понедельник, 3 октября 2016 г.

Короткі привітання з 14 жовтня День захисника України

Побажання на свято»
Хай День захисника України, в день військових урочистостей,
Подарує щедро Вам доля прекрасні миті!
Нехай життя вам принесе багато сюрпризів і чудес,
І буде тільки бойовим за життя настрій!


«День захисників Вітчизни»
У день захисників Вітчизни
Щастя, довгих славних років!
Від усіх жінок людства –
Тобі привіт!


«Синові»
Тебе, синку, сьогодні вітаю,
До нас 23тє лютого поспішає!
Тобі здоров'я міцного бажаю,
І завжди весело і яскраво жити!


«Дорогого братика»
Братішка, з Двадцять третього лютого!
Тобою пишаюся і захоплююся я.
Нехай збудуться скоріше твої мрії.
Адже найкращий брат на світі – це ти.


«День захисника України – побажання щастя»
Вам День захисника України – побажання щастя,
Світлій радісної долі, славних довгих років!
Щоб увінчалися успіхом Ваші починання,
Подарувала Вам доля безліч перемог!


«Виконання бажань»
Виконання бажань
Хочу побажати вам я,
Без душевних жити метань!
З День захисника України!


«Начальнику»
Я свого Начальника
Від усього серця вітаю,
І тільки всього найкращого
Я 23его бажаю!


«Нехай Ваше щастя буде справжнім»
З гордістю великою і щирою
Вас в день лютневий вітаю!
Нехай Ваше щастя буде істинним,
У всьому тріумфу Вам бажаю!


«Коханому захиснику»
Коханий мій, захисник дорогий!
Лютневий свято істинно чоловічий.
Тебе з ним вітаю від душі.
І знищити всіх ворогів!


«Армія давно пройшла»
Армія давно пройшла,
Вірно я тебе чекала,
З 23им лютого!
Нарешті, я з тобою!


«Ти в армії вже відслужив»
Ти в армії вже відслужив,
Тепер, коханий, ти зі мною.
Бажаю бадьорості і сил,
Люблю тебе я і не приховую!


«Одного, який відслужив»
Бажаю, щоб щасливий був,
Адже ти недарма відслужив.
І в 23тє лютого
Хочу тебе привітати я!


«Папі»
Прийми ти, тато, привітання,
На 23тє лютого
Бажаю миру і везіння,
Бажаю багато щастя я!


«Колезі»
Колега, нехай вам щастить!
Удача життям керує,
Адже свято до нас чоловічий іде,
А він здійснює мрії!


«Керівнику»
Начальник, вітаю!
І радості бажаю,
Мріям – здійснюватися,
І краще – збуватися!


«Дядькові»
Тебе я, дядько, вітаю,
Добра і радощів бажаю,
Ти добивайся свого –
Бажаю всього кращого!


«Дідусеві»
Бажаю дідові моєму
Я всього кращого!
Нехай щастить завжди йому,
Здоров'я для нього!


«Дорогому чоловіку»
Дорогий мій чоловік, це свято військовий
Я сказати не боюся: воїн ти досконалий!
Нехай твій характер буде завжди так сильний,
Хай успіхів пошле тобі життя мільйон!


«Дорогого братика»
Братик, воїн мій рідний!
Нехай життя буде добра з тобою!
Нехай все, що ти задумав, збудеться,
Всі прикрості забудуться!


«Тобі щастя і везіння!»
З День захисника України!
Тобі щастя і везіння!
Нехай, долю завдяки,
Буде життя сповнене веселощів!


«Нехай у долі вас чекає удача»
З День захисника України!
Нехай у долі вас чекає удача,
Щастя нова зоря
Ваше життя переінакшить!


«Коханому чоловікові»
Чоловік коханий, вітаю
З Двадцять третього лютого!
Але битв не бажаю.
Мирно нехай цвітуть поля.


«Кращому другові»
У день військової честі і доблесті славетної
Бажаю, друже, самого головного:
Здоров'я сибірського, величезного щастя,
Успіху в справах – великого, нескромного!


«У лютневий день»
У лютневий день чоловічий і важливий
Бажаю тобі щасливих днів.
Будь міцним, сміливим і відважним,
Нехай буде життя твоє гарною!


«Тобі щастя і удачі»
Тобі щастя і удачі
Від душі бажаю я,
Справджених надій на додачу!
З День захисника України!


«З День захисника України!»
З День захисника України
Вітаю я тебе!
Всією душею бажаю тобі
Життя прожити не даремно!


«Ти захисник Вітчизни та людей!»
Є святкова дата дуже славна,
День доблесті і полум'яних промов.
Тебе хочу дякувати за головне –
Захисник ти Вітчизни та людей!


«Прийшов день славний і красивий»
Прийшов день славний і красивий –
Військових, справжніх чоловіків!
Вам побажати щасливої долі
У нас є безліч причин!


«Чоловікові»
Кохана, ми з тобою – родина,
І в 23тє лютого
Тебе поспішаю я вітати,
І буду радості бажати!


«Хрещеному»
Хрещений, в свято всіх чоловіків,
Я хочу тобі бажати,
Щоб не було причин
Ні сумувати, ні сумувати!


«Нехай щастя буде багато!»
З День захисника України!
І нехай щастя буде багато!
Нехай доля, від бід зберігаючи,
Вас веде прямою дорогою!


«Коханому»
Коханого чоловіка вітаю,
І в 23тє я тобі бажаю,
Щоб ти завжди щасливим самим було,
І щоб завжди рідних своїх любив!


«Коханому хлопцеві»
Коханий, вітаю,
І бажаю мужності
Тобі сьогодні я,
У 23тє лютого!


«Одного»
З 23им лютого,
Ти чоловіком залишайся –
Від душі бажаю я,
Свого ти добивайся!


«Братові»
Тебе, мій брат, я вітаю
І в 23тє лютого
Всього доброго бажаю!
Любові і щастя, не тая!


«Хрещеника»
Ти, мій хрещеник дорогий,
У 23тє лютого,
Щасливий будь серцем і душею –
Щиро бажаю я!


«Тебе, колега, вітаю»
Тебе, колега, вітаю,
І тільки кращого завжди
Я щиро тобі бажаю –
Не відати смутку ніколи!


«Племінника»
23тє лютого –
Відзначай, племінник, я
Тебе буду вітати,
Тільки бажати кращого!


«Курсанту»
Я курсанта вітаю,
У 23тє лютого
Сили, мужності бажаю,
Багато щастя для тебе!


«День захисника України – день воїнів стійких»
День захисника України – день воїнів стійких,
У свято це я тобі від душі дарую
Побажання успіхів – справжніх і гучних,
Ти гідний їх завжди – точно кажу!


«Коханій людині»
Коханий, мій захисник сміливий,
Красивий, ніжний і вмілий!
Хай буде в тебе все супер просто!
І в честь твою звучать салют і тости!


«Дозволь тебе привітати»
Дозволь тебе привітати
З День захисника України!
Хай доля до мрії направить,
Щастя хай зійде зоря!


«Вас сьогодні вітаю»
Вітаю Вас сьогодні
З День захисника України!
Хай доля вас дивує,
Душу радістю бодря!


«Кращому другові»
У лютому вітру завили,
Але розженемо злі хмари!
Свято це не забули.

З Двадцять третім, друже мій найкращий!
Вітальна відкритка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий