четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з Днем святого Валентина чоловікові - 14 лютого 2017

Приємно робити валентинку
Мені, мій любий, для тебе!
Адже ми давно - дві половинки,
Дві спекотних іскри з вогню.

Тобі кохання я побажаю,
Люби мене ще сильніше!
Нехай почуття полум'я розпалюють
У запеклій душі твоїй!

Хай будуть діти нам нагородою
За вірність, чесність і любов.
Іншого щастя і не треба!
Зіллємося в поцілунку знову!
Автор: Lisistrata
Чоловік єдиний, коханий,
Серцю близька, серцю милий,
Я люблю тебе душею,
Мій безцінний, дорогий!

Вітаю з днем кохання!
Поцілунок мій лови,
Нехай любов нам щось шепоче,
Обійму тебе міцніше,

І прижмусь до грудей широкої,
Мені з тобою не самотньо!
Мені з тобою як в раю,
Більше всіх тебе люблю!
Автор: Oinka
З Днем святого Валентина! Хочу від душі привітати тебе зі святом. Як я вдячна щедрої долі за те, що вона подарувала мені надійний тил і підтримку! Сильний, розуміє, добрий, терплячий, ласкавий... Перераховувати твої позитивні якості можу нескінченно. Моя любов - це вогонь, який буде горіти в нашому домашньому вогнищі вічно.
Автор: IrmaRays
Ми разом багато років, мій друг,
Дорогою йшли крізь життя прямою.
Тебе, коханий мій чоловік,
Дякую, що ти зі мною.

Тебе знайшла я, як алмаз,
Серед дешевої біжутерії.
Не промовчу, скажу зараз:
Ти найкращий! Повторюю знову:

Хоч ми давно вже не юні,
Наш шлюб - подарунок від Фортуни!
Автор: Rokintis
Чим здивувати тебе, коханий,
Мені в цей зворушливий день?
Герой мій, чоловік мій терплячий,
Стояти на кухні мені не лінь.

І в День святого Валентина
Я не дам вечеря - смак!
Щоб зрозумів - лише тебе я люблю
За сміливість поглинати все так.

І не страшні нам всі негаразди -
Пройдемо достойно їх крізь роки!
Автор: falev
прослухати
Зворушливе зізнання в любові! - пісня
отправитьпрослушать
Дорогому Чоловікові на День Валентина! - пісня
відправити
інше
Вже давно ти розчинився в моїй душі, а я в твоїй! Наші долі підштовхнули нас назустріч один одному, і ми зв'язали їх ніжним союзом! Святий Валентин спустився на землю нагадати всім закоханим про щастя жити заради своєї половинки! Жити разом і бути єдиним цілим! Ця валентинка тобі, чоловік мій дорогий!
Автор: 621_Tata
Чоловік коханий, чоловік бажаний,
Мій безцінний, довгоочікуваний,
Милий, ласкавий і ніжний,
Океан ти мій безмежний!

Мій веселий гуморист,
Мій сантехнік і юрист
У День закоханих я бажаю
Лише того, про що мрію:

Багато радості і щастя,
Життя легкою, без негоди,
Подарую тобі любов,
Ти, біжи, квіти готуй!
Кумедна картинка з днем святого Валентина коханому

Комментариев нет:

Отправить комментарий