четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з Днем святого Валентина коханому

Я так мрію вранці
Відкривши очі, тебе побачити,
Пити разом чай вечорами,
Та навіть словом не образити.

Коханий, будь зі мною завжди,
І усміхайся мені, мій милий.
Повір, що в житті ніколи
Не захочу тебе покинути!

***

Читай також:
Валентинки для чоловіка
З Днем святого Валентина
Вітаю я тебе,
Мій єдиний чоловік!
І бажаю жити, люблячи!

Ти таким же бути намагайся -
Добрим, чуйним і рідним!
І завжди ти залишайся
Сміливим, сильним і крутим!

***

В любові не може бути інакше,
Ніж один за одного бути горою!
Будь-які складні завдання
Нам по плечу удвох з тобою.

Коханий, я з тобою мрію
Залишок життя провести.
Ти самий-самий! Точно знаю,
Зуміла я любов знайти!

***

Нехай же в день святого Валентина
Буде святом нашого будинку.
Щоб вічно любов у ньому цвіла
І теплом наповнювала серця.
Вітаю тебе, мій коханий,
З Днем святого Валентина!

***

Читай також:
Привітання з Днем святого Валентина мамі
Як мені з тобою пощастило!
Я так задоволена, всім на зло!
Справжній чоловік такий
Лише у мене є в одній!

З днем Валентина, любий!
Давай влаштуємо бенкет горою.
Нехай збуваються мрії,
І тільки я ти...
Вітальна листівка з днем всіх закоханих коханому

Комментариев нет:

Отправить комментарий