суббота, 18 ноября 2023 г.

Вірші на Новий рік 2024

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

Бажаю доброго в новому році,

Удача, радість, тепло,

І так, що у кожного завжди є

Любов була взаємною.


Нехай успіх супроводжується

Сміх буде почутий скрізь,

Нехай, безумовно, буде в новому році

Мрії здійсняться для всіх!


Нехай новий рік ходить на планеті,

Травень дорослих та дітей радіють

І щастя і удача принесуть

Чудове свято, новий Новий рік!


Весело, сили та міцне здоров'я,

Удача, терпіння від любові

Нехай казка в чарівному будинку прийде,

Більш позитивне принесе!


Вітаємо з Новим роком!

Бажаю тобі багато щастя

Багато радості, веселощів,

Нехай усі негода піде.


Щоб зробити будинок повною мискою

І любов у житті повністю,

Щоб здоров'я було сильним,

І є три мішки.


Санта Клаус стукає біля входу -

Новий рік вже прийшов

Вітаю з Новим роком,

Нехай все буде добре!


Настрій і веселощі,

Позитив, любов, добре,

Чудо, казка та удача,

Всі погані миттєво пішли!


До магічного в новому

Щастя вас крутило

Так що все добре

Кожну мить і кожну годину!


Нехай новий рік принесе яскраві кольори,

Удача, добре, тепло!

У кожному будинку любові без бурхливого

Щастя, здоров'я та краса!


Нехай обличчя світиться з посмішками

І всі неприємності обійдуть!

Досягнення будуть стерті кордоном,

І всі плани помиляться!


Нехай старі проблеми та обурення

Він буде приручений снігом головою.

Ялинка буде яскраво світить вогнями

І щастя і любов пануватимуть.


З новим роком вас, я хочу привітати вас

Здоров'я та удача побажатимуть,

Нехай усі мрії та плани на рік

Це допоможе вам повністю зрозуміти!


Щасливого Нового року

І я бажаю цього свята цього свята

Пустотливий настрій,

Щастя, радість і світло.


І нехай зима нависає

Враження та подарунки

Засуднить від серця

І наповніть його чимось яскравим:


Жменька сміху, позитивна,

Сильне і здоров'я в дусі,

Довге і щасливе життя,

Повага, любов


Бажаю тобі в Новий рік

Почніть з чистого листа,

Всі погано забути

Тільки мрія про приємне.


До грошового потоку

Раптом я впав на вас

Нехай ідилія в сім'ї

Ніколи не руйнуйся!


Новий рік - веселе свято

І він повинен бути на всіх

Дозвольте мені у вашому домі дорогий

Чутий звучний сміх!


Щоб зробити настрій

Розважитися, Марк,

І подарунки з -під ялинки

Відкрито з натхненням!


До міцного здоров’я,

Енергійність, щастя і добра

На це свято бути,

І це не пішло назавжди!


Ви хочете вірити, не вірте

Новий рік стукає у двері

Вітаємо від серця,

Нехай всі здійсниться!


Буде радість, настрій,

І величезний позитив

Бороть

Це свято світить!


Так що ялинка виблискує

Магія сталася

Щоб я не мріяв

Все сталося, все здійснилося!


Листівка на Новий рік Дракона 2024

Комментариев нет:

Отправить комментарий