І не знати ні горя, ні втрат!

Щоб, мамусю, ти проблем не знала,
Щоб була ти ягідкою завжди,
Щоб чоловічі погляди приваблювала,
Щоб не сумувала ніколи!


«Дружині в рік Півня»
Моїй дружині я в Новий рік
Хочу побажати здоров'я,
Я захищу від усіх негараздів
І побажаю процвітати!

Не будь похмурою ти і нервової,
І частіше промахи прощай,
Настане щастя неодмінно!
Його ти радо зустрічай!



«Подарую тобі себе!»
Кажуть, парфуми не в моді,
І коньяк не те зовсім.
Краватка дуже нудно, ніби...
Гуртки набридли всім.

Що ж подарувати – не знаю,
Чоловіку в новий рік, люблячи?
Ось! Відмінна ідея -
Подарую тобі себе!


«Мій кошеня»
Мій кошеня, дорога,
З Новим роком вітаю!
Нехай він принесе тобі
Багато радісних турбот!

Нехай збудуться всі мрії.
Хлопець дарує хай квіти.
А друзі, завжди люблячи,
Носять на руках тебе!


«Колеги по роботі»
Товариш по службі, вітаю!
І під Новий рік бажаю,
Перевиконати весь план!
Хряпнем ж давай сто грам!

Нехай зарплата лізе вгору.
Нехай супроводжує успіх!
Ну, а у вигляді поощренья
Ти отримаєш повышенье!

Нехай кожен понеділок
Геть проганяє смуток!
Нехай голова Не болить
І авансу буде два!


«Хай здоров'я не підводить»
Він сімнадцятим зветься,
Обіцяє бути жарким!
Нехай гарний повернеться,
Про погане всім - забути!

Хай здоров'я не підводить -
Здоровий жебрак краще короля хворого,
Вітаю з Новим роком,
Щастя самого великого!


«Дорогому братові»
Бажаю, брат, тобі я в цю ніч,
Щоб усе погане йшло геть!
Хай рік минулий забере собі
Порожній кишеню і вітер в голові!

Хай буде все – вино і шоколад,
Нехай тобі щастить весь час, брат!
Бери від життя все! Тебе я чекаю
У наступаючому Новому році!



«Зі святом тебе, синку!»
З святом тебе, синку!
Нехай все в житті буде ОК!
І бажаю я сердечно,
Щоб удача була вічною!

Щоб скатався ти море,
Щоб машина була незабаром,
Щоб друзі були з тобою.
З Новим роком, дорогий!


«Улюбленої тещі»
Бажаю тещі в Новий рік
Балик, з икрою бутерброд,
Салат, млинці, біфштекс і зрази.
Всього побільше і все відразу!

Бажаю, щоб любила зятя.
Щоб на хокей її міг взяти я.
Щоб на риболовлі та полювання
Давала випити на природі.

Під Новий рік вина наллю
За тещу милу мою.
І вип'ю я під бій курантів
За кращі її таланти!
Вірш поздоровлення з Новим роком 2017, роком Півня

Комментариев нет:

Отправить комментарий