понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для брата

«Братові – пожеланья тільки кращі»
Братові – пожеланья тільки найкращі
У день чоловічий, від серця і душі!
Нехай стане кожна мить щасливим випадком,
І дні, і ночі будуть хороші!

Нехай будуть поруч близькі, кохані,
Підтримають і завжди тебе зрозуміють.
І нехай бажання найкрасивіші
Втіленням в життя знайдуть!


«Хочу я братові побажати»
У день справжнього чоловіка
Хочу я братові побажати
Мати для гордості причини,
Сім'ю створити щасливу,

І заробити багато грошей,
І виростити сина, і дочка,
Удачі, щастя і веселощів!
Всі недоліки перемогти!


«Сьогодні свято твій братик»
Сьогодні свято твій, братику,
З Днем захисника Вітчизни!
Нам без армії давно була б кришка,
Спасибі від мене і всього людства!


«Заслужив ти найкраще»
Брата з 23им лютого
Вітаю, щиро люблячи.
І хочу везіння побажати,
І все, про що ти міг мріяти.

Адже мрії збуваються, повір,
Якщо ти для них відкриєш двері!
Заслужив ти кращого всього
Для душі і серця твого!


«Хочу привітати брата»
Хочу привітати дорогого брата –
Вирішив одного разу Батьківщині служити,
Не очікувала такого подвигу –
Гідний вибір твій, що говорити!

І в 23тє лютого бажаю
Щоб завжди тобі, ой брат, щастило!
Щоб жив ти, ніколи не згасаючи,
І був завжди щасливим, всім на зло!


«Щастя для братика!»
Тобі народитися треба було Спайдерменом,
Щоб громадян світу підкорювати серця.
Ти зміг би убити всіх ворогів коліном!
Світ не бачив такого молодця!

Ти той герой, хто всіх врятує в негоду,
І не береш за допомогу ні рубля!
Братик, пожеланье щастя
Прийми на День захисника України!


«Як добре, що у мене є брат!»
Як добре, що у мене є брат!
Що було б без тебе не уявляю,
Для дівчини будь-ти просто скарб,
З 23-м лютого, братику, вітаю!

Бажаю у всьому досягти успіхів,
Нехай в житті буде все відмінно,
Побільше посмішок, завзятого сміху,
Хороших друзів і зарплати пристойною!



«Брату від сестри»
Нещодавно був зовсім хлопчиськом,
Весь час мріяв вирости.
Але ось і виріс ти, братику!
Чоловіком став справжнім!

І в день чоловіків тобі бажаю
З гідною девушкою бути,
Тебе сьогодні поздоровляю!
Умій працювати і любити!


«Всією душею вітаю»
Сьогодні брату я бажаю,
Щоб неприємностей не знав,
І всією душею вітаю,
Адже свято всіх чоловіків настав!

Зустрічай з гідністю удачу
І щастя в житті обретай,
Нехай все, що в житті багато значить,
У долі нехай збувається!


«Удачі цілі поля»
Тобі, мій братику дорогий,
Хочу бажати я всією душею,
Щоб завжди тобі щастило,
Щоб був щасливим, всім на зло.

Хай День захисника України
Удачі цілі поля
Тобі сьогодні принесе,
І попереду удача чекає!


«Нехай щастить тобі скрізь»
Я в День захисника України, зараз,
Хочу привітати дорогого брата!
Для сміху і веселощів пробив годину,
А смутку і сомненья нам не треба.

Нехай щастить тобі скрізь, завжди,
Нехай будь-яку справу вдається!
Братуха, не сумуй ніколи –
Нехай тобі удача посміхнеться!


«Захисник і опора для мене»
Сьогодні День захисника України,
Мій брат, хочу тобі зараз сказати –
Захисник і опора для мене,
Тобі поспішаю я бажати кращого.

Щоб всі твої цілі і справи
Тебе вперед впевнено вели!
І щоб життя счастливою були,
І щоб яскраві успіхи прийшли!


«Ти служиш в армії, мій брат!»
Ти служиш в армії, мій брат!
І я тебе привітати радий,
Адже 23тє лютого –
Солдата забути не можна.

Хочу тобі я побажати
Найдостойнішим на службу стати,
Нехай усі будуть відкриті двері –

Ти впораєшся з усім, впевнений.
Вітальна картинка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий