воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Поздоровлення з Новим роком 2022

 ***


Я йду до вас з шампанським,

З новим роком привітання

Нехай іграшки бути блискучими на ялинку

І грім за щастя скрізь крекери!


***


Вітаємо з тиграми року,

Ви захоплюєте його незабаром за сторонами,

І нехай ця краса оточує вас,

І щастя буде лаяти свої ворота!


***


Не хвилюйтеся - все буде добре,

Ми зараз п'ють, а потім,

І плавайте навколо хмарних хмар

Я вітаю всіх з роком тигра!


***


Шлях буде тигром з вами неваль,

Нехай це буде добре дикий

Ви будете вдячні за нього,

Тоді це не буде хитрий рік!


***


Шлях цього року дасть велику удачу,

Давайте дасть позитивно цього року,

І рішення найбільш складної проблеми

І з тобою, нехай вони приносять!


***


Я бажаю, щоб він не знав серцевих проблем

І була позитивною кожну годину,

Нехай він дзвонить повні окуляри,

З Новим роком відпочинок Все!


***


Ви чуєте цей голосний крик?

Це поспішає, щоб відвідати нас Tiger Growl!

Він з його щастям, і ми щастя

Це було достатньо для всіх попереду!


***


З любов'ю і щастям я хочу жити,

І сім'я завжди рухається,

З голим тигріном, я вітаю вас,

Я бажаю вам нового життя в січні.


***


Не приймайте негатив у новому році,

Залиште місце лише для позитивних,

І нехай переживає тричі,

І, таким чином, ви попросите успіху!


***


Нехай цей новий "Tigry" рік,

Кожне щастя величезне

Нехай ваша сім'я багата

І ніхто в цьому не боляче!


***


Я хочу одружитися з дівочим

І я бажаю вам щастя, щоб одружитися з Троарсе,

Нехай кожна людина буде раді

Вся сімейний тост на весь століття!


***


Довгий час всі окуляри були Sacen,

І кидаючи ялинові гірлянди,

І я поспішаю до вас з святковими віршами,

До щастя бажаю вам цього дня!


***


Дозвольте кожному посиленню здоров'я

Як тільки годинник закритий 12 разів,

І наш світ буде наповнений любов'ю,

І радість - найвища з усіх нагород!


***


Нехай тигр дасть вам досягнення

І гармонія незабутніх моментів

Нехай він відкриє двері до світу перед вами

І сьогодні в його честь, Новий рік!


***


Нехай це буде в будинку прохолодної погоди

І веселий відпочинок Нового року,

Нехай він принесе вам тигр

А тепер шампанське має час пити!


***


Новорічне свято найкраще

І, нарешті, він приходить скрізь,

Нехай цього року приходить Тигрінка,

Ви дасте чудеса і щастя!


***


Поспішайте вам щасливого свята в будинку,

У нього є власник зараз кіт

Вся сім'я зібралася за столом,

Відсвяткувати це, втомлене, від дороги!


***


Нехай вино буде п'яним сьогодні,

Зрештою, настає свято,

Щастя для вас у будинку поспішає,

І все, що вам не вистачає!


***


Поки ви не випили все і не їли,

Я хочу сказати для тебе я мій тост,

Я бажаю вам досягти успіху у всьому,

І так, що рік Тигр був кора і дуже просто!


***


Рік Тиглення - рік - це найчастіше,

Зрештою, тигр є власником для всіх часів!

З цього року вітаю з душі,

Ваші чарівні ідеї завжди дозволять їм бути хорошими!


***


Яка тварина поспішає нас з новим роком привітання

І вся ваша найкраща якість доставлена!

Цей рік - це чорний тигр для нас на шляху

Всі ексклюзивні та творчі знову в моді!


***


Рік тигра дуже багатий на щастя,

Нехай всі і завжди пощастило!

Тільки радість і успіх вдома в цьому році,

І тільки приємний нехай цього року сюрприз!


***


Незабаром виходить рік чорного тигра,

І це буде супер настрій, просто клас!

Цей рік потребує, спробуйте,

І будь-які труднощі ніколи не здаються!


***


Рік тигра приходить знову, дванадцять пройшли,

І ми скажемо вам, що ми всі дуже пощастило!

Ми веселяться, співаємо пісні та танці,

І цього року не дозволить вам втратити серце!


***


Рік чорної Тигрінки принесе нам удачу

І жорсткий гаманець, і процвітає на роботі!

Нехай завжди і у вас буде успіх,

І завжди є дитячий сміх!


***


З роком Cat Tiger Вітаю,

Щастя, творча ініціатива у всьому!

Бути творчим, чарівним у всіх відносинах,

І дозволяйте тільки незабутні моменти!


***


Ось ще рік чорного тигра знову до нас,

І дари власника року розподіляються, то там, то там!

Бажаємо всі творчі ідеї та натхнення,

І дуже чудовий весь рік настрою!


***


Золотий Тигранник принесе процвітання до будинку,

І удача, і успіх потрапляє в нього назавжди!

Біла смуга ніколи не закінчується,

І все навколо сіяти щастя і посміхаються!


***


Рік будинку, який вже надходить

Ця весела маленька тварина ніколи не сумно!

Нехай тільки біла смужка приходить до вас,

Вірте в долю і чекати від своїх чудес!


***


Рік Тигрінка вже має права

Все зрозуміло, що новий рік вже, вже голова крутиться!

Ми вітаємо всіх, і побажаємо все, що з душі

І нові ідеї втілюють вас незабаром поспішайте!


***


Яскравий тигр цього року виконує будь-які бажання,

Збільшить більшу частину всіх ваших різних знань!

Рятує сім'ю, дасть важку роботу, удачу,

І хто щастя береться на посаду!


***


Рік Тигрінка не такий поганий рік,

І зрештою, трапляється, що все відбувається навпаки!

Рік у кішці у всіх питаннях відбудеться,

І всі перешкоди самі

Вірш привітання з Новим Роком 2022 Тигра на листівці

Комментариев нет:

Отправить комментарий