понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для друга


«Мій друг, гідний і серйозний»
Лише той чоловік, хто безстрашний,
Хто не боїться нічого,
Скрізь він сміливий, завжди відважний –
Його бояться самого!

Мій друг, гідний і серйозний,
Тобі бажаю щастя я,
Живи впевнено, спокійно,
Нехай процвітає вся сім'я!


«Всіх благ тобі, друже!»
Ми — мужики, нас — мільйони,
Сьогодні свято наше настав!
І нехай не носимо ми погони,
Захисником бути ніхто не перестав.

Всіх благ тобі, друже, побажаю,
Всі нехай у твоєму житті буде добре,
Що так і буде, я вже точно знаю,
Ти — відмінний хлопець, ще зустрінемося!


«Кращому другові»
Двадцять третє до нас прийшло –
Це класне число,
Хай завжди тобі везе,
Один, успіх не підведе!

Якщо поруч ті, хто вірить,
Завжди відкриті двері
Для таких людей, як ти –
Значить, збудуться мрії!


«За всі чоловічі якості!»
Чоловічий костюм, чоловіча пристрасть,
Чоловічий парфум і пустощі
Дозволити можуть називати
Чоловіком лише з жалю...

А ось тебе, друже мій,
По праву без дурощів
Поспішаю привітати в день чоловічий
За всі чоловічі якості!


«У мене прекрасний друг»
У двадцять третє лютого
Одного кращого бажаю,
Нехай сьогодні вся земля
Про одне лише тільки знає,

У мене прекрасний друг,
Він підтримає і допоможе,
І робота, і дозвілля –
Все завжди зможе прикрасити!


«Друже, сьогодні свято наше знову!»
Друже, сьогодні свято наше знову!
Його відзначають всі мужики Росії.
Хоч в армії ми обидва не служили,
Це не привід сьогодні не гуляти!

Та й не важливо, служив чи ні,
Головне, щоб був сміливим,
Міг захистити і вдарити у відповідь,
З будь-якої халепи вийти цілим.


«Не сумуй ніколи»
Вірних, відданих друзів
В цьому житті дуже мало,
Ти моєї їдеєю
Загоришься для початку,

І підтримаєш, друже, завжди,
У свято наш тобі бажаю –
Не сумуй ніколи,
І живи, турбот не знаючи!


«Друзів на світі так трохи»
Друзів на світі так небагато,
У кожного своя дорога.
Але мені в житті пощастило –
Ми довго дружимо, всім на зло.

Тобі я в день бажаю чоловічий
З усмішкою жити, не сумуючи.
Своїх рідних завжди любити,
Щасливим і задоволеним бути!



«Чого тобі, друже, побажати?»
Чого тобі, друже, побажати?
Не вішати носа, і не занепадати духом,
І навіть якщо підведуть друзі –
Ти пам'ятай, у тебе є я.

Чоловіком залишайся ти скрізь,
І за вчинками Бог віддасть тобі.
Бажаю щастя і любові великий
У лютневий свято справжній чоловічий.


«З двадцять третього лютого!»
З двадцять третього лютого
Вітаю, друже, тебе!
І по-дружньому бажаю:
Не турбуйся ти даремне

З-за грошей, з-за жінок,
Світової кризи.
Будь завжди у всьому успішний:
В особистому житті, в бізнесі!


«Лютневий свято»
Лютий приносить свято наш, чоловічий,
Так нехай, мій друг, тобі щастить безмірно!
Негаразди хай обходять стороною,
Ти нашій дружбі залишайся вірним.

Відмінний друг, прекрасна людина,
Готовий надати будь-яку підтримку,
Повір, я не забуду цілий вік,
Чоловічу дружбу – міцну таку!


«Сьогодні двадцять третє!»
Таких друзів як ти так мало –
Хочу побажати удачі,
Щоб все завжди вистачало,
Не думати навіть сумувати.

Мій друг, сьогодні двадцять третє!
Сьогодні свято усіх чоловіків,
Живи, як мінімум, століття,
І будь удачі пан!


«Щоб сильним був і сміливим»
Друже, сьогодні настає
День захисника України!
Від душі тобі бажаю,
Щоб збулася твоя мрія!

Щоб сильним був і сміливим,
Йшов впевнено вперед!
Будь захисникам вмілим,
І нехай тобі щастить!


«Вітають друзі всі!»
У день захисника тебе
Вітають друзі всі!
І від усієї душі бажають
Бути таким, як тебе знають!
Не пишайся, не будь занудою!
Не рубай з плеча.
Нехай всі дівчата мріють -
Життя так гаряче.
Будь щасливим, добрим, сміливим,
Кращим другом будь!
Нехай піде печаль і горе,
Про погане забудь!
Ми тебе завжди підтримаємо,
Тільки з нами будь!


«Почесно другом твоїм бути»
Почесно другом твоїм бути
І стільки років з тобою дружити!
Сьогодні в свято наш чоловічий
Тобі дарую я такий вірш:

Бажаю я тобі, друже,
Щоб щастя було не в деньжища,
При цьому щоб ти не був жебраком,

Завжди було питво і їжа!
Патріотична листівка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий