пятница, 3 марта 2017 г.

Вітання з 8 Березня

Порізному лягає карта
Буває, що й не щастить.
І тільки в день 8 березня,
Туза будь-яка дама б'є.
А королі у смиренній позі
На краєчку столу лежать.
8 березня - дама козир!
Який би масті не була!
#

↑77%↓108 голосовОтправить 22 Гру 2012 року
Автор: Оксана
Не марнуючи зайвих слів,
Я вам дарую букет квітів.
Бажаю бути прекрасній дамі
Ще прекрасніше - з квітами!
#

↑76%↓з 133 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Мама!
Зі святом весняним
Я сердечно вітаю!
Довгих літ, любові, веселощів
Від душі тобі бажаю!
Нехай розтануть всі напасті
І розвіються негаразди.
Я бажаю тільки щастя -
Нехай тебе не старять роки.
Щоб не покидали сили,
Щоб справи велися успішно,
Будь завжди такою гарною,
Усміхненою, ніжною!
#

↑76%↓з 133 голосовОтправить 27 Дек 2012 року
Бажаю весни в душі,
Сонця в очах,
Зелені в кишенях!
#

↑74%↓з 268 голосовОтправить 09 Січ 2013 року
Автор: Ірина
Нехай в цей день
Все тільки для тебе,
Нехай цей день виконає всі мрії,
Нехай пізнає вся земля,
Краще за всіх на світі ти,
Будь завжди коханою,
Забудь про смуток назавжди,
найкраща, неповторна,
Матуся моя!
#

↑79%↓з 63 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Автор: Таня
будь милою,веселою,кокетливою,
красивою,душевної,привітною!
Будь яскравою завжди,як ВЕСНА,
нехай життя буде сповнена щастя!!!
#

↑77%↓з 90 голосовОтправить 08 Січ 2013 року
Автор: Наталі
Моя дорога сестричка!
Хочу привітати з жіночим днем.
Здоров'я, щастя я бажаю,
Щоб найкращим був твій дім,
Щоб обожнювали чоловіки,
І лише єдиний любив,
Щоб ніколи не кривдили,
Щоб Він завжди квіти дарував!
#

↑79%↓з 62 голосовОтправить 10 Березня 2015 року
Автор: Катерина
Вітаю з днем мімози,
З днем коханок і колег!
З днем, коли ще морози,
І на дахах ще сніг!
З днем, коли всі дами п'яні,
Сексуальні, гарні!
З днем, коли рідну маму
Чекають до ночі малюки!
Загалом, кльовий це свято
У календар не занесуть...
Вітаю з 5 березня -
Все в Росії вже п'ють!
#

↑78%↓з 69 голосовОтправить 22 Гру 2012 року
Хай завжди жіночий день не кінчається,
нехай співають у Вашу честь струмочки,
хай сонечко Вам усміхається,
а чоловіки Вам дарують квіти!
#

↑72%↓з 443 голосовОтправить 01 Березня 2016 року
Автор: Михайло
Бажаю бути завжди тільки бажаною,
І ніжною і довгоочікуваною,
Улюбленою бути і всіх подруг красивіше,
І за всіх на світі бути щасливішою!
#

↑78%↓з 65 голосовОтправить 27 Дек 2012 року
Автор: кирієнко
З букетом найвишуканіших кольорів,
Для найкращої дівчини на світі,
Я зірки з неба діставати готовий,
Я буду яскравіше, ніж навіть сонце світить,
Я все виконаю в свято для тебе,
У цей весняний день восьмого березня,
Я вітаю, мила моя,
І побажаю на сьогодні і на завтра,
Щоб ти завжди щасливою була,
Щоб краса твоя завжди сяяла,
І це не прості слова,
Все буде так, про що і не мріяла,
І тобі це доведу,
Я оточивши тебе своєю ласкою,
Тобі весь світ подарунок подарую,
А життя зроблю красивого, довгого казкою!
#

↑73%↓з 226 голосовОтправить 17 Лютого 2015 року
Автор: Галина
Маленький ніжний мій горобчик
Як добре що ти є
Солодкий мій ласкавий Ленчик
Дай мені з тобою поруч сісти
Дай мені ручки твої холодні,
Я буду ніжно їх гріти
І в очі блакитні, бездонні
Буду з пристрастю дивитися
Зайка моя ненаглядна
Сонячний промінчик ти мій
Не бійся ти жорстокого світу
Я буду поруч з тобою
Проживемо життя довге славну
Ти посміхнись не сумуй
Ти для мене сама головна
Ти для мене все життя
#

↑77%↓з 68 голосовОтправить 17 Березня 2015 року
Автор: Дмитро Ярцев
Щасливою будь, неповторною, завжди люби і будь улюбленою!
Нехай для Тебе ростуть квіти, і буде свято там, де Ти!
З святом 8 Березня!
#

↑75%↓з 125 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Автор: Medvedev544
О, жінка, так хто ж ти,
Загадка або одкровення,
Незрозуміле світіння
Серед непроглядній темряви.
В тобі таяться сотні ликів
Велич холодних крижин.
Частка міцних піків,
І вся загадковість глибин.
Як прогнавши сон, зими безкінечність,
Хто ж доручив довірити вам
Всю свою теплоту і ніжність
Ласкавим весняним вітрам.
Так хто ж ти, зрозуміти б треба.
І втративши спокій і сон
Дивлюсь в полотна Леонардо,
На рими Пушкінських часів.
Я вірю, що великий геній
Зумів таки знайти відповідь
Тоді, в той самий мить
Коли ступив під пістолет.
І нехай шаліє природа
Під шум грози і вітру свист.
І буде життя, і буде хто-то
Кидати слова на чистий аркуш.
Ще напишется не мало,
Про ту, кого звуть мрією,
Про губи, ніби з корала,
І локон чудовий, завитий.
Як у мить творіння зрозумів бог,
Що потрудився не марно.
Він лише зміг вигукнути:
«О, жінка, як ти прекрасна!»
#

↑74%↓з 119 голосовОтправить 27 Дек 2012 року
Автор: Олександр Гаммер
Тільки для тебе цвітуть квіти,
Дме ласкавий і добрий,
теплий вітер,
Світ чудовий, тому
що поруч ти,
Тому що ти -
прекрасніше за всіх на світі!
Незвичайна відкритка з 8 Березня з вітанням в прозі

Комментариев нет:

Отправить комментарий