понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для дідуся

«Дідка вітаю з День захисника України»
Улюбленого дідка вітаю
З двадцять третього лютого!
Щастя і здоров'я я тобі бажаю,
І дуже радий, що ти є у мене!


«З двадцять третього лютого!»
Хочу привітати діда я
З двадцять третього лютого!
Тобою пишається вся сім'я –
Пишаюся, особливо я.

Ти мудрий даси завжди рада –
Розумніші діда в світі немає.
Хочу побажати здоров'я,
І поразок не пізнати!


«Улюбленому дідові»
Мій дорогий, улюблений дід,
Тобі я радощів бажаю,
І тільки справжніх перемог,
І з 23им вітаю!

Все найкраще – попереду,
Не забувай, прошу, про це,
Забудь хвороби всі свої,
Щасливим самим будь на світі!


«Ось у кого нам всім вчитися!»
Рідного діда в день особливий
Поспішаю з душею вітати!
Так слів серцевих багато, щоб
Великого щастя побажати!

Ось у кого нам всім вчитися
Військовій виправці крутий –
Так нехай все краще трапиться,
Нехай Удача буде з тобою!


«Раніше були часи»
Раніше були часи -
Часи героїв.
Ризикували заради нас
Життям і долею.

Дідусь! Тебе кохаючи,
Ніжно вітаємо.
З Двадцять третього лютого!
Міцно обіймаємо.


«Ніколи не сумувати»
З двадцять третього лютого
Вітаю діда я!
Нехай здоров'я буде міцним,
І завжди рідні люди

Стати щасливим допомагають,
Від душі тобі бажаю
Ніколи не сумувати,
І без діла не бурчати!


«З Днем захисника нашої вітчизни»
Вітаю, милий дідусь,
З Днем захисника нашої вітчизни.
І бажаю здоров'я і сили.
І спокійного, безхмарного життя.

Самий добрий і самий відважний!
Я тебе всією душею обожнюю.
Це свято і світлий, і важливий.
Я тобі багато щастя бажаю.


«Діда вітаю»
Сьогодні діда вітаю
Я з 23им лютого,
І від душі тобі бажаю,
Щоб жив ти, щиро люблячи,

Свою сім'ю, рідних і близьких,
І ніколи не сумував,
І мільйон низьких поклонів
За всі старання брав!


«Дідусь, славний, бравий мій солдат!»
Дідусь, славний, бравий мій солдат!
Я в чоловічий день хочу тобі сказати:
Твій шлях був важкий, але він був багатий
Всім тим, що може тільки захоплювати.

Завжди приклад для всіх для подражанья,
Завжди підтягнутий, міцний, сміливий і веселий.
Нехай збуваються всі твої бажання,
І ллється життя, як святкова пісня!


«Ти справжній для всіх герой!»
Славний, коханий мій дідусь,
Ти справжній для всіх герой!
Вистояв у страшній великій війні,
Мирне небо подарував мені!

Щастя я бажаю в день чоловічий,
Яскравого сонця над головою,
Нехай сяють твої ордена,
І тільки в минулому буде війна!


«Ти завжди нам всім приклад»
Ось і свято настав –
День захисника України!
Міцного здоров'я, сил
Дідусеві бажаю я!

Ти завжди нам усім приклад
Ідеальний подаєш!
Щастя чекає тебе, повір,

Все, що хочеш – знайдеш!
Листівка з Днем захисника України на українській мові

Комментариев нет:

Отправить комментарий