понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України у прозі

«Улюбленому синові»
Коханий мій синку, хочу привітати тебе з Днем Захисника Вітчизни. Роки пролетіли непомітно, і ти став вже такий дорослий. Тепер я з гордістю можу заявити, що у мене виріс справжній захисник, якого я дуже люблю. Зі святом синочок, всіх благ і море щастя!


«Колеги по роботі»
Дорогий колега, хотілося б привітати тебе зі святом День захисника України. Від усієї душі бажаю тобі успіхів у роботі та великих творчих польотів. Ти справжній профі своєї справи, ти чуйний і розуміючий. Зі святом тебе!


«Вітаю, мій захисник!»
Вітаю, мій захисник, з День захисника України! Бажаю і надалі залишатися таким же сильним, мужнім, але в той же час добрим і ласкавим :)


«Дорогому дядькові»
Дорогою дядько, від усієї душі хотілося б привітати тебе з Днем Захисника Вітчизни. Побажати тобі всього самого найкращого, що є в цьому світі. Ти справжній чоловік, який доб'ється всього і завжди. Головне не відступай від своєї мети і все вийде. З День захисника України!


«Прикольне для друга»
А ти знаєш, що роблять справжні чоловіки День захисника України? Забирають свою кращу подругу з дому і йдуть з неї відзначати це свято. Адже подруга для одного, це той же друг, з якою треба ділити і свята і щастя. Зі святом, дорогий друже!


«Зі святом, друже!»
Кажуть, що на День захисника України потрібно тільки вітати тих, хто служить або вже відслужив в армії. Фігня! Головне, щоб твоя дівчина вважала тебе справжнім чоловіком, який зможе в разі чого захистити, підставити сильне плече у важких ситуаціях. І це все про тебе. Так що, зі святом, друже!


«Одне з перших»
Я сподіваюся, що моє привітання з День захисника України для тебе одне з перших? Немає. Ти скажеш, що як завжди я вітаю тебе одна з останніх? Напевно, мережа була зайнята, і моє повідомлення довго не могло прийти адресату, тобто тобі. Чесне слово, я відправила повідомлення з самого ранку, щоб тебе привітати і побажати багато, багато щастя!


«Дорогому татові»
Дорогий татоньку, хочу тебе привітати з День захисника України. Ти справжній захисник, в першу чергу захисник нашої великої і міцної сім'ї. Спасибі тобі за це, ми дуже цінуємо і поважаємо тебе. Зі святом справжнього чоловіка, з твоїм, наш улюблений татко, святом!


«Святкова смска для коханої»
Пропустіть! Дайте пройти! Ну і що, що чергу, я — святкова смска для коханої! І в ній я хочу передати, що дуже тебе люблю, мій захисник-чоловік, і бажаю, щоб наша любов ніколи не закінчувалася!
P/S: <><><> - тут ще поцілунки були, як змогла, так і передала :)


«Дорогому дідусеві»
Дідусь, з професійним святом тебе. З День захисника України я поспішаю тебе привітати і бажаю тобі залишатися завжди таким же бадьорим, веселим і життєрадісним. Це твоє свято, і я по-справжньому пишаюся, що у мене є такий дідусь!


«Жартівливе для чоловіка»
Дорогий, я День захисника України я дозволяю тобі робити все, що ти захочеш. Я не буду кричати, лаятися і злитися на тебе, я буду це робити 24 лютого! Зі святом, коханий!


«Жартівливе для сина»
Синочок, я купила тобі до свята ті самі джинси. Ти скажеш, що вони тобі ж зовсім не сподобалися. Ти, напевно, зараз засмутився? Знаю-знаю, ти у мене вже зовсім великий, і я вирішила зробити тобі зовсім інший подарунок, який тобі точно сподобається. Зі святом!


«З гумором для колеги»
Колега, а ти чув, що начальник обіцяв до День захисника України всім чоловікам видати премію? Не чув? Як же ти таке пропустив? Але для початку начальник перевірить, хто ж із Вас справжній чоловік і гідний цієї премії! Зі святом справжніх чоловіків!


«Дорогий чоловік!»
Дорогий чоловік! Ти самий головний чоловік у моєму житті, я тебе безмежно люблю і вітаю з День захисника України. Ти мій захисник, герой і супермен і в одному обличчі, мені з тобою ніколи не скучно, а надійно і спокійно. Бажаю тобі вагон здоров'я, візок удачі і валізу грошей!


«Улюбленого брата»
Милий мій братик, хочу привітати тебе з День захисника України і побажати тобі залишатися сильним і стійким чоловіком у важкій ситуації. Залишатися бажаним і правильним по відношенню до коханої жінки, залишатися відданим і близьким по відношенню до друзів. І залишатися завжди коханою і слухняним хлопчиком для наших батьків. Зі святом!


«Сьогодні чудовий день»
Коханий! Сьогодні чудовий у всіх відносинах свято, яке вшановує саме таких чоловіків, як ти – сміливих, надійних, відважних, справедливих!З День захисника України! Від усієї душі бажаю тобі, щоб ти був по-справжньому щасливий, досяг висот в улюбленій справі і ніколи не здавався, незважаючи ні на що! Нехай все в твоєму житті йде вірною, прямою дорогою! А моя любов буде завжди зігрівати тебе на шляху до твоїх цілей!


«Близького друга»
Мій близький друг, хочу привітати тебе зі святом справжніх чоловіків, з День захисника України. Ти завжди захищаєш слабких, ти завжди даєш правильні поради, якщо вони потрібні. Ти завжди допоможеш не словом, а ділом, коли, здається, ситуація безвыходна. Ти справжній, ти відданий друг і гідний похвал не тільки в це свято, але й кожен день!


«Коханому»
Я хочу привітати зі святом День захисника України свого коханого, єдиного, обожнюваного і самого кращого захисника в світі! Ти завжди радуєш мене і даруєш мені багато щастя, ти чоловік, мій коханий чоловік, з великої літери М.


«З День захисника України!»
Привіт! Ти ж чоловік, а, значить, сьогодні твоє свято! І не важливо, що не служив, зараз армія мало чому вчить, головне, що в тебе є внутрішній стрижень, чоловіче начало, яке так подобається жінкам :) З День захисника України!


«Улюбленому племіннику»
Улюблений племінник, зі святом справжніх чоловіків тебе. Всіх благ, щасливих моментів і радісних днів. Прагни до своїх мрій і цілям і у тебе все обов'язково вийде. Зі святом День захисника України!


«Жартівливе для коханої»
Коханий, я хочу привітати тебе зі святом День захисника України і спеціально для тебе приготувала солодкий подарунок. Ти подумав, що я намажу своє тіло вершками, які ти будеш пристрасно з'їдати? Немає. Я спекла торт і до нас прийде моя мама, щоб провести цей чудовий свято!


«Сильна половина»
Сьогодні сильна половина отримають привітання від прекрасної половини з Днем захисника Вітчизни. Так що, любий, зі своєї половини вітаю тебе з святом, бажаю богатирського здоров'я, казкової удачі і великої любові. Хоча, з любов'ю у нас все в порядку :)


«Улюбленому чоловіку»
Коханий і єдиний справжній чоловік в моєму житті. Любий мій, коханий чоловік, поспішаю привітати тебе з День захисника України. Твоя сила не знає меж, твоя мудрість безмежна, твоє тіло зводить з розуму, твоя любов п'янить мене. Я пишаюся тобою завжди, це свято тільки для тебе!


«Жартівливе для папи»
Татку, ти напевно, хотів, щоб День захисника України мама носила тебе на руках цілий день. Вона сказала мені, що готова до цього, якщо потім ти її будеш носити на руках залишилися 364 дні. Зі святом тебе!


«Прикольне для брата»
Братику, я б із задоволенням подарувала тобі машину на свято День захисника України. Ти, безсумнівно, гідний такого подарунка. Але, як я в дитинстві, пам'ятаєш, подарую тобі іграшкову машинку. Тому що, це так здорово дарувати подарунки, особливо братику. Зі святом!


«З гумором для дідуся»
Дідусь, рота смирно, рота підйом! Напевно, ці слова тобі знайомі до болю? Отож запрошую тебе зробити сьогодні незабутню прогулянку, щоб ти міг повторювати ці слова знову і знову. Рота у складі нашої родини чекає тебе в гості! Зі святом День захисника України!


«З гумором для племінника»

Племінник, готова з радістю зізнатися, що вчора по телевізору оголосили про припинення призову в армію. Тепер тобі нема чого боятися! P. S. Всі мрії збуваються День захисника України.... Зі святом!
Універсальна листівка з днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий