вторник, 18 октября 2016 г.

Вітання з Міжнародним Днем Лікаря

Лікар – не професія, не званье,
І не робота, а покликання.
Для вас не головне зарплата,
Ви дали клятву Гіппократа
І залишаєтеся їй вірні.
Ми любимо вас, ви нам потрібні!
Нехай у вас з надлишком
Те, що іншим не даєте людям:
Здоров'я вам і довгих років!
Нехай господь вас береже від бід!


Чарівники життя, рятівники тіла,
Чиї душі і кров, як завжди гаряча,
Ми вас вітаємо під звуки сирени
З професійним днем дива – лікаря.
Бажаємо вам сили, бажаємо вам волі,
Надії і віри, що гріє серця.
Бажаємо щасливого і ласкавої долі,
На пульсі Всесвіту, що б'є без кінця!


Давав ти клятву Гіппократа
Шалено багато років тому.
Твоя робота всім священна
Деколи, нагадуючи пекло.
Сьогодні знову на роботі
У міжнародний день лікаря
Сказати тобі хочу я дуже
Емоціями клокоча.
Пишаюся тобою, мій друг, безмірно!
Для багатьох ти, як зразок.
У сучасному шаленому світі
Ти тільки лікар, а не ділок.
Намагаєшся допомогти хворому -
Душа твоя відкрита вся.
Підхід знаходиш ти до будь-якого.
Адже бути лікарем твоя стезя.


Немає шляхетніше заняттях,
Чим повертати людям здоров'я.
І вас вітаю сьогодні
З особливістю я любов'ю.
Людські життя ви зберігаєте
А вам я хочу побажати,
Щоб ангел вас берег охоронець
І не давав вам сумувати.
Великих бажаю вам зарплат
І ще більшого терпіння,
Щоб білий халат докторський
Носили ви без жалю!





Вони вилікують нам душу, і тіло.
Здоров'я наше в надійних руках.
Ми довіряємо їм життя сміливо,
Інакше просто не можна ніяк!
Вони за покликом серед дня примчаться,
Вони на допомогу поспішають в ночі.
Для них, врятувати людини – щастя!
Вони від Бога... Вони – лікарі...


Лікар - професія така:
Допомагати, лікувати, рятувати.
У цій справі немає краю,
Лікар - наш ангел, друг і мати.
Лікар вміє все поправити:
Нежить, душу і нарив.
В цей день привітати лікарів
Це перший наш порив!


Ми чекали безліч ночей -
Міжнародний день лікарів!
І ось він настав! Ура!
Здоров'я, радості, добра!
Удачі вам у всьому і всюди,
Нехай будуть вдячні люди!
І нехай поменше в нашому столітті,
Хворіють в світі люди.


Лікарні, операції і сльози
Кожне горе - серце занози
Але є всюди по світу
Один типаж, як чудо-юдо!
А ім'я типажу: «Лікарі!»
Хоч ти кричи, хоч не кричи.
З яскравою посмішкою на обличчі,
З хворим ось, на одному ганку.
Всього себе, всю свою силу
Віддав, не думаючи, лікар, всьому світу.
Так нехай не пройдуть дарма старання!
Щоб збутися нашим побажанням!

Комментариев нет:

Отправить комментарий