вторник, 18 октября 2016 г.

Вірші для Чоловіка з Новим Роком

Коли прийде пора знову
І з цим роком розлучатися,
Не буде нехай причини
У тебе на настає за що ображатися!
Нехай він прийде з оберемком добрих слів,
З прекрасних нехай почнеться вражень,
Здійсняться мрії з кращих снів,
Не злічити нехай буде привітань!
Від усієї душі бажаю я тобі,
Щоб вийшов рік неповторним,
Успіхи і удачі чекають нехай скрізь,
Щоб цей рік став для тебе щасливим!


Здоров'я богатирського в новому році!
Згодиться! Не все ще зроблено!
На удачу не розраховуй -
Сам собі щастя куй!
Щоб молодо! Але не зелено!
Бажай побільше! Всього бажай!
Що-небудь, нехай дістанеться!
А як повалять дари - не зівай!
Бажаючих - тьма! Не залишиться!
І твердо до мети своєї йди,
Що в старому році намітив
Не зупиняйся!
Не чекай!
Будь кращим на цілому світі!


Вітаю з Новим роком
І бажаю багато грошей,
Що б ти купив машину,
Ковзани, дачу і квартиру,
Що б обставив меблями
І друзів щоб не залишив.
Що б ти нас не забув,
На новосілля запросив.


Новий рік. Дванадцять ночі -
Милий, я твоя навіки!
Хочеш ти чи не хочеш,
Але такої людини
Відпускати не збираюся.
І під цим небокраєм
Знову я до тебе ласкаюсь,
З новим щастям! З новим роком!


Чесно, до цих пір не знаємо,
Що ми можемо вам сказати,
Але одне вам обіцяємо,
Весь рік будете страждати.
З Новим роком вас, чоловіки,
Не сподівайтеся на нього,
Адже ми, жінки, ми відьми,
І ми граємо з вогнем.
У привітанні, що ми писали,
Немає ні слова про кохання,
Ні, ми звичайно любимо вас,
У формі жарту тільки мстим.


Любов - прекрасне почуття,
З тобою це знаємо ми,
На серце без любові так порожньо,
Адже для неї ми народжені.
Тобі я бажаю в Новий рік
Завжди гармонію берегти,
Тебе сьогодні поздоровляю!
Нас чекає так багато яскравих зустрічей!





На Новий рік надії возлагай,
Але сам, звичайно, милий, не зівай.
Нехай тобі удача прийде,
Вправність і чуття не підведе.
Нехай бізнес принесе тебе успіх -
Ти у мене, коханий, краще всіх.
І в силах ти не сумнівайся,
А краще просто частіше усміхайся.


За вікном зима і холод,
Тільки по тобі сумую,
Ти мені один потрібен тільки,
Поряд бути з тобою мрію.
Так давай же збережемо
На весь рік душі тепло,
Щоб їм могли ділитися,
Щоб нам було добре!

Комментариев нет:

Отправить комментарий