четверг, 26 января 2017 г.

Вітання коханій на 14 лютого

Улюблена пора тобі сказати,
Ні їсти, ні без тебе дихати
Я не можу, адже я закоханий!
Давно я втратив спокій і сон.
Люблю твої чудові очі,
Хочу все життя і назавжди
Бути поруч лише з тобою однієї,
Рідний, бажаною, не чужий! ©

Я думаю, що зможу жити без тебе:
Спокійно і нормально, і безтурботно.
Але измененья терпить життя моє,
І хочеться, щоб це тривало вічно:
Ловити твій погляд, і вслухатися в сміх,
Що переливами, як дзвіночок ллється!
Кохання? Так, я люблю тебе, тривожно серце рветься вгору,
Представивши: ти підеш, і щастя раптом урветься! ©

В просторах інтернету
Ми вибрали один одного:
Посмішкою ніжною, поглядом чи
Дівчина привернула...
Неважливо де, неважливо - як
Ви зустріли подругу,
А головне, щоб інтуїція
Не підвела!
Ми разом - це здорово,
І я на всю округу
Готовий, щасливий, прокричати
Любові слова! ©

Серця єднає славний Валентин,
Тому, що людина не повинен бути один!
З вдячністю до нього, я поспішаю швидше
Тобі сьогодні розповісти про свою любов!

Милі подаруночки я вручу тобі,
І ти відразу побачиш, як я тебе люблю.
Буду-буду вітаючи, я тобі бажати,
Щоб крила виросли і стали ми літати! ©

Улюбленою з днем Закоханих!

Кохана, тобі дарую я букет червоних троянд,
Нехай краса твоя живе сто років.
Твій голос і очі твої сповнені любові і ніжності,
І пасмо волосся твоїх чарівних
Подібна хмарах небесних.
Тобі від серця я бажаю
Завжди такою бути не старіти,
Цвісти і бути завжди щасливою,
Здоровою, радісною і надалі.


Привітання з днем святого валентина для коханої

В життя особисте, інтимне
Займає левову частку...
З днем Святого Валентина
Вітаю я кохану!
Була б життя зовсім нудне,
Коли б не цей блиск вина!
Як видно, не даремно
Ми видумали свято...

Поздоровлення коханої у віршах

Нехай столітті геть піде
І висохнуть моря,
Моя любов тебе знайде,
Коли прийде зоря.
Ти не сумуй, моя любов,
В країні далеких мрій,
До тебе повернуся, і будемо знову
З тобою серед яскравих зірок.

Привітання на 14 лютого коханої

Кохана, бажана моя
З днем усіх закоханих
Вітаю я тебе:
Ти більше всіх мені дорога,
Кохані немає, не буде ніколи.
Святого Валентина вшановує Земля,
Планета від любові зійшла з розуму.
І я сходжу, бажаючи лише тебе.
Любов моя, рятуй мене скоріше!

СМС з днем закоханих коханої

Я люблю це життя,
Тому що я в ній,
А тебе тому,
Що ти в житті моєму!

Вірші коханій дівчині

Якщо б не було тебе,
Навіщо, скажи, тоді б я жив?
По землі я блукав би, сумуючи,
Без надії і без крил:
І якщо б не було тебе,
Я сам придумав би любов.
Як художник, що фарби для дня
Відроджує знов і знов,
Адже його доля:
Якщо б не було тебе,
То для кого тоді б я жив?
Я б їх обіймав, не люблячи,
В будинок прийшли мій чужих:
Якщо б не було тебе,
Я б малою піщинкою був,
Малої точкою без сил, без вогню,
Без твоєї любові би стыл,
Поки кружляє Земля:
Якщо б не було тебе
Що було б тоді зі мною?
Кожен день я грав би себе,
Не був би самим собою...
І якщо б не було тебе,
Я вірю - зміг би відгадати,
Що весь сенс мого буття
У тому, щоб тебе створити,
Любити одну тебе!
Листівка коханій на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий