суббота, 18 ноября 2023 г.

SMS з новим роком 2024

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

Знову рік пролетів

Я не встиг озирнутися назад

Сніг, зима, грудень, тут -

Новий рік прийшов!


З новим роком, вітаю

Щастя, ми бажаємо світу

Новий поворот у житті

Нехай Новий рік принесе!


Сила, здоров'я та терпіння,

І хоча б трохи удачі

За рік, щоб пройти добре -

Зрозуміло, яскравий, декорну, чіткий!


Вітаю з Новим роком!

І я бажаю від серця

Так що всі події були

Позитивне, добре.


Нехай старий рік з вами

Він візьме всі скорботи

Буде яскравим і успішним

Цей крутий Новий рік.


Нехай новий рік буде хорошим,

Любов, психічне тепло,

Чарівні моменти, казка,

Здоров'я, сила, пристрасть і прихильність.


Нехай усі труднощі підберуть його

З вихідним роком,

І нехай йому пощастить,

Удача, щастя, настрій!


Вітаємо з Новим роком,

Нехай мрії здійснюються!

Так що було багато багатства,

Сміх, радість, любов,

Нехай дзвінки наповнюються

Щастя цього нового року

І красиві подарунки

Санта Клаус принесе вам!


З новим роком! З новим щастям!

З новою радістю, участь!

Я хочу побажати доброго

Света, мир і тепло!


До доброго Діда Мороза

Я приніс вам позитив

Гумор, жарти, хороший сміх,

Натхнення, успіх!


Нехай любов живе в душі

І удачі у вашій долі,

Всі погано забути

Чудо і добре робити!


Нехай любов, удача, радість

З Новим роком вони увірвуться в будинок.

Нехай будь -які мрії, плани

Вони, безумовно, встановлять.


Будьте веселі, здорові

Будьте щасливі завжди.

Нехай погане залишиться

Старий рік назавжди!


Весело, радість без турбот

Нехай він принесе вам новий рік,

Любов, удачі, віра в диво,

І нехай родичі будуть поруч.


Удача, щастя, позитив,

Нехай майбутній рік буде яскравим,

Дайте зустрічі та спілкування,

У кар’єрі, зростанні та збільшення.


І для душі - людська тепло,

Міцне здоров'я цього,

Щоб воно ніколи не провалювалося

І натхнення прийшло!


Щасливого Нового року!

Бажаю тобі радісного життя

Нехай це дасть яскраве свято

Сміх, насолода, удача, щастя.


Нехай бажання виконуються

Чекаючи перемоги та уваги

Любов коханих щиро,

І нехай любов спалахує з іскрами!


Чарівне свято прийшло

З надією та вірою.

Здоров'я для вас, любов і сила,

Досягніть бажання яскравого!


Нехай будинок буде повною мискою

Нехай усі родичі поблизу.

І Новий рік буде виконувати все

Що він запитав!


Санта Клаус стукає біля входу

Вітання з Новим роком

Це поспішає передати всім вам

Від серця і душі!


Нехай куранти б'ють дванадцять,

Бажаю вам залишитися -

Все так молоді,

Класно і чума!


Весело, розслабтесь,

Пісні співали пісні

І здоров'я та удача

Гроші на рахунках, крім того!


Так що все добре

Зрозуміло, вигідно і чітко

Мирний, милий і красивий,

Ну, і головне, щасливо!


Поздоровча картинка з Новим роком 2024

Комментариев нет:

Отправить комментарий