среда, 25 января 2017 г.

Привітання до свят. День Валентина

Я усвідомлюю з особливою гостротою
І довгою, і в недовгої розлуки,
Як мені всечасно потрібен твій голос,
Твої всеисцеляющие руки.
І серце б'ється, час торопя,
І зустрічі мить в уяві ярок...
Невже я не вигадав тебе?
За що мені від долі такий подарунок?



Забери мене в казковий світ,
Де я буду одна з тобою.
Ми влаштуємо там святковий бенкет,
Віддамося любові неземної.
Щоб бачити могла я твій лик
І стосуватися тебе рукою.
Дай мені щастя хоча б на мить,
Весь віддайся лише мені одній.
Подаруй мені свою любов.
Будь зі мною самим собою.
Ласкою душу зігрій мою.
Поринь у чари зі мною.



Ти дуже надійний,
Спокійний і чуйний.
І я з нетерпінням
Вважаю хвилинки
До зустрічі, коли ми
В розлуці з тобою,
Мій найулюбленіший
І самий рідний!



Улюблених очей безмежні озера,
Весела вдача, іскристий добрий сміх,
Посмішка світла... Безперечно,
Для мене завжди ти краще за всіх!



Я вірю в чаклунство любові,
В її таємничу силу,
І в день святого Валентина
Тобі шлю свої імпульси.



Не стану я твоєю звичкою,
Твоїм звичайним буднім днем,
Щоб було мною все, у всьому
Звично особистим і безособовим.
Хочу бути святом, навесні,
Німим открытьем, потрясеньем,
Преображеньем, неділею,
Завжди нареченою - не дружиною.
Я буду вранці - синім, чорним,
А не листком календаря.
За кожну мить завдяки,
Ти станеш молодим і радісним.



Від спраги пристрасті вмираю.
Хочу обійняти, поцілувати.
Я нікому не побажаю
Так від любові своєї страждати.
Страждати при погляді очей коханих,
При звуці його голосу,
При зустрічах з ним неповторних
І від впертості.
Але я живу, сміюся і плачу,
Живу і радію долю.
Що зробити, якщо не можна інакше? -
Я знову кажу собі.
Безкоштовна листівка з Днем святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий