воскресенье, 17 декабря 2017 г.

Красиві привітання з Новим роком Собаки 2018

Поздравок в Новий рік з побажанням любові,
Щастя і натхнення приносять нехай дні.
Рік Собаки подарує нехай чарівництво,
Багато радості, світла, удачу, тепло.

Рік Собаки до нас біжить,
Дуже дзвінко гавкає,
Щастя нове обіцяє
І хвостом виляє!

приймайте поздравок
Новорічний цей,
Нехай в ваш будинок увійде потік,
Радості і світла!

З Новим роком тебе я вітаю,
Щоб виконувалися всі мрії бажаю.
І поруч були тільки близькі завжди,
А невдач і горя ти не відав ніколи.

Нехай рік собаки щастя принесе,
Любов і вірність всіх нас чекає.
Щоб рік був милим як щеня,
Ти приймай скоріше мій поздравок.

Рік Собаки настає,
Шлю тобі я поздравок,
Подружити з цуценям хорошим.
Діставай свій поводок,

Нехай тобі господар року
Лапу віддано дає,
Нехай в любові, сім'ї, фінансах
Неодмінно пощастить.

Рік Собаки настає,
Відкривай скоріше замок,
І пускайте в свій будинок швидше
Мій прекрасний поздравок.

Вірний пес, господар року,
Чи захистить нехай тебе,
Щаслива нехай неодмінно
Буде вся твоя родина.

Міцніє нехай твоє здоров'я,
Гроші тягнуться нехай,
У Новий рік лише з оптимізмом,
Тільки з радістю вступай.

Відкривай швидше двері,
Настає Новий рік!
Ну-ка, що там? Що за звірі? -
Рік собаки біля воріт!

Це означає, буде час,
Будуть всі друзі кругом,
І залишать всі проблеми,
І не вступлять більше в будинок!

Ти давай, вдихни глибше
І пусти в свій острівець,
Адже летить до тебе зі хуртовиною
Новорічний Поздравок!

Зірки нехай мерехтять в небі,
Серебрится нехай сніжок ...
З побажанням до вас мчить
Новорічний поздравок.

Добрим буде рік Собаки,
Привнесе нехай в будинок затишок.
Нехай в його стінах надійних
Вас завжди з любов'ю чекають!

Поздравок мій скоріше приймай,
Побажати хочу щастя, здоров'я,
Буде життя нехай чудовою, як рай,
Щоб душа заливалася любов'ю!

Нехай Собака в твій будинок принесе
Все, про що твоє серце мріє!
Дарує радість нехай Новий рік,
Нехай тебе позитив зігріває!

Новий рік Собаки до нас біжить,
Відданість нам і любов даруючи,
Нехай твою удачу сторожить,
На нього сподіваєшся не дарма,

Адже від бід він буде захищати,
В домі твоєму кожен куточок.
Щастя я поспішаю тобі бажати,
Посилаючи цей поздравок!


Новий рік Собаки настав,
Я бажаю щастя і везіння,
Міцного здоров'я вам і сил,
Бути завжди в гарному настрої!

Поздравок мій святковий нехай
До вас летить сніжинкою сріблястою,
Щастя вам, багатства через край,
І любові - величезною, світлою, чистою!
Нові картинки з Новим роком 2018

Комментариев нет:

Отправить комментарий