суббота, 18 ноября 2023 г.

Новорічні вірші 2024

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

Курани та окуляри б'ють,

З новим роком із серцем!

Я хочу побажати тобі здоров’я

Позитивне і кохання!


До Діда Мороза в подарунок

Я приніс тобі багато щастя

І звичайно, іноземний автомобіль,

Він налагодився і представив!


І трохи більше удачі

Натхнення та чудеса,

Так що ялинка виблискує

Від землі до неба!


З новим роком! Нехай він буде яскравим

Нехай це будуть усі мрії про виконання.

Нехай світ буде подарунком для всіх,

Нехай хороший тріумф.


З новим роком! Нехай це буде успішним

Нехай це піде дуже добре.

Нехай це буде однозначно взяти.

Нехай новий рік приносить щастя!


Ялинка, кульки, гірлянди -

Новий рік настає -

Нехай він несе лише щастя

Новий поворот у житті!


Позитивне, добре, удача,

Так що дохід зростає

Так що все, що планується,

Вам вдалося і міг!


І любов і натхнення,

Багато радості, чудеса,

Так що Санта Клаус крім того

Вагон приніс вам гроші!


Бажаю вам здоров’я в новому році,

Так що всі виконують бажання, мріють,

Удача, щастя, удачі всім вам,

Жити так, ніби в казці, не знаючи проблем!


Нехай Санта Клаус принесе вам подарунок -

Квартира велика, автомобіль іноземного автомобіля,

І більше грошей буде зараховано на рахунок,

Щоб круто жити цілий наступний рік!


З новим роком, вітаю

І ми хочемо розважитися

Навколо ялинки

Танець і коло!


Так що Санта Клаус приносить вас

Море щастя і добра

Я буду жменькою, здоров’ям, здоров’ям,

І психічне тепло!


Всі ваші бажання

Виконувались знову і знову,

Так що все добре

І любов жила в душі!


Іграшки, сухарики, гірлянди та свічки -

Все свято готове. Чекаємо нового року!

Нехай це буде наступний рік краще та простіше

Ніж той, який залишить нас усіх сьогодні.


Здоров'я для вас, мир, яскраві, приємні дні,

Любов і удача, добра і тепло.

Нехай все, що вам здавалося неймовірним

Це буде диво, нехай це не буде зла!


Новий рік ... він несе надії

На щастя, миру і миру

Що все буде краще, ніж раніше

Що з вами буде удача.


Тож нехай це здійсниться!

Бажаю тобі здоров’я, добре,

Любов, тепло, світ, світло!

Настав час зустріти своє щастя!


Вітаємо ззвучте звідусіль

Побажання наливають мішками.

Додам: любов, натхнення

Нехай вони ввійдуть у новий рік з вами.


І нехай його здоров'я ходить неподалік,

І удача, і щастя чудові.

Нехай вони ніде не бігають,

Ви тримаєте їх поруч.


На срібній колісниці

Новий рік вам поспішає.

Нехай тільки найкраще станеться

Дозвольте вам казково пощастило!


Нехай рік подарує вам радість,

Мир, процвітання, тепло,

Любов, здоров'я та захоплення.

Від щастя це буде світло!


З новим роком з Новим щастям,

З новим життям цього року.

Нехай лише радість і удача

Він принесе всіх людей.


Будьте щасливі, кохані

Безперечно і сміливо.

Нехай все вийде ідеально

І всі здійсняться!


Вірш привітання на Новий рік 2024 на українські мові

Комментариев нет:

Отправить комментарий