вторник, 18 октября 2016 г.

Поздоровлення Чоловікові з Новим Роком

Подарунок вибрати я не міг
На Новий рік тобі пристойний.
Дарую охоче привітання,
Оригінальне, незвичайне.
Нехай Дід Мороз тебе візьме
До себе в хатинку крижану,
Щоб ти колов відважно лід
І грів Снігуроньку рідну.
І щоб ви створили сім'ю,
Діточок багато понароджували!
Мріяти не шкідливо! Я люблю,
Щоб у Новий рік ми всі мріяли!


Поруч ти зі мною, рідна, сьогодні,
За столом - хороші друзі,
І твоїм новорічним подарунком
В цю мить, звичайно, буду я!
Любий, знай, тебе я не покину,
Для мене улюблений краще всіх,
Всі справи на другий план втулю,
Нехай тобі супроводжує успіх!


З Новим роком вітаємо
І від усієї душі бажаємо:
Щоб дружина не зраджувала,
Жерти готувала, прала
І давала щодня
Раз по сім, якщо Вам не лінь!
На роботу не ходити,
Скарб знайти і пиво пити!
Є лише червону ікру,
Їздити на «субару»!
Під загалом, все що потрібно мужику...


З ніжністю, теплом, серцевої ласкою
Я тебе хочу привітати, мій рідний.
Нехай же стане новорічною казкою
Цей день чудовий, неземний.
Я бажаю, щоб ти домігся
У житті всіх удач, що побажаєш.
Щоб кожен задум здійснився,
Все збулося, про що мрієш!


У Новий Рік-що побажати тобі?
Ти розумний, ти успішний, прекрасний!
І в справах у тебе благодать,
І в любові ти вже гранично ясний!
Побажаю тебе я, удачі,
По прямой лише доріжці йти!
І щоб складні завдання життя
Не вбивали з істин шляху!


Давай залишимо всі образи
Ми у старому, пройдений році -
Мати ми краще будемо види,
На майбутнє. Я знайду
Коханий, багато слів чудових,
Щоб написати привітання.
Бажаю залишатися чесним
І неприємностей не знати.





Найкрасивіший, коханий,
Дбайливий і дуже милий,
Сильний і романтичний,
В усіх відношеннях прекрасний!
І все це одна людина,
З яким пов'язана навік!
З Новим роком тебе!
Друга Половинка твоя.


Впевнена, що в житті у мене,
Сталося найбільше чудо,
Коли, коханий, зустріла тебе!
І в Новий рік тобі бажати я буду -
Енергії на всі твої справи,
Щоб завжди робота вдавалася,
Здійснитися щоб мрія змогла,
І щастя нескінченно посміхалося!

Комментариев нет:

Отправить комментарий