четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з днем святого Валентина для коханої

Добрий ангел - Валентин
У двері твою стукає.
Він любовний серпантин
Розкидати прагне.
У цей день хочу сказати,
Як тебе кохаю я
І всі почуття довести
Ніжним поцілунком. ©

Зима шепотіла снігом білим,
Коли ми стали, нарешті,
Однієї душі єдиним цілим,
Одним биття сердець!
На День Святого Валентина,
У нас є щастя і любов,
Тебе, кохана, обійме
Моє тепло без зайвих слів! ©

Ласкава, ніжна,
Почуттів моїх оплот!
Щастя неминуче
Нас з тобою чекає!
Ти – політ душі моєї,
Радість моїх очей!
Зі святом, кохана!
З днем закоханих! ©

Любов тобі дарую рідна,
Бери її, не ображай!
Вона, немов ворота раю
Ключем закрита, так і знай!
А ключ знаходиться в серцях,
Які стукають у грудях.
Я свій готовий тобі віддати!
В очах все видно, подивися. ©

Мила і ніжна з гарними очима,
По тобі не тільки я, а багато зітхали.
Тільки поруч з тобою я завжди спокійний
І любов'ю до тебе до верху наповнений!
Буду я тебе любити віддано і вірно,
І почую твоє "так" скоро неодмінно! ©


Прекрасний мить, коли ти поруч,
Коли милуюся твоїм поглядом,
Коли ти обіймаєш ніжно,
Цілуєш губи безтурботно...
Усмішок, щастя, повної чаші,
Бажаю я на день закоханих
Моїй рідній, моєї коханої,
Красуню неповторною! ©

Тебе тихенько розбуджу,
Підкравшись з поцілунком.
Мій ангел, посміхнися, прошу.
Тебе ж так люблю я!
Ти - рай небесний для мене,
Ти - мій особистий Охоронець.
У день всіх Закоханих буду я
Жахливо романтичним! ©

Щоб висловити любов, не вистачить слів,
Але знай, що я люблю тебе одну!
Я на будь-які подвиги готовий,
Щоб зануритися в глибину серця!
Кохана, тобою я захоплений,
І про кохання твоєї лише я благаю,
Ти ангел мій і мій нежданий сон.
Цілу. Я навіки твій. Люблю! ©

Погляд очей твоїх вогонь живий,
Твій голос - для моїх вух насолода.
Так солодко бачити образ твій,
Що хочеться раптом опинитися поруч.
Обійняти, внемля ударів серця гучним.
Сказати, як сильно я тебе люблю
І повторити, вже не без усмішки,
Що всі мрії твої здійсню... ©

Як спалах наша зустріч досі
Я пам'ятаю все: машина, зимовий двір
І серед буденної, звичної суєти
Виникла королева краси.

Струнка і стримана, міла і благородна
Ще - до непристойності вільна!
Я зрозумів - це шанс, і тисяча чортів!
Стрімко метнувся я за нею.

Незручне привітання, окинувши мене поглядом
Моя мрія застигла на мить поруч.
Іскриста посмішка і сяйво очей -
Вона, о диво! Не помилився в цей раз!

Моя любов, що поруч дрімає,
Ніщо не потривожить твій спокій.
Поки люблю, поки я поруч,
Поки ми разом, ангел мій! ©
Валентинка коханій на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий